Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Palmesus
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så foreslå et annet reisemål. Det viktigste er at dere kommer dere på tur sammen.

Eller så kan du bite det i deg og dra til syden. Du holder ut i 8 dager. Det er uansett kvalitietstid med venninnen din som viktig her, og sjansen til bygge sterke bånd mellom dere.

Anonymkode: 24135...5d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv vært venninne og blitt «dumpet». Altså at vi hadde snakket om tur, hvor vi skulle reise og når vi skulle reise, også fant hun ut at hun ikke ville reise allikevel. Det var sårende. 

Hva som kunne hjulpet for meg var hvis hun hadde foreslått en annen aktivitet/reise (at det var reisemålet som var problemet og ikke meg), og at hun forklarte meg ærlig hvorfor hun ikke ønsket å dra likevel. Jeg vet ikke heeelt hvorfor min venninne ikke ville reise likevel; men tror hun ønsket å bruke pengene på noe annet. Jeg trodde vi hadde en avtale og ble som sagt ganske såret. Men vi er fortsatt venner i dag altså. 

Anonymkode: c8b9e...7e1

Gjest Warrior
Skrevet

Reist likevel. Kanskje foreslått å dratt et annet sted sammen, men hvis hun ikke vil det og bare vil til syden så blir det syden. Selvfølgelig vært ærlig også og sagt jeg gruer meg, vet ikke hvorfor men dette skal jeg klare. Har jo hverandre. 

Skrevet

Dere bør ta en prat om hva dere vil få ut av ferien. Hun vil til "syden", er det for å feste, fordi hun vil ha strand og sol?

Hva ønsker du å få ut av en ferietur? Verden er full av reisemål! Man kan få kombinert by-og shopping-ferie sammen med strand-og-sol f.eks (Split i Kroatia f.eks). Dere må prate sammen, så finner dere sikkert noe som passer for begge. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hun blir såret og sint og lei seg om du avlyser nå. Man gleder seg, har forventninger og så kommer den andre å sier de vil ikke likevel. Har opplevd slikt og det er virkelig ikke gøy. 

Anonymkode: d8098...0d5

Skrevet

Går dere på ungdomsskole eller videregående? Uansett, fortelle henne NÅ at du ikke blir med. Tåpelig å lure henne på denne måten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...