Gå til innhold

Dere som ikke har jobb i sommer og ikke skal reise bort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal dere bedrive dagene med for å ikle krepere av kjedsommhet?

Anonymkode: ef807...282

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spille PC eller PlayStation. Se filmer og serier. Det kan jeg gjøre i uker og måneder, uten å kjede meg et sekund.

Anonymkode: 36991...7d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjeder meg aldri! 

Anonymkode: c1457...bfd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har en del som må ordnes her hjemme. Blant annet maling av et uthus, fikse hagen, samboer skal bygge ferdig Noe i garasjen. Har alltids noe å se på av filmer og serier. Vi drar på små utflukter og jeg skal nok besøke venner her og der 

Anonymkode: f1a7d...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Kjeder meg aldri. I sommer skal jeg lese, bade, trene, treffe venner, lage mat, arbeide i hagen, sortere alt rotet på loftet og slipe ned et bord. 

Men hovedsakelig skal jeg slappe av. De andre tingene blir når jeg føler for det. Har 7,5 uke fri.

Anonymkode: a2e43...dd4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare folk uten fantasi kjeder seg. Jeg skal på telttur ihvertfall. 

Anonymkode: 8ac7e...419

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en del som må ordnes her hjemme. Blant annet maling av et uthus, fikse hagen, samboer skal bygge ferdig Noe i garasjen. Har alltids noe å se på av filmer og serier. Vi drar på små utflukter og jeg skal nok besøke venner her og der 

Anonymkode: f1a7d...5f7

Heldig som har samboer da, og ikke blir sittende alene. Kan ikke helt sammenliknes. 

AnonymBruker
Skrevet

Som andre sier, jeg kjeder meg aldri. Skal gjøre akkurat det jeg føler for til enhver tid :) 

Anonymkode: 74543...d83

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal i alle fall delta i mange flotte telle-tråder her på Kvinneguiden!!    

:essen2:

Anonymkode: 4a510...ef2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som andre sier, jeg kjeder meg aldri. Skal gjøre akkurat det jeg føler for til enhver tid :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjeder meg aldri! 

Dere kan ikke kanskje si litt om hva dere bruker tiden på da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dra på stranda,  gå i skogen, ta med god mat ut i hagen og lese bøker. Har kjøpt basseng i år så da blir det bading i hagen. 

Anonymkode: 18f3c...e5f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg leser, går i skogen, bader om det er tempratur til det, drar på bilturer, pusler i hagen bl.a. Eller så ligger jeg bare i skyggen og filosoferer..... 

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å lese, spise lang, sein frokost, dra på tur i marka. Har kjøpt meg en hengekøye, så tenkte å ta noen overnattinger i friluft! Låner noen ganger andres hunder for selskap. 

Anonymkode: 8caa1...c91

AnonymBruker
Skrevet

Mann (her) og kjeder meg aldri. Slapper av, og gjør veldig lite, bortsatt fra å være masse i naturen. .

Anonymkode: 666d2...365

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal blant annet drive med litt studierelaterte ting som jeg er interessert i. Blir nok å sole seg i parken/stranda når det er fint vær. Møte venner når de har fri. Drikke/feste tors-lørdag. På dager med dårlig vær blir det tid til å se på serier/filmer, drive med husarbeid/rydding o.l. Besøke familie. Kort sagt, alt jeg ellers ville gjort, men som jeg kanskje ikke får gjort i like stor grad fordi man har skole/jobb til vanlig. 

Skrevet

Jeg skal reise bort på ferie i ei uke bare, ellers blir det å være hjemme med sønnen min, male huset både inne og utvendig, få hagen under kontroll (legge bark i bed blant annet), x antall småprosjekter.

I tillegg har jeg planer om å sette meg godt inn i pensum før studiestart. Jeg har et lite ønske om å ta noen ekstraemner neste semester dersom jeg får tilbud om praksisplass (som teller 20 studiepoeng). I mitt studie kan man få velge å gå ut i praksis 3 semester dersom man har gode nok karakterer pluss kommer gjennom intervju, har allerede fått beskjed om at snittet mitt er godt nok og skal til intervju snart. Tingen er at jeg vil også ha emner i tillegg til praksis siden jeg ikke vil "gå glipp" av formell faglig kompetanse. 

Jeg kommer i hvertfall ikke til å kjede meg i sommer tror jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme som alltid siden jeg er uføretrygdet 😝 

om sommeren pleier jeg kose meg i hagen, høre på lydbok/podcast/radio eller lese bøker. Om jeg orker så hender det at jeg henger meg på et par av vennene mine til stranda, men det kommer litt an på hvor de vil. Jeg kan ikke oppholde meg i direkte sollys for lenge, så kan kun være med dersom de skal til steder med mye skyggemuligheter. Da blir det iallefall å pakke med mat og drikke, noe mykt man kan sitte/ligge på og bruke dagen ved vannet

Ellers blir det jo som vanlig, pusle rundt hjemme med dagligdagse ting 

Anonymkode: 7a916...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Skal trene, spise sunt, tilbringe ekstremt mye tid med hunden som elsker å være ute...

Anonymkode: cd7ea...1af

AnonymBruker
Skrevet

Og på min arbeidsplass sliter vi skikkelig med å få tak i sommervikarer (sykehjem), bare et apropos... så hvis dere ikke vil ha så mye fri, finnes det muligheter. 

Anonymkode: 73a09...174

Skrevet

Skal på mange fjellturer når det er fint vær, være med venner, sole meg, lese, jobbe litt med fag jeg skal ta opp, trene, lage god mat, rydde 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...