Gå til innhold

Barnehage som åpner senest 07.15

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har barnehageplass i en barnehage i bydel Alna/Grorud i Oslo som åpner senest 07.15? Jeg begynner å jobbe kl 07.30 om morgenen og det er ingen mulighet for å komme senere enn det, og jeg er derfor helt avhengig av å ha en barnehageplass hvor jeg kan levere aller senest 07.15, men jeg klarer ikke å finne noen barnehager som åpner så tidlig! Hva gjør dere som må starte så tidlig om morgenen? 

Anonymkode: 254fc...919

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så rart!! I Østfold åpner de fleste 06.45..

Anonymkode: 1c576...1a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er flere. Bl a åpner Havnehagen kl 7. 

Gå inn på Oslo kommunes sider og søk deg frem til barnehagene i bydelen. Så må du gå inn på hver enkelt og se på åpningstidene. 

Vår barnehage åpner 6.45 men den ligger ikke der. 

Anonymkode: 37f7d...cdb

AnonymBruker
Skrevet

I hele Sogn og Fjordane åpner alle til 7. Rart at du ikke finner noe...

Anonymkode: 4e433...e3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart!! I Østfold åpner de fleste 06.45..

Anonymkode: 1c576...1a0

Ja, jeg vet! Tenkte jeg skulle være lur og skifte til en jobb hvor jeg kun jobber dagtid (jobber turnus nå), men da viser det seg at alle barnehagene her ikke åpner før 07.30 (ihvertfall de jeg kunne finne) og da rekker jeg uansett ikke jobben da jeg må begynne 07.30.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere. Bl a åpner Havnehagen kl 7. 

Gå inn på Oslo kommunes sider og søk deg frem til barnehagene i bydelen. Så må du gå inn på hver enkelt og se på åpningstidene. 

Vår barnehage åpner 6.45 men den ligger ikke der. 

Takk! Har du hørt noen som har erfaring fra Havnehagen barnehage? Ser det bare er drøyt 8% som har barnehagelærerutdannelse der. 

AnonymBruker
Skrevet

Google is your friend! 

Her fant jeg på noen få sekunder en som åpner 07.00

Screenshot_20190527-093522.jpg

Anonymkode: aaaed...c4e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk! Har du hørt noen som har erfaring fra Havnehagen barnehage? Ser det bare er drøyt 8% som har barnehagelærerutdannelse der. 

Nei, jeg var bare inne på kommunens nettsider og tok et par stikkprøver for deg 😊 kjenner ingen som bor i de bydelene eller har plass der. Men de har vel link til foreldreundersøkelsen der? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg var bare inne på kommunens nettsider og tok et par stikkprøver for deg 😊 kjenner ingen som bor i de bydelene eller har plass der. Men de har vel link til foreldreundersøkelsen der? 

Ikke link men klikk der det står foreldrene mener. Så kan du sammenligne med andre bhg. Ser ut som foreldrene mener at barna trives ihvertfall 😊

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endret av l86
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn

Anonymkode: 57709...261

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars barn

Fordi..? 

Anonymkode: 73879...202

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars barn

Åh er du også en av de som mener at barna omtrent blir utsatt for omsorgssvikt fordi foreldrene ikke har noe annet valg enn å jobbe? Å at barna dermed lider? Fordi foreldrene ikke planla å kunne gå hjemme med en inntekt til barnet skulle begynne på barneskolen, å stakkars dem om de er nødt til å gå på sfo. Noe sånt? 

Anonymkode: 96b79...f75

• Liker 25
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Oslo er det ikke sånn. Sikkert 90 % av alle barnehagene åpner 07.30 og stenger 17.00. :) Det er noen som åpner 07.00, men i vår bydel så forsvinner de fort om dagen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, prøv å se etter private barnehager. I vår bydel har de langt bedre åpningstider enn de kommunale. 

Anonymkode: e59fb...4e4

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har barnehageplass i en barnehage i bydel Alna/Grorud i Oslo som åpner senest 07.15? Jeg begynner å jobbe kl 07.30 om morgenen og det er ingen mulighet for å komme senere enn det, og jeg er derfor helt avhengig av å ha en barnehageplass hvor jeg kan levere aller senest 07.15, men jeg klarer ikke å finne noen barnehager som åpner så tidlig! Hva gjør dere som må starte så tidlig om morgenen? 

Du må bare bla deg gjennom barnehagene på kommunen sin hjemmeside for å se når de åpner. :) 

Samboer har fleksitid så når jeg begynner 06.00 så leverer han. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regnbuen barnehage 

Anonymkode: bf364...4b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eg bur i Sogn og Fjordane, og her opnar ikkje barnehagen før kl. 07:30. 

Anonymkode: 5d7ea...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Der hvor jeg jobber åpner vi 630 og stenger 1645. Men privat barnehage i Agder. De fleste bhg åpner senest 7 her og stenger fra 1630-17. 

Anonymkode: 768aa...33d

AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2019 den 10.18, AnonymBruker skrev:

Stakkars barn som blir dratt ut så tidlig på morgen. Kan ikke fatte at folk velger å få barn når hverdagskabalen er så krevende at barna må ut av huset før kl sju på morgen.. 

Anonymkode: 5f127...57b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...