Gå til innhold

Dagene etter analsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan pleier dere å føle dere i dagene etter analsex?

jeg får en slags dump, «støl» og øm følelse langt oppe i rumpa, som gjerne varer et par ukers tid. 

Hva er deres erfaringer?

Anonymkode: 31d1f...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varer veldig kort for meg analsexen, da jeg får orgasme innen kanskje 10min maks...

Ingen ubehag, bruker glidemiddel såklart.

Elsker analsex, har det maks 1 gang i uken.

Anonymkode: caa8e...5e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om forplay er godt, føles gjerne litt ømt, selv hvis vi har tatt oss god tid på forhand. Men gjør vi ikke det, føler jeg at jeg har føda ut rumpehullet! 

Anonymkode: 1db05...933

AnonymBruker
Skrevet

Promper dere mye etter analsex? Kan dere feks ha vanlig sex rett etterpå uten at det kommer luft osv? Selvfølgelig etter god rengjøring. 

Anonymkode: 8bf41...0f8

AnonymBruker
Skrevet

Luft i tarmen blir det jo, at du promper ekstra er normalt. Avføring uteblir til neste dag.

Jeg spyler meg alltid før analsex, 2-3 ganger med vann 🙂 Går fint!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Luft i tarmen blir det jo, at du promper ekstra er normalt. Avføring uteblir til neste dag.

Jeg spyler meg alltid før analsex, 2-3 ganger med vann 🙂 Går fint!

Ja,. Du kan jo prøve å dytte luft inn i tarmen din med en finger😂. Tipper du gir opp etter et par timer.

Elle mener du at luften er så sterk at den overvinner en pikk sin stivhet😂?

Anonymkode: c0d52...338

AnonymBruker
Skrevet

Huff er så redd for å ligge der å fikse etterpå liksom😂 jeg har en jeg møter han kje en gang i mnd, eller lenger mellom. Og jeg vet han har skikkelig lyst, og han digger det. Og jeg har utrolig lyst prøve, men har ikke lyst ligge putre så vi ikke har mere sex etter det luksom😂

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff er så redd for å ligge der å fikse etterpå liksom😂 jeg har en jeg møter han kje en gang i mnd, eller lenger mellom. Og jeg vet han har skikkelig lyst, og han digger det. Og jeg har utrolig lyst prøve, men har ikke lyst ligge putre så vi ikke har mere sex etter det luksom😂

Nå skjønte jeg ingen ting. Kan du oversette til oss?

Anonymkode: 10593...640

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fiser ikke noe mer etter analsex. Hvorfor skulle man det? 

Dagen etter analsex kjenner jeg at jeg har hatt det, men ikke utover det. 

Vi avslutter som regel med analsex de gangene vi har det, så har ikke så erfaring med å ha sex videre etter analsex. Det andre tar vi i forkant. Vi bruker ikke kondom, så uaktuelt at jeg tar den i fitten eller munnen etterpå, og gidder ikke å avbryte for vask, så synes det er greit at analsex er avslutning når vi har det. 

Anonymkode: 92659...e12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes faktisk kvinner som elsker analsex 🙂 

Men det krever erfaring.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fiser ikke noe mer etter analsex. Hvorfor skulle man det? 

Dagen etter analsex kjenner jeg at jeg har hatt det, men ikke utover det. 

Vi avslutter som regel med analsex de gangene vi har det, så har ikke så erfaring med å ha sex videre etter analsex. Det andre tar vi i forkant. Vi bruker ikke kondom, så uaktuelt at jeg tar den i fitten eller munnen etterpå, og gidder ikke å avbryte for vask, så synes det er greit at analsex er avslutning når vi har det. 

Nei tenker på luft som trykkes inn, om man blir mere åpen rett etterpå 🙈 må bare spørre liksom. Vil nok helst bruke kondom bak der, huff i tilfelle liksom 🙈 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei tenker på luft som trykkes inn, om man blir mere åpen rett etterpå 🙈 må bare spørre liksom. Vil nok helst bruke kondom bak der, huff i tilfelle liksom 🙈 

Har ikke opplevd at luft presses inn, og det lukker seg med en gang etterpå. 

Dersom du ikke har hatt det før er det ekstremt viktig å ta det rolig. Unngå dager der du har hatt løs avføring, på grunn av at slimhinner da kan være litt såre, og unngå dager du har luft i magen. (For meg føles det da som luft blir presset opp, og jeg får luftsmerter i magen.) Mye glid, og god og tålmodig mann som bryr seg om at du har det bra er et must. Jeg hadde aldri sluppet til en litt uerfaren og brå bajas der bak!!!!!! 

Letteste og beste stilling er at han ligger bak i skje, og det er best at du styrer først, og at han etterhvert hjelper litt til med å presse rolig mot. Rolig, litt og litt. For brått, for fort og for voldsomt i starten ødelegger alt. Når han er helt inne, og dersom det føles godt, kan han etterhvert knulle nesten som vanlig, men anbefaler at tempo og trykk tas varsomt opp, så du henger med, og ikke får vondt. Begynner det å svi veldig, eller er vondt på andre måter,  bør dere avslutte. Iallefall roe helt ned, til det ikke svir/er vondt. 

Det er lov å trekke seg om det ikke føles bra! Gjort riktig, og på riktige dager (altså ikke såre slimhinner eller luft i magen) skal det ikke gjøre vondt. 

