AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Inspirert av en annen tråd: Hvorfor er det greit å sende bekymringsmelding til BV hvis et barn har det strengt hjemme ergo får ikke lov til å være med på ting av ulike årsaker, men derimot ikke greit å sende inn bekymringsmelding når et barn ikke får lov til å være med på ting av religiøse grunner? Hva gjør det ene verre enn det andre, og er det isåfall ikke dobbeltmoralsk at noe er greit og noe annet ikke er greit når begge deler er inneskrenking av et barns frihet til å være med på uskyldige ting som svømming, 17.mai, leirskole osv? Anonymkode: b6d1f...240 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Just now, AnonymBruker said: Inspirert av en annen tråd: Hvorfor er det greit å sende bekymringsmelding til BV hvis et barn har det strengt hjemme ergo får ikke lov til å være med på ting av ulike årsaker, men derimot ikke greit å sende inn bekymringsmelding når et barn ikke får lov til å være med på ting av religiøse grunner? Hva gjør det ene verre enn det andre, og er det isåfall ikke dobbeltmoralsk at noe er greit og noe annet ikke er greit når begge deler er inneskrenking av et barns frihet til å være med på uskyldige ting som svømming, 17.mai, leirskole osv? Anonymkode: b6d1f...240 Så du mener det er greit og sende bekymrings melding til bv fordi ett barn ikke deltar på en leierskole ? Anonymkode: 86720...9c2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du mener det er greit og sende bekymrings melding til bv fordi ett barn ikke deltar på en leierskole ? Anonymkode: 86720...9c2 Absolutt ikke. Jeg er ikke for at et barn skal få BV blandet inn i livet sitt i det hele tatt når det ikke er nødvendig. Men jeg stusser på hvorfor pro-BV folka her mener det ene er greit og ikke det andre. ts Anonymkode: b6d1f...240
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Just now, AnonymBruker said: Absolutt ikke. Jeg er ikke for at et barn skal få BV blandet inn i livet sitt i det hele tatt når det ikke er nødvendig. Men jeg stusser på hvorfor pro-BV folka her mener det ene er greit og ikke det andre. ts Anonymkode: b6d1f...240 Ok da skjønner jeg. Jeg selv mener at så lenge foreldrene har god omsorgs evne og gir barna mat tak overhodet klær kjærlighet og trygghet lar barna bli hørt og sett så er det ikke snakk om omsorgssvikt derfår har heller bv ingen grunn til bekymring. Uahvhengi om barna er med på en leierskole eller ikke. Det kan jo hende at barnet selv ikke alltid ønsker det heller og da skal mann heller ikke tvinge det. Anonymkode: 86720...9c2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Herregud nå må folk slutte å være så redde for barnevernet! Anonymkode: b2811...f3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå