Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan fortelle meg litt om hva jeg kan gjøre i Vancouver? Skal dit til sommeren, og har lest meg opp på de vanligste attraksjonene, men vil gjøre noe spesielt:)

Anonymkode: bc6b4...d22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan f.eks. sykle rundt Stanley park, det finnes mange steder å leie sykkel, og runden er like populær blant lokale som turister. Ellers er det mange fine naturområder rundt byen, man kan f.eks. gå the grind til toppen av Grouse Mountain eller gå en tur i Lighthouse park eller Fraser River Park. Ellers er jeg veldig glad i Kitsilano der man blant annet har fine strender og hyggelige kaféer. Det er også mange fine plasser for å padle kajakk f.eks. Deep Cove i North Vancouver. På UBC sin campus er det også mange fine museum og hager eg. en japansk hage, og en botanisk hage hvor man har hengebroer og gangveier i toppen av trærne (litt tilsvarende det man har i capilano suspension bridge park - men ikke like kommersielt). 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Snuppelupp23 skrev:

Man kan f.eks. sykle rundt Stanley park, det finnes mange steder å leie sykkel, og runden er like populær blant lokale som turister. Ellers er det mange fine naturområder rundt byen, man kan f.eks. gå the grind til toppen av Grouse Mountain eller gå en tur i Lighthouse park eller Fraser River Park. Ellers er jeg veldig glad i Kitsilano der man blant annet har fine strender og hyggelige kaféer. Det er også mange fine plasser for å padle kajakk f.eks. Deep Cove i North Vancouver. På UBC sin campus er det også mange fine museum og hager eg. en japansk hage, og en botanisk hage hvor man har hengebroer og gangveier i toppen av trærne (litt tilsvarende det man har i capilano suspension bridge park - men ikke like kommersielt). 

Tusen takk!

Anonymkode: bc6b4...d22

AnonymBruker
Skrevet

Røyke lovlig marihuana. :)

Eller om man ikke røyker, så er det uansett et must å besøke en butikk hvor det selges, bare for å se på hvordan en by med fremtidsutsikt ser ut. Ganske spennende! Tar nok en stund før vi ser det samme i bakvendtland (Norge).

Anonymkode: 62695...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...