AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #22 Skrevet 28. mai 2019 Jeg blir litt rar oppi der hvis han kommer inni meg. Det virker som om kroppen min gir beskjed om at det likte den ikke noe særlig.. Og litt ømt kan det være når jeg lar han kjøre ganske hardt. Et tips jeg vil minne deg på TS: når han veldig rolig og forsiktig presser inn i deg, så bør du presse utover for å slappe av i lukkemuskelen. Da blir det mye bedre for deg! Anonymkode: a6262...6d9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #23 Skrevet 28. mai 2019 Jeg fiser masse etterpå jeg. Men det har nok sammenheng med at han ofte trekker seg helt ut, og da kommer det luft inn. Det kan kontrolleres, altså, jeg ligger ikke og putrer ukontrollert etterpå... Han får ikke komme i meg når vi har analsex. Det blir gørr og gris. Æsj og fy. Anonymkode: 0fc49...796 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #24 Skrevet 28. mai 2019 Jeg er støl og lei om jeg rir han mye. Stort sett har vi vaginal sex mens han leker litt med en but plug og fingeren og når vi føler for det går han over i rompa. Er jeg skikkelig i modus kommer jeg før han og han avslutter inni meg når han ønsker. Skjer dette i misjonær eller doggy har jeg ingen ubehag annet enn litt løs avføring pga sæden dagen etter ☺️ Etterjeg lærte meg anal sex er dette ukas høydepunkt Anonymkode: 5de69...dbf
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #25 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fiser masse etterpå jeg. Men det har nok sammenheng med at han ofte trekker seg helt ut, og da kommer det luft inn. Det kan kontrolleres, altså, jeg ligger ikke og putrer ukontrollert etterpå... Han får ikke komme i meg når vi har analsex. Det blir gørr og gris. Æsj og fy. Anonymkode: 0fc49...796 Min mann har forbud mot å trekke seg helt ut når han først er inne. Det synes jeg er vondt, og vi må liksom begynne litt på nytt igjen. Synes ikke du at det er vondt at han går helt ut og inn igjen? Anonymkode: 92659...e12 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #26 Skrevet 29. mai 2019 På 27.5.2019 den 22.42, FrodeF skrev: Prøv Google. Flott om du ikke svarer på ting du virkelig ikke har greie på. Forklar det du som har slik ultrapeil. Forklar hvordan en dytter luft inn i et hull med en stiv gjenstand. Anonymkode: c0d52...338
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #27 Skrevet 29. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Forklar det du som har slik ultrapeil. Forklar hvordan en dytter luft inn i et hull med en stiv gjenstand. Anonymkode: c0d52...338 Jeg tipper du aldri har vært i nærheten av et hull i ditt liv, hverken den ene eller andre typen... Anonymkode: fbad3...f06 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå