AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Hei Hvis alle kan rapportere tråder som inneholder svarte slør fra i går kveld, går det raskere for KG å få ryddet trådene. Eksempel: Anonymkode: 20585...b90 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Burde ikke moderator eller hva de nå heter klare å fikse dette snart? Hjelper tydeligvis ikke å rapportere om slike ting. Det forsvinner aldri likevel. Dessuten går hele forumet her så forbanna treigt. Det tar hundre ÅR før man klarer å laste en forbanna tråd. Hviis den klarer å laste i det hele tatt da... Anonymkode: cc020...2fd
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Burde ikke moderator eller hva de nå heter klare å fikse dette snart? Hjelper tydeligvis ikke å rapportere om slike ting. Det forsvinner aldri likevel. Dessuten går hele forumet her så forbanna treigt. Det tar hundre ÅR før man klarer å laste en forbanna tråd. Hviis den klarer å laste i det hele tatt da... Anonymkode: cc020...2fd Joda, det hjelper De har allerede ryddet bort disse svarte slørene i flere tråder ganske kort tid etter at jeg sendte rapport. Anonymkode: 20585...b90 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Forumansvarlig skrev: "Det startet i Doktor Online og forplantet seg hit, nå er alle våre tekniske folk på saken, men som Anglofil sier, rapporter gjerne, så prøver vi å slette alt vi ser!" https://forum.kvinneguiden.no/topic/1281026-hva-skjer/?tab=comments#comment-23478676 Anglofil skrev: "Det jobbes på spreng, teknikerne holder på slik at vi får ryddet opp. Jeg har fått sperret av både ip'er (dog er det jo bare å bruke nye)/ip-range, epostkontoer osv, men problemet er at disse spammerne også krysser av for Anonymbruker. Det betyr at selv om vi merker spambrukeren slik at alle innlegg knyttet til bruker blir tatt automatisk, skjer ikke dette med Anonymbruker. Her er vi nødt til å ta innleggene manuelt, og det er rett og slett litt av en jobb. Derfor; kommer dere over innlegg, gi oss beskjed ved å rapportere innleggene (om dere får det til). Men vi er altså klar over problemet, og det jobbes med en løsning. Takk for tålmodigheten, jeg skjønner dette er kjedelig! "https://forum.kvinneguiden.no/topic/1281021-problemer-med-kg-i-dag/page/2/?tab=comments#comment-23478472 Anonymkode: 20585...b90 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Løfter opp denne, slik at alle er obs på å rapportere tråder som har disse "svarte slørene" På forhånd takk Anonymkode: 20585...b90 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Løfter opp denne, slik at alle er obs på å rapportere tråder som har disse "svarte slørene" På forhånd takk Anonymkode: 20585...b90 Takk for at du hjelper til. Anonymkode: a1812...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 Ettersom dette spammet ble laget av en som postet med ab, må ryddingen skje manuelt, forsto jeg det som. (Fordi da finner de ikke innleggene til vedkommende på brukeren hans/hennes). Anonymkode: 20585...b90
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for at du hjelper til. Anonymkode: a1812...bbd Takk for hyggelig melding! Anonymkode: 20585...b90
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #9 Skrevet 29. mai 2019 Har dere sett noen svarte slør i tråder i dag? Og har dere rapportert de? Anonymkode: 20585...b90
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 På Tuesday, May 28, 2019 den 22.14, AnonymBruker skrev: Ettersom dette spammet ble laget av en som postet med ab, må ryddingen skje manuelt, forsto jeg det som. (Fordi da finner de ikke innleggene til vedkommende på brukeren hans/hennes). Anonymkode: 20585...b90 Det tror jeg ikke noe som helst på! Moderator / administrator kan sikkert se hva pokker de har lyst til. Kanskje dette egentlig bare var en latterlig "unnskyldning" for å ikke gjøre jobben deres?? Anonymkode: cc020...2fd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #11 Skrevet 30. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg ikke noe som helst på! Moderator / administrator kan sikkert se hva pokker de har lyst til. Kanskje dette egentlig bare var en latterlig "unnskyldning" for å ikke gjøre jobben deres?? Anonymkode: cc020...2fd Det vi poster som AB sees ikke på "Mine innlegg", så det er mer arbeidssomt å finne og dermed få slettet AB-innleggene til en bruker enn det er å finne og å få slettet innlegg postet med brukernavn. Anonymkode: 20585...b90
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #12 Skrevet 30. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det vi poster som AB sees ikke på "Mine innlegg", så det er mer arbeidssomt å finne og dermed få slettet AB-innleggene til en bruker enn det er å finne og å få slettet innlegg postet med brukernavn. Anonymkode: 20585...b90 At brukere aldri kan se brukernavnene til kommentarer som er skrevet under brukernavn, det sier seg selv. Men det betyr vel ikke at administrator-folkene ikke har denne muligheten... Anonymkode: cc020...2fd
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #13 Skrevet 30. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: At brukere aldri kan se brukernavnene til kommentarer som er skrevet under brukernavn, det sier seg selv. Men det betyr vel ikke at administrator-folkene ikke har denne muligheten... Anonymkode: cc020...2fd De finner det jo ikke under de enkelte brukernes "mine innlegg". Det er en mer omstendelig prosess å finne frem til innlegg som en enkelt bruker har postet som AB. Anonymkode: 20585...b90
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #14 Skrevet 30. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: At brukere aldri kan se brukernavnene til kommentarer som er skrevet under brukernavn, det sier seg selv. Men det betyr vel ikke at administrator-folkene ikke har denne muligheten... Anonymkode: cc020...2fd Jeg sa heller ikke at det er umulig for KG å finne innleggene. Anglofil skrev: Sitat Jeg har fått sperret av både ip'er (dog er det jo bare å bruke nye)/ip-range, epostkontoer osv, men problemet er at disse spammerne også krysser av for Anonymbruker. Det betyr at selv om vi merker spambrukeren slik at alle innlegg knyttet til bruker blir tatt automatisk, skjer ikke dette med Anonymbruker. Her er vi nødt til å ta innleggene manuelt, og det er rett og slett litt av en jobb. Anonymkode: 20585...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå