AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Jeg er ei dame i midten av 30åra,jeg har en elsker som er sykt godt trent. Type masse muskler, six pack.. Ja veldig opptatt av å være i form og jeg vet han er skikkelig kroppsfiksert, liker tynne jenter osv. Mitt dilemma eller hva jeg skal kalle det. Jeg har gått ned veldig mange kg,fremdeles 8kg til målet mitt jeg trener hver eneste dag og spiser sundt men 3 barnefødsler har satt sine spor i form av strekkmerker og magen er et eget kapittel. Jeg vet jeg er sterk og jeg vet jeg ser attraktiv ut med klær på men ja når de er av så ja.. Vi har nå hatt sex veldig mye men magen min kludrer til for meg, jeg klarer ikke nyte 110% da den e så utrolig stygg. Tror dere han bryr seg? Han sender ofte meldinger og sier han gleder seg til neste gang, kaller meg deilig og sexy. Og en annen ting jeg har lurt på, når dere får dere elskerinne, går dere for noe bedre enn det hjemme eller hva ser dere etter? Anonymkode: b6fad...4d4
Gjest Paramount Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Kunne vært litt mer presis i overskriften.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Ts her.. Beklager det men det kan vel ikke rettes på.. Anonymkode: b6fad...4d4
Swing Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Du skriver selv at han melder ofte og gleder seg, synes du er sexy osv. Da mener han det! Du, som mange andre jenter, bekymrer dere over kroppsdeler (mage for din del) uten at det er noen grunn til det! Det som er mest "usexy" for oss mannfolk er damer som har alle disse tankene om at et eller annet er for tykt, osv. Du høres ut som ei sunn dame! Lev med det! At du har født noen barn er ikke det store problemet, at psyken din tenker at magen skal se ut som da du var 20 år er et problem. Lykke til, og nyt det du har! 2
wintergirl Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Så lenge han sender deg meldinger på at han gleder seg til å se å se deg igjen og kaller deg sexy og deilig, så liker han deg veldig godt. Han tenner på deg fordi du er hans type dame. Han syns du er deilig. Men hvis du plages så går det an å gjøre noe med magen. Men kun for din egen del.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Hvis du vil ha noen som ikke er kritiske til kroppen din og liker alle "feil" så må du finne en mann som liker hele deg, ikke en elsker. Han er der jo for sexen. Og holder mulighetene åpne. Det er den brutale sannheten. Du er sikkert en flott dame, men du selger deg kort her. Anonymkode: c50f1...1bd 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Husk å jobbe like mye med selvfølelsen din som kroppen din, så kommer dette til å gå strålende!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Mange menn lyger bare for å få seg et hull å stappe pikken i. Om du selv synes kroppen er stygg, så synes nok han også det, MEN bryr seg ikke så lenge du gir han det han vil ha Anonymkode: f65b9...964 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 Ts her. Først og fremst takk for alle svar, både ærlige og koselige.huff liker ikke tanken på at jeg bare er ett hull🙄 Det at jeg er så missfornøyd holdes såklart for meg selv, finnes ikke noe mere usexy en folk som syter. Når det er sagt, så gjør han ting som er så fantastisk under sexen at jeg totalt glemmer den kroppen og er bare der i øyeblikket. Altså han kan virkelig få hvem han vil, og derfor stusser jeg over at han velger meg... Og bare det at han går ned på meg, flere ganger gjerne.. Må da bety noe posetivt. Prøver liksom overbevise meg selv her😏 På 25.5.2019 den 17.01, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b6fad...4d4
Bubo Skrevet 27. mai 2019 #10 Skrevet 27. mai 2019 Dere har, ut fra din beskrivelse, passert den fasen hvor utseende betyr noe som helst. Om forholdet varer er avhengig av mange andre ting.
Gjest Warrior Skrevet 27. mai 2019 #11 Skrevet 27. mai 2019 Hvis han hadde brydd seg så hadde han vel ikke knulla deg, kalt deg deilig og sexy? Slapp av og vær glad i kroppen din du også.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #12 Skrevet 27. mai 2019 37 minutter siden, Bubo skrev: Dere har, ut fra din beskrivelse, passert den fasen hvor utseende betyr noe som helst. Om forholdet varer er avhengig av mange andre ting. Hva mener du med det? 30 minutter siden, Kvelertak skrev: Hvis han hadde brydd seg så hadde han vel ikke knulla deg, kalt deg deilig og sexy? Slapp av og vær glad i kroppen din du også. Jeg prøver, virkelig... Anonymkode: b6fad...4d4
Christina82 Skrevet 28. mai 2019 #13 Skrevet 28. mai 2019 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Ninab82, mod
Anbefalte innlegg