AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Ja, så har det seg slik at mannen min synes hagefigurer er artige/sjarmerende/fine etc. Jeg fordra det ikke. Jeg liker blomster i Potter, kanskje et naturlandskap på et bilde, eller handmalte vaser/tekanner med blomster på etc. Men eneste dyret jeg pynter med er påskekyllinger i påsken. Og blomster i hagen. Jeg synes det ser helt absurd ut med et dådyr av stein i hagen, en falsk frosk med badedammen til fuglene. Finnes det flere som meg, som kun synes det er greit i parker og minnestatuer? Anonymkode: 5d4a5...7c3 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 (endret) Personlig så liker jeg hagefigurer, Ikke alle hagefigurer selvsagt, men det er hagefigurer jeg synes er fine Endret 27. mai 2019 av Aragorn ll Elessar 10
solmåneogstjerner Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Jeg er helt enig med deg. Det er så stygt! Men så liker jeg ikke pyntefigurer inne heller. Pynter både inne og ute med planter, fine potter, puter, lysholdere og slikt. Liker ikke pyntefigurer til jul eller påske heller, men er liksom nødt til å ha litt når jeg har småbarn. Nå pleier jeg å si at de kan ha det størstemengden på rommene sine. Og det er de superglad for, men vil likevel ha litt i stua og kjøkkenet også. Så når de vokser opp skal jeg heller ikke ha en eneste nisse, engel eller påskekylling. Ja, så sær er jeg. 😂 2
Gjest Krampus Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Jeg liker det ikke hos meg, men elsker det når andre går helt bananas med det.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Kvinne og digger hagefigurer Liker også pyntegjenstander inne. Men det må være med gjennomført stil da. Anonymkode: 4f9e4...c94 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Jeg elsker det om de er fine - det er maaange jeg synes ser forferdelig kjipe ut, men det finnes masse flotte saker også! Det gir mye personlighet ☺️ I dette tilfellet bør dere vel inngå et kompromiss hvor dere møtes på midten, altså at han kun får sette ut noen få (3-4 stk)? Anonymkode: f5aaf...f40 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hater disse jævla stygge nissene som selges! Utrolig stygt!! Anonymkode: ff623...245 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater disse jævla stygge nissene som selges! Utrolig stygt!! Anonymkode: ff623...245 "Smaken er som baken! Den er delt" Anonymkode: 2bbd6...6e3 1
Gjest Blondie65 Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 Jeg liker ikke nisser - uansett årstid. TIl nød kan jeg pynte med gaver jeg har fått. Og hagenisser er ikke noe unntak her gitt. Jeg synes ting i sten eller betong KAN være pent, men det er langt mellom det. Porselensfigurer og annet grusomt hyllefyll inne - nei takk.
Leamur Skrevet 27. mai 2019 #10 Skrevet 27. mai 2019 Liker ikke hagefigurer! Eller de stygge nakne englene som folk stiller på display i hytt og gevær 😂 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #11 Skrevet 27. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker det om de er fine - det er maaange jeg synes ser forferdelig kjipe ut, men det finnes masse flotte saker også! Det gir mye personlighet ☺️ I dette tilfellet bør dere vel inngå et kompromiss hvor dere møtes på midten, altså at han kun får sette ut noen få (3-4 stk)? Anonymkode: f5aaf...f40 3-4 stykker er mange 😅😅 Anonymkode: 5d4a5...7c3 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #12 Skrevet 27. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3-4 stykker er mange 😅😅 Anonymkode: 5d4a5...7c3 Det går bra skal du se Anonymkode: 0a4c5...09f 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #14 Skrevet 27. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater disse jævla stygge nissene som selges! Utrolig stygt!! Anonymkode: ff623...245 Slike? Anonymkode: 0a4c5...09f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #15 Skrevet 27. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, så har det seg slik at mannen min synes hagefigurer er artige/sjarmerende/fine etc. Jeg fordra det ikke. Jeg liker blomster i Potter, kanskje et naturlandskap på et bilde, eller handmalte vaser/tekanner med blomster på etc. Men eneste dyret jeg pynter med er påskekyllinger i påsken. Og blomster i hagen. Jeg synes det ser helt absurd ut med et dådyr av stein i hagen, en falsk frosk med badedammen til fuglene. Finnes det flere som meg, som kun synes det er greit i parker og minnestatuer? Anonymkode: 5d4a5...7c3 Her har du blomsterpotte som både du og mannen kan like Anonymkode: 0a4c5...09f 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #16 Skrevet 27. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, så har det seg slik at mannen min synes hagefigurer er artige/sjarmerende/fine etc. Jeg fordra det ikke. Jeg liker blomster i Potter, kanskje et naturlandskap på et bilde, eller handmalte vaser/tekanner med blomster på etc. Men eneste dyret jeg pynter med er påskekyllinger i påsken. Og blomster i hagen. Jeg synes det ser helt absurd ut med et dådyr av stein i hagen, en falsk frosk med badedammen til fuglene. Finnes det flere som meg, som kun synes det er greit i parker og minnestatuer? Anonymkode: 5d4a5...7c3 Inngå et kompromiss med mannen, eller eventuelt få han interessert i slike Anonymkode: 0a4c5...09f 4
Zoey Skrevet 27. mai 2019 #17 Skrevet 27. mai 2019 Jeg så at europris hadde flamingoer. Og siden jeg så det har jeg truet med å kjøpe 7-8 stk og arrangere dem som en flamingoene fra filmen Fantasia. Ha én tulling som skiller seg ut og rearrangere dem med jevne mellomrom. Synes at figurer kan være fine, hvis de passer inn. Som en venninne med et troll av utskåret tre. ❤️ Men gnomer, plastpynt og sånne hunderomper (som liksom er en hund som graver) synes jeg er litt teit og ville ikke hatt i egen hage. Jeg tenker som regel ikke over det hos andre med mindre de overdriver noe veldig. ...og nå fikk jeg lyst på flamingoene igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #19 Skrevet 27. mai 2019 Det er 2 ting jeg kan styre meg for i grøntanlegg: Hagegnomer og brunsnegler Anonymkode: 00742...8d9 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #20 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, Zoey skrev: Jeg så at europris hadde flamingoer. Og siden jeg så det har jeg truet med å kjøpe 7-8 stk og arrangere dem som en flamingoene fra filmen Fantasia. Ha én tulling som skiller seg ut og rearrangere dem med jevne mellomrom. Synes at figurer kan være fine, hvis de passer inn. Som en venninne med et troll av utskåret tre. ❤️ Men gnomer, plastpynt og sånne hunderomper (som liksom er en hund som graver) synes jeg er litt teit og ville ikke hatt i egen hage. Jeg tenker som regel ikke over det hos andre med mindre de overdriver noe veldig. ...og nå fikk jeg lyst på flamingoene igjen. Og så jeg som har sett på plastflamingoer som verdens mest meningsløse dill. Plutselig fikk jeg lyst til å stjele ideen din og gå bananas på Ebay. (Takk for gjensynet! Den sekvensen hadde jeg ikke sett på mange år.) Anonymkode: 3d338...ff1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå