Gå til innhold

Hvordan føles "for mye sex" for menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en i langdistanse. I helga var han på besøk, og vi endte med å ha sex seks ganger i løpet av den ene natta. Den siste gangen var jeg ikke så våt. 

Etterpå har jeg vært "støl", det føles som å ha mistet jomfrudommen litt, eller å være litt uthulet. Det gjør litt vondt når jeg strammer. Dette går sikkert over i løpet av uka.

Jeg er litt redd for at han skal få en reaksjon eller noe pga friksjonen, at det var tørt, at vi hadde mye sex. At han skal tro det er en infeksjon eller noe han har fått av meg f. eks.

Får menn noen "reaksjoner" på mye sex? Kan pikken bli tilsvarende sliten eller sår? Er det så vanlig at jeg har ingenting å bekymre meg over?

vi er begge 23 år forøvrig. 

Anonymkode: 6f18d...49d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2 ganger om dagen holder det. deilig å bare kose og beføle utenom dette. Ha på en deilig treningstights, som man kan stryke på... 🙂 

Anonymkode: e72b9...970

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang kan du kjøpe inn glidemiddel, så blir det bedre for dere begge. Og mindre sårt. 

Ja, menn kan bli såre på kuken. Men som med deg, er dei istand til å skjønne hvorfor dei er såre. 

Anonymkode: b6006...394

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg kan penis ha en tendens til å bli overfølsom og bruker lang tid på å komme tilbake til normal størrelse. Ingen andre problemer.

Anonymkode: b77d1...d8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neste gang kan du kjøpe inn glidemiddel, så blir det bedre for dere begge. Og mindre sårt. 

Ja, menn kan bli såre på kuken. Men som med deg, er dei istand til å skjønne hvorfor dei er såre. 

Anonymkode: b6006...394

Tror egentlig han syntes det var vått nok de første gangene, nesten for mye. Glidemiddel vil nok ødelegge. Tror han likte at det var mer friksjon de siste gangene da det ble vanskeligere for han å komme. 

Skrevet

For min del, så blir den slapp, sår, øm og krymper. Og skulle hun klare å «lure» den opp igjen, er den øm og sår, og da kreves forsiktighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Flere omganger? Stakkars dame. Hun er fint ferdig etter en lengre galopp med multi- og serieorgasmer.

Selv klarer en mer, men hun gir meg da en BJ.

23/18.

Anonymkode: 153fd...156

AnonymBruker
Skrevet

Den kan bli både sår utvendig og øm innvendig. Når den er øm gjør det nesten mer vondt jo hardere den er, så jeg kan slite litt med å bli ordentlig hard. Sår kan også sette en stopper for mer sex, selv om man ofte bare kan finne en stilling det det ikke kjennes.

Så er det den mentale utmattelsen da. Jeg har hatt en håndfull av de opplevelsene du har hatt nå i løpet av livet. Frem og tilbake til senga gjennom en helg f.eks. Jeg må innrømme at av de gangene er det bare én gang jeg har vært like ivrig som henne etter gang nummer fire eller fem, og hun var så sexy og sensuell at jeg ikke kunne tenke meg noen annen aktivitet enn å fortsette å knulle henne. Resten av gangene har jeg blitt mett og å ha henne i armkroken i sofaen har fristet mer enn enda et ligg.

Anonymkode: b7473...86e

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på med en i langdistanse. I helga var han på besøk, og vi endte med å ha sex seks ganger i løpet av den ene natta. Den siste gangen var jeg ikke så våt.  

Så godt å se at dere har maraton-sex da! I den alderen knulla jeg to jenter ei hel helg. Men vi knulla, spiste og sov litt inni mellom slagene. For tanken min ble veldig fort tom, men knulla som en kanin selv om det ikke gikk for meg. Når jeg ble øm og sår, slikket jeg dem, og når dem brukte dildoen på hverandre, ble jeg jo fort kåt igjen. Hun ene hadde med seg Natusan babyolje, den smurte jeg inn rundt kukhodet med, og det fungerte bra mot sårhet. Husker ikke hvor mange ganger jeg kom, men husker at jeg rett og slett ikke ble hard lengre. Den tiden savner jeg virkelig, men med den erfaring jeg har i dag skulle jeg nok ha gjordt det mere pirrende med BDSM, du er jo mere utholdende enn gutter🤫 Alt er helt normalt, ingen bekymring. Tipper du gav ham en opplevelse for livet🙊

Husk å drikke mye vann under øktene, sov en dupp, spist litt og bruk glidemiddel neste gang, er mitt tips😘

Skrevet
4 minutter siden, museslikker69 skrev:

Natusan babyolje, den smurte jeg inn rundt kukhodet med

Du skal da ikke putte mineralsk olje på noe så sart som penishodet...

Skrevet (endret)

Har brukt det i årevis, ingen infeksjon og null problemos! Mange jenter som bruker det også...

Endret av museslikker69
AnonymBruker
Skrevet

En eks av meg flasset litt på pikken etter en langhelg tilbrakt i senga :ler:

Jeg blir fort sår og hovner nok opp innvendig eller noe, blir veldig trang og litt tørr. Er godt-vondt da, man kjenner at man har pult liksom 😄

Anonymkode: e6da9...076

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, museslikker69 skrev:

Har brukt det i årevis, ingen infeksjon og null problemos! Mange jenter som bruker det også...

At "mange" gjør noe betyr ikke at det er rett...

Gjest MyzTeri
Skrevet

Vel, den der "nei, nå får du ikke mer" for så overtale han til han gir seg, er noe med artigste i verden. Syns jeg.' Lå med en fyr i fjor som insisterte på at føttene mine skulle være på skuldrene hele tiden, i 5 timer. Hadde stive magemuskler dagen derpå.

Men ja, de blir såre. Det blir vi også. Dessuten tror jeg de får "treningsverk" i baken når de gang på gang skyver den inn og klemmer baken sammen, hehe.

Nå ønsker jeg meg ett sexmaraton

Skrevet

"For mye.." :)

Den gang da jeg var ung og ikke hadde noe dreis på sjekkinga og oppleggene med jenter var sjeldne, så ble det til å holde på hele natta når jeg først fikk meg noe. Litt som et nattog, faktisk. Mange stasjoner, korte stopp. På den tiden ble jeg rett og slett øm etter slike opplegg. Det var ikke direkte vondt å tisse dagen etterpå, men det kjentes.

Senere med faste kjærester og med meg sjøl flinkere å ordne ennattsopplegg når jeg var singel, så ble jeg mer herdet og denne ømheten ble borte.

AnonymBruker
Skrevet

Han unngår meg og nå er jeg skikkelig redd :( Han tok masse kontakt før, men nå er det plutselig bom stille.. faen :( Alt virket helt fint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...