AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Hatt det før og synest dette var utrolig spennende å ta med en ekstra jente. Sist gang var i et annen forhold, vi var på vei til å gå fra hverandre så jeg gav litt f. Jeg er litt mer redd i dette forholdet, det er nok et mer seriøst forhold og jeg er mer redd for å miste han en han andre jeg var med. Noen som har gjort dette? Hva må man ta stilling til? Har snakket om dette sammen, har vel to kriterier jeg kjenner han må ta hensyn til. Ikke lov å kysse henne da jeg anser det som en utrolig intim ting å gjøre og ikke komme inni henne. Er det innafor å sette disse grensene? Anonymkode: f4a89...8bc 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Har hatt trekant noen ganger, dog sammen med menn for oss begge, altså både MKM og MMK. Men ja vi hadde regler der en av de var at bare jeg og min partner fikk kysse. Greit å ha regler for selv om vi hadde den regelen prøvde et par av mennene likevel å kysse meg i "kampens hete", enklere å bare snu hodet unna etc når man har en klar avtale om at det der er nei. Det viktigste i en sånn setting er å holde seg innenfor de rammene man har satt, og at alle føler seg trygge. Vi har også hatt regel om at de/den vi møter ikke er noen vi kjenner fra før og kan møte på gata liksom. Nå har vi funnet en fast en som vi møter innimellom. Anonymkode: 877a8...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt trekant noen ganger, dog sammen med menn for oss begge, altså både MKM og MMK. Men ja vi hadde regler der en av de var at bare jeg og min partner fikk kysse. Greit å ha regler for selv om vi hadde den regelen prøvde et par av mennene likevel å kysse meg i "kampens hete", enklere å bare snu hodet unna etc når man har en klar avtale om at det der er nei. Det viktigste i en sånn setting er å holde seg innenfor de rammene man har satt, og at alle føler seg trygge. Vi har også hatt regel om at de/den vi møter ikke er noen vi kjenner fra før og kan møte på gata liksom. Nå har vi funnet en fast en som vi møter innimellom. Anonymkode: 877a8...8bb Hvor fant dere denne faste? Vi bor litt dumt til ift slike ting, landlig og byen nær er liten. Anonymkode: f4a89...8bc 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Har hatt trekant noen ganger, dog sammen med menn for oss begge, altså både MKM og MMK. Men ja vi hadde regler der en av de var at bare jeg og min partner fikk kysse. Greit å ha regler for selv om vi hadde den regelen prøvde et par av mennene likevel å kysse meg i "kampens hete", enklere å bare snu hodet unna etc når man har en klar avtale om at det der er nei. Det viktigste i en sånn setting er å holde seg innenfor de rammene man har satt, og at alle føler seg trygge. Vi har også hatt regel om at de/den vi møter ikke er noen vi kjenner fra før og kan møte på gata liksom. Nå har vi funnet en fast en som vi møter innimellom. Anonymkode: 877a8...8bb Hva er forskjellen på MKM og MMK? Anonymkode: 51d3b...baf 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt trekant noen ganger, dog sammen med menn for oss begge, altså både MKM og MMK. Men ja vi hadde regler der en av de var at bare jeg og min partner fikk kysse. Greit å ha regler for selv om vi hadde den regelen prøvde et par av mennene likevel å kysse meg i "kampens hete", enklere å bare snu hodet unna etc når man har en klar avtale om at det der er nei. Det viktigste i en sånn setting er å holde seg innenfor de rammene man har satt, og at alle føler seg trygge. Vi har også hatt regel om at de/den vi møter ikke er noen vi kjenner fra før og kan møte på gata liksom. Nå har vi funnet en fast en som vi møter innimellom. Anonymkode: 877a8...8bb Svært viktig å ha regler som alle parter kjenner til og respekterer. Synes likevel at sex uten å ha mulighet til å kysse høres litt amputert ut. Jeg ville aldri ha nektet min kone å kysse en elsker, men det er fordi vi begge elsker å kline. Alle har sine preferanser når det gjelder trekantsex og det må vi respektere. Anonymkode: c7b79...333 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor fant dere denne faste? Vi bor litt dumt til ift slike ting, landlig og byen nær er liten. Anonymkode: f4a89...8bc Vi fant han på en sexdating side. Bor langt fra hverandre så vi møtes på hotell som regel i Oslo eller annen større by. Er jo ikke så ofte vi møtes så det går fint. Anonymkode: 877a8...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på MKM og MMK? Anonymkode: 51d3b...baf MKM da er jeg i sentrum mellom de to mennene. MMK da er min partner i sentrum av meg og den andre mannen, mennene er BI. Anonymkode: 877a8...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svært viktig å ha regler som alle parter kjenner til og respekterer. Synes likevel at sex uten å ha mulighet til å kysse høres litt amputert ut. Jeg ville aldri ha nektet min kone å kysse en elsker, men det er fordi vi begge elsker å kline. Alle har sine preferanser når det gjelder trekantsex og det må vi respektere. Anonymkode: c7b79...333 Noen vil nok synes det men jeg liker ikke å kysse med andre enn partneren min, jeg og han kysser og kliner mye under sexen da, når det passer seg. Anonymkode: 877a8...8bb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #9 Skrevet 28. mai 2019 Jeg må bare spørre: Du synnes det er intimt at han kysser henne, men ikke at han boller henne? Du er redd for å miste han, men vil gjerne ha inn en ny person i sexlivet? Lykke til du.. Anonymkode: 8aa89...c2c 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 Min erfaring er at den praten må være så tydelig som overhodet mulig. Jeg har opplevd å ha samtale om at vi skulle gjøre det sånn og sånn, blant annet at han aldri skulle fokusere bare på henne og aldri meg, for så å bli fullstendig tilsidesatt i situasjonen. Sittende og se på at de hadde sex i en slags boble der ingen av dem enset meg i kanskje et kvarter. Og dette var oppegående mennesker som tilsynelatende tok praten og forventningsavklaringen på alvor. Anonymkode: 12e16...2fc 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #11 Skrevet 29. mai 2019 På 27.5.2019 den 10.10, AnonymBruker skrev: Har snakket om dette sammen, har vel to kriterier jeg kjenner han må ta hensyn til. Ikke lov å kysse henne da jeg anser det som en utrolig intim ting å gjøre og ikke komme inni henne. Er det innafor å sette disse grensene? Anonymkode: f4a89...8bc Du setter de grensene du vil, men det kan lønne seg å tenke gjennom hva som faktisk betyr noe, og hva slags folk man vil tiltrekke seg, med slike grenser. Det er utrolig mange flere par som ønsker en kvinne til trekant, enn det er kvinner som vil stille opp, så for å få til dette må man skille seg ut og være attraktiv. Og for meg