Har du partner du stoler på, så er ingenting i veien for å forsøke. Jeg synes det er godt, og mange gjør det, men det er litt mer styr enn vaginal sex, og er man for brå er det VONDT. Virkelig vondt, ikke bare ubehagelig. Så at du absolutt stoler på partner, og at han bryr seg om hvordan det er for deg, er særdeles viktig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle luft "trykkes inn"?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan sikkert skje, som fittefis, men anatomien bak er litt annerledes, og så tar man det gjerne litt roligere, så ikke noe jeg har opplevd iallefall. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror hun ligger med en robot, og peisen blir stiv av en kompressor. Blir det lekkasje fra kompressoren så får hun luft i endetarmen. 

Endetarmen fylles med luft, luften føres videre til magen, magen blir stor som en ballong, deretter går luften opp spiserøret og så får hun en ånde som lukter ordentlig dritt.. 

Bare en tanke altså 

Anonymkode: 15a10...b9a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke opplevd at luft presses inn, og det lukker seg med en gang etterpå. 

Dersom du ikke har hatt det før er det ekstremt viktig å ta det rolig. Unngå dager der du har hatt løs avføring, på grunn av at slimhinner da kan være litt såre, og unngå dager du har luft i magen. (For meg føles det da som luft blir presset opp, og jeg får luftsmerter i magen.) Mye glid, og god og tålmodig mann som bryr seg om at du har det bra er et must. Jeg hadde aldri sluppet til en litt uerfaren og brå bajas der bak!!!!!! 

Letteste og beste stilling er at han ligger bak i skje, og det er best at du styrer først, og at han etterhvert hjelper litt til med å presse rolig mot. Rolig, litt og litt. For brått, for fort og for voldsomt i starten ødelegger alt. Når han er helt inne, og dersom det føles godt, kan han etterhvert knulle nesten som vanlig, men anbefaler at tempo og trykk tas varsomt opp, så du henger med, og ikke får vondt. Begynner det å svi veldig, eller er vondt på andre måter,  bør dere avslutte. Iallefall roe helt ned, til det ikke svir/er vondt. 

Det er lov å trekke seg om det ikke føles bra! Gjort riktig, og på riktige dager (altså ikke såre slimhinner eller luft i magen) skal det ikke gjøre vondt. 

Har du partner du stoler på, så er ingenting i veien for å forsøke. Jeg synes det er godt, og mange gjør det, men det er litt mer styr enn vaginal sex, og er man for brå er det VONDT. Virkelig vondt, ikke bare ubehagelig. Så at du absolutt stoler på partner, og at han bryr seg om hvordan det er for deg, er særdeles viktig. 

Tusen takk for et ordentlig svar. Noen må jo stille de dumme spørsmålene også. Jeg vet han har gjort det før, og jeg vet han kan sine greier men jeg føler meg litt som jomfru igjen🙈 jeg og han gjorde det for mange mange år siden og jeg kan huske jeg fikk sinnsyke orgasmer. Men å er jeg eldre og bekymre meg mere og det er tross alt 17 år siden🙈 stoler 100% på han, han er veldig opptatt av min nytelse men vi får se om jeg tørr.. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger er det ikke noe annerledes. Noen ganger er jeg øm og sår. Noen ganger merker jeg at avføringen er løsere og det haster mer med å komme seg på toalettet. 

Men jeg har ikke klart å se at det er noen sammenheng med hvor røft det var. Så har konkludert med at det er tilfeldigheter og /eller har noe med hva jeg har spist osv. Har analsex en gang i mnd eller sjeldnere 

Anonymkode: 539e0...c58

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,. Du kan jo prøve å dytte luft inn i tarmen din med en finger😂. Tipper du gir opp etter et par timer.

Elle mener du at luften er så sterk at den overvinner en pikk sin stivhet😂?

Prøv Google. Flott om du ikke svarer på ting du virkelig ikke har greie på. 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for et ordentlig svar. Noen må jo stille de dumme spørsmålene også. Jeg vet han har gjort det før, og jeg vet han kan sine greier men jeg føler meg litt som jomfru igjen🙈 jeg og han gjorde det for mange mange år siden og jeg kan huske jeg fikk sinnsyke orgasmer. Men å er jeg eldre og bekymre meg mere og det er tross alt 17 år siden🙈 stoler 100% på han, han er veldig opptatt av min nytelse men vi får se om jeg tørr.. 

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! ;)

Jeg synes det er deilig som en variasjon, men her er det helt jeg som styrer når det skjer. Jeg tar initiativ til det når jeg ønsker det, og vet at det er bra dag for det. Det respekterer min mann 100%. Det er jeg som kjenner kroppen min, og vet når det passer og ikke. Når jeg kan ha nytelse av det og ikke. Selv om jeg (og han) er erfaren med det er han heller aldri brå.

Det er en av grunnene til at jeg liker det. At det er veldig varsomt og kjærlig innledning på det. Veldig intimt, og han er så utrolig oppmerksom på alle mine signaler. Han er en god og omtenksom elsker ellers også, men vaginalt blir vi begge ofte litt ivrigere litt tidligere, men analt kjører vi nesten uutholdelige tålmodighet, og virkelig drar det ut for å maksimere nytelsen. 

Høres ut som dere har et bra grunnlag for å prøve iallefall. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere det er mulig å få den samme ømme og støle følelsen opp i rumpa etter avføring som ved analsex? Gikk på en fyllesmell der jeg ikke husker noe av sexen, og hadde samme følelse som ved etter analsex dagen etter og 3 uker fram i tid.. kom på en stund etter at tidligere den dagen gikk jeg på do og bemerket at følelsen da avføringen kom ut var som at det ble et skikkelig vakuum der bak.. kan det ha noen sammenheng tror dere?

Anonymkode: 31d1f...802

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...