Gå til innhold

Tatovering fra Game of Thrones, harry?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vær så snill, ta tatoveringen!! Gjør det, gjør det, gjennomfør det!! Det er det verste jeg har hørt - du må!

Anonymkode: 66309...540

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Parkeringsvakt
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vær så snill, ta tatoveringen!! Gjør det, gjør det, gjennomfør det!! Det er det verste jeg har hørt - du må!

Det verste? Google worst tattoos. Ts sin er ganske ufarlig i den sammenligning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Rørleggerfrue said:

Jeg digger GOT, og har en GOT-skrifttatovering, men det der ville jeg aldri tatovert! Det er svært få som vil ta koblingen, også mange som har sett GOT. Det er litt for vulgært.. 

Det er til syvende og sist ditt valg, men er det en tatovering du vil ha på kroppen når du følger datteren din til barnehagen? Eller i bryllupet til sønnen din? 

Tenkte å ha tatoveringen min litt diskre slik jeg ikke viste den til alle. Er ikke akkurat noe jeg kommer til å tatovere meg i panna.

Men enig med deg i at det er dumt om selg folk som liker GoT ikke skjønner at tatoveringen ble sagt av en av de mest badass-damene i hele serien og har dypere mening enn kun at jeg er vill i senga. 

TS

Anonymkode: 6b624...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenkte å ha tatoveringen min litt diskre slik jeg ikke viste den til alle. Er ikke akkurat noe jeg kommer til å tatovere meg i panna.

Men enig med deg i at det er dumt om selv folk som liker GoT ikke skjønner at tatoveringen ble sagt av en av de mest badass-damene i hele serien og har dypere mening enn kun at jeg er vill i senga. 

TS

Redigert skrivefeil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Av alle fantastiske replikker må du velge noe fra den mest elendige delen? Dorne som er et så spennende sted i bøkene og forvandlet til påkostet Xena-kopi i serien. ... Og ja tatoering er harry, ... tatoering fra GOT kommer til å være det mest harry på kloden om et par år.

Anonymkode: afbe3...410

Skjønner, jeg har egentlig aldri lest bøkene. Men jeg digget Dorne-kvinnene i serien. Kvinner som både kunne være tøffe og feminine på en gang. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men enig med deg i at det er dumt om selg folk som liker GoT ikke skjønner at tatoveringen ble sagt av en av de mest badass-damene i hele serien og har dypere mening enn kun at jeg er vill i senga. 

TS

Men da får du ta den da! Men helt ærlig tror jeg du kan telle på én hånd om hvor mange som tolker den tatoveringen slik som du gjør det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Rørleggerfrue said:

Men da får du ta den da! Men helt ærlig tror jeg du kan telle på én hånd om hvor mange som tolker den tatoveringen slik som du gjør det. 

Takk for svar. Må tenke litt over om jeg skal ha tatoveringen.Virker som det er litt muggen stemning over Game of Thrones akkurat nå. Mulig folk er mer villige til å innrømme at de likte serien når det det har gått litt tid fra serieslutten. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Må tenke litt over om jeg skal ha tatoveringen.Virker som det er litt muggen stemning over Game of Thrones akkurat nå. Mulig folk er mer villige til å innrømme at de likte serien når det det har gått litt tid fra serieslutten. 

TS

Har ingenting med det å gjøre ville jeg tro. Har med sitatet å gjøre. Ville du tatovert noe annet hadde kanskje færre vært negative. Noen er utelukkende negative fordi det er en tatovering, uansett hva det er. Men akkurat dette sitatet kommer til å bli tolket slik det står, bokstavelig. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Jeg elsker serien, men sandsnakes var jævla lame, og det synes bortimot alle

Anonymkode: 6b8a1...143

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ekstremt mange flere som ikke kommer til å ta referansen, enn folk som gjør det, og det eneste de kommer til å se er at du tatovert ordet «pussy» på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, jeg har egentlig aldri lest bøkene. Men jeg digget Dorne-kvinnene i serien. Kvinner som både kunne være tøffe og feminine på en gang. 

TS

Jeg syntes de var todimensjonale parodier. Totalt uten dybde. Skal du ha noe tegneserieaktig så les deg heller opp på tegneserier.

Anonymkode: afbe3...410

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det er ikke noen dypere mening i ordene.  Alt som ble sagt i GOT var ikke dypt og vakkert.  Du vil at ordet fitte skal være diskrè, det skjønner jeg godt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Jeg tenker at det kanskje ikke er like kult med et sitat fra GoT om fem-ti-femten år? Altså, serien har vært superpopulær de siste årene, og har utrolig mange fans. Selv om du liker serien nå - og antakelig kommer til å like den også i framtida, så er det jo sannsynlig at serien kommer til å blekne litt med årene. Det er jo relativt vanlig med tatoveringer fra populærkulturen, og jeg kjenner flere med Harry Potter-relaterte og Marvel-relaterte tatoveringer. Men ser kanskje for meg at disse to universene er hakket mer... "tidløse" enn GoT? Mulig det er bare meg, men jeg tror kanskje ikke GoT kommer til å holde seg like godt (altså i popularitet) i flere tiår. Det trenger du selvsagt ikke bry deg om hvis du digger serien, men det er jo greit å ha i bakhodet. 

Når det er sagt... Hadde ikke reagert nevneverdig om jeg møtte noen med GoT-tattovering, men jeg synes akkurat det sitatet var dødsharry og vulgært. Beklager. Jeg hadde nok heller ikke umiddelbart koblet det til serien, selv om jeg regner meg som en fan. 

Anonymkode: 9eb0e...8ee

Serien kan blekne, men bøkene kommer aldrig til å gjøre det.

Anonymkode: 58c56...8c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det der var teite ord. Skal en først ha en tattis med ord, bør det være noe som er tidløst og klokt. Hvis en ikke vil se ut som en idiot da.

Var vel foresten noen foreldre som gav barnet sitt navnet Daenerys. Vups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Var vel foresten noen foreldre som gav barnet sitt navnet Daenerys. Vups.

Jeg liker i hvert fall navnet fortsatt selv om karakteren ikke er like populær nå som for noen år siden. Nå er det populært å hate navnet, men det blåser jeg i. 

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Serien kan blekne, men bøkene kommer aldrig til å gjøre det.

Poenget mitt var at «hypen» vil ta av. Det spiller jo selvsagt ingen rolle dersom man selv elsker serien, men man bør jo gå noen runder med seg selv og være ærlig med seg selv om man fortsatt kommer til å ELSKE serien/bøkene om fem-ti år. Akkurat nå elsker jo alle GoT. Det er lurt å passe seg så man ikke blir «revet med» bare fordi det har vært veldig populært de siste årene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget mitt var at «hypen» vil ta av. Det spiller jo selvsagt ingen rolle dersom man selv elsker serien, men man bør jo gå noen runder med seg selv og være ærlig med seg selv om man fortsatt kommer til å ELSKE serien/bøkene om fem-ti år. Akkurat nå elsker jo alle GoT. Det er lurt å passe seg så man ikke blir «revet med» bare fordi det har vært veldig populært de siste årene... 

Det er sant, men man har jo plass til flere tatoveringer om man skulle begynne å like nye serier.  Det er også kun snakk om å tatovere et sitat diskre på kroppen og ikke å ha en gigantisk tatovering i ansiktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, men man har jo plass til flere tatoveringer om man skulle begynne å like nye serier.  Det er også kun snakk om å tatovere et sitat diskre på kroppen og ikke å ha en gigantisk tatovering i ansiktet. 

Du virker veldig opptatt av å forsvare denne tatoveringen du har så lyst på, så hvorfor ikke bare ta den? Hva stopper deg? Du skjønner nok innerst inne at dette er idiotisk.

Anonymkode: 55cc7...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...