AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Noen som har fått bedre forhold av at stebarn ble eldre og krevde mindre relasjon mellom foreldre og slike ting som følger med når man er gått fra hverandre? Jeg opplever at etter han ble eldre og vi ikke kjører så mye, han snakker mindre med xen er mye bedre. De har et godt forhold, men gubben var fæl med å ønske gjøre xen til lags og hun utnyttet dette, noe som gikk ofte på min bekostning. Så mye pga dette har stoppet har også vårt forhold balansert seg. Anonymkode: d5519...0eb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Er dette jeg håper vil skje på sikt ihvertfall. Stebarna er 7 og 10 år. Når syntes du, TS, at det "roet seg"? Altså, hvor gamle var stebarna når ting balanserte seg? Anonymkode: 2e17d...f43
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Det begynte vel mer da han ble 12-13år, enda mer nå når han er 14. Ønsker være mer hos mor og med venner rundt i nærområdet der de bor. Jeg har også tatt kontakt med mor selv, da jeg føler meg litt tryggere når jeg kan ha litt dialog og kontakt med henne selv og ikke alt går via mannen. Synest det var litt ubehagelig at han skulle snakke med xen sin så mye og jeg klarte ikke alltid forstå hva de støtt snakket om. Følte meg veldig på siden og hvertfall når vi slet med kommunikasjon selv. Anonymkode: d5519...0eb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det begynte vel mer da han ble 12-13år, enda mer nå når han er 14. Ønsker være mer hos mor og med venner rundt i nærområdet der de bor. Jeg har også tatt kontakt med mor selv, da jeg føler meg litt tryggere når jeg kan ha litt dialog og kontakt med henne selv og ikke alt går via mannen. Synest det var litt ubehagelig at han skulle snakke med xen sin så mye og jeg klarte ikke alltid forstå hva de støtt snakket om. Følte meg veldig på siden og hvertfall når vi slet med kommunikasjon selv. Anonymkode: d5519...0eb Oi....det er IKKE DINE BARN. Hvorfor er det så vanskelig å skille mellom ekser og felles-foreldre for stemødre? Dere burde jobbe med sjalusien deres når dere er sjalu på samarbeid om unger. Anonymkode: 33af5...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Ja.. Jo eldre barna blir jo mer skjønner de at moren demmes er.... Ja, annerledes. Og godt er det. Anonymkode: 971a7...aa6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja.. Jo eldre barna blir jo mer skjønner de at moren demmes er.... Ja, annerledes. Og godt er det. Anonymkode: 971a7...aa6 Jeg misforsto. Trodde du mente bedre forhold til stebarna dine, ikke mannen. Men ja, jeg tror det vil bli bedre når barna flytter ut.. I deres situasjon, men om du ikke gjør noe med holdningen din så har du nok ett problem senere hvis mannen din har baller nok til å sette ned foten hvis du styrer for mye. Hva når barnebarna kommer? Blir aldri fred og få. Anonymkode: 971a7...aa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå