AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Jeg har et spørsmål til dere som ikke sier Hei/Hilser tilbake på naboene deres. Hav er grunnen til at dere ikke gjør det?? Er det ikke normal høflighet og hilse tilbake? 🤔 Anonymkode: 63177...5ae
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Hilser om de vil, ikke alle vil det. Tåkeprater kun med de som bor ved siden av meg, bor i blokk. Resten av de andre hilser jeg kun på. Er ikke viktig for meg at de hilser. Det er jo bare overfladisk. Slik er livet, ikke tenk på det. Eller lag noe problem ut av det! 🙂 Kvinner er gode på å lage problemer ut av ingenting dessverre. Anonymkode: fe8a9...8db 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hilser hvis andre hilser, men er ikke alltid jeg gidder å hilse. Noen har kanskje bare ikke lyst til å ha noe forhold til naboen, det er mulig at de ikke tør eller en haug med andre grunner. Sånn er det bare. Anonymkode: 3834f...ef0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Hilser avogtil, og avogtil ikke. Noen ganger møtes vi jo i gangen flere ganger om dagen, og når vi bare er på hils med hverandre så føles det fryktelig rart å si «hei...» «hei hei» hver gang vi går forbi hverandre. Anonymkode: 7efd2...0f0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Er samme for meg om jeg hilser på naboer eller ei, så tar en nabo initativ så er det helt ok og jeg sier hei tilbake, men går de bare forbi så er det også helt ok:) Anonymkode: 76fc0...698
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Jeg sier hei til alle jeg møter i oppgangen min, jeg (bor i blokk). De hilser tilbake, alle sammen. Selv om de kanskje bare er på besøk hos noen i blokka, og jeg aldri har sett dem før. Må være rart å bare passere folk som bor rett over deg e.l. uten å si så mye som et hei en gang!? Det er jo ganske uhøflig, og kanskje litt typisk norsk og innesluttet? Anonymkode: fc292...e43
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hilser ikke, for jeg vil ikke ha nabokontakt, og risikere å bli stående fast. Når jeg er på vei ut eller inn, så er det fordi jeg skal noe. Dessuten glemmer jeg hvordan de ser ut, da jeg ikke ser samme fjeset hver gang. Kjenner kun igjen noen få. Har nok lukket døra foran en nabo mer enn en gang, siden jeg ikke husker hvem som hører til i blokka. Kjenner igjen et par. Og det er de jeg vil unngå, fordi jeg aldri kommer meg ut av samtalen. Anonymkode: a3fcc...dea
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hilser om de vil, ikke alle vil det. Tåkeprater kun med de som bor ved siden av meg, bor i blokk. Resten av de andre hilser jeg kun på. Er ikke viktig for meg at de hilser. Det er jo bare overfladisk. Slik er livet, ikke tenk på det. Eller lag noe problem ut av det! 🙂 Kvinner er gode på å lage problemer ut av ingenting dessverre. Anonymkode: fe8a9...8db Der fikk du inn litt kritikk mot kvinner også ja 😉 Nei jeg lager ikke noe problem ut av det. Bare undrer meg over mennesker som ikke hilser tilbake selv om vi møtes i trappeoppgangen kanskje bare 2/3 ganger pr mnd. Anonymkode: 63177...5ae 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der fikk du inn litt kritikk mot kvinner også ja 😉 Nei jeg lager ikke noe problem ut av det. Bare undrer meg over mennesker som ikke hilser tilbake selv om vi møtes i trappeoppgangen kanskje bare 2/3 ganger pr mnd. Anonymkode: 63177...5ae Ja, mange kvinner overanalyserer og bryter ned det meste. Men du, det er jo greit du hilser! 🙂 Ikke forvent noe tilbake. Om du er veldig nysjerrig kan du jo starte en hilsekampanje der du bor, heng opp lapp på utgangsdøren på innsiden. Samt oppslagstavle i gangen der du tar opp dette, at du ønsker at alle skal hilse på hverandre! 🙂 Skriv litt hvorfor du undrer på dette, hva du vil med det. Anonymkode: fe8a9...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå