Gå til innhold

Tatovering fra Game of Thrones, harry?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har alltid elsket Game of Thrones og lenge planlagt en tatovering.  Tenkte å tatovere: "You want a good girl, but you need the bad pussy". Er det harry å tatovere sitatet fra Game of Thrones? 

Anonymkode: 6b624...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle tatoveringer er harry, og slike vulgære sitater vil bare få deg til å fremstå  som dum i tillegg. 

• Liker 14
Skrevet

En slik tatovering er bare idiotisk.

Jeg personlig har ikke noe sans for tatovering, men om du skal ha en Game of Thrones tatovering så er det vel mer fornuftig å ha et av symbolene til husene som f.eks Stark ulven eller Tagaryen dragene eller Løven til Lannister

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blodharry sitat som du kommer til å hate deg selv for å ha tatovert etter noen måneder.

Anonymkode: 55cc7...b18

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har alltid elsket Game of Thrones og lenge planlagt en tatovering.  Tenkte å tatovere: "You want a good girl, but you need the bad pussy". Er det harry å tatovere sitatet fra Game of Thrones? 

Tja. Jeg tenker at det kanskje ikke er like kult med et sitat fra GoT om fem-ti-femten år? Altså, serien har vært superpopulær de siste årene, og har utrolig mange fans. Selv om du liker serien nå - og antakelig kommer til å like den også i framtida, så er det jo sannsynlig at serien kommer til å blekne litt med årene. Det er jo relativt vanlig med tatoveringer fra populærkulturen, og jeg kjenner flere med Harry Potter-relaterte og Marvel-relaterte tatoveringer. Men ser kanskje for meg at disse to universene er hakket mer... "tidløse" enn GoT? Mulig det er bare meg, men jeg tror kanskje ikke GoT kommer til å holde seg like godt (altså i popularitet) i flere tiår. Det trenger du selvsagt ikke bry deg om hvis du digger serien, men det er jo greit å ha i bakhodet. 

Når det er sagt... Hadde ikke reagert nevneverdig om jeg møtte noen med GoT-tattovering, men jeg synes akkurat det sitatet var dødsharry og vulgært. Beklager. Jeg hadde nok heller ikke umiddelbart koblet det til serien, selv om jeg regner meg som en fan. 

Anonymkode: 9eb0e...8ee

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er blodharry.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres løs ut og ber om at mannfolk skal se på deg som et lett ligg 

Anonymkode: 6c520...921

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vulgært, horete og slaskete. Du får ikke noe verre. 

Anonymkode: 50879...777

• Liker 8
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Ville heller tatovert "You want a good girl, but you need the bad dick"

Skrevet

Du vil ha en god jente, men du trenger en dårlig fitte.  Jaja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I drink, and I know things.

Anonymkode: 47351...065

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg lest noe slikt på en kropp hadde jeg tenkt at det var en uintelligent person som hadde tatovert seg på fylla.

Anonymkode: 23eeb...95b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nekter å tro at dette er sant

Anonymkode: 78d97...ee5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tattovering fra GOT trenger ikke nødvendigvis å være harry. Det er mange ting man kan ta derfra som er ok. Men det sitatet der er vulgært, barnslig og noe ingen over 25 kunne tattovert om de ikke var mindre intelligente. 

Anonymkode: 14a4e...f73

• Liker 4
Skrevet

Jeg er av den oppfatningen at folk må få lov til å tatovere på seg det de selv vil. Hvor stygt eller harry jeg finner motivet er (bør være) knekkende likegyldig for den tatoveringen sitter på. Jeg synes det er viktigere at tatovøren vet hva hen driver med, og bruker rent utstyr.

Siden du spør hva folk synes, så svarer jeg at jeg synes sitatet høres vulgært ut. Men nå har jeg heller ikke sett GoT, Og aner ingenting om konteksten.

• Liker 1
Skrevet

Tatoveringer i seg selv er stort sett harry, og den foreslåtte tatoveringen særskilt harry, så jeg ville nok droppet det. Tenk så kjipt å sitte der om et par år med en så klein tatovering og ikke synes den er noe tøff lenger :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av alle fantastiske replikker må du velge noe fra den mest elendige delen? Dorne som er et så spennende sted i bøkene og forvandlet til påkostet Xena-kopi i serien. ... Og ja tatoering er harry, ... tatoering fra GOT kommer til å være det mest harry på kloden om et par år.

Anonymkode: afbe3...410

• Liker 3
Skrevet

Jeg digger GOT, og har en GOT-skrifttatovering, men det der ville jeg aldri tatovert! Det er svært få som vil ta koblingen, også mange som har sett GOT. Det er litt for vulgært.. 

Det er til syvende og sist ditt valg, men er det en tatovering du vil ha på kroppen når du følger datteren din til barnehagen? Eller i bryllupet til sønnen din? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet så harry.... 

Anonymkode: d0fc1...0fc

Skrevet

Tatoveringer i seg selv er KUNST, men det der er blodharry. Et latterlig sitat å putte på kroppen sin. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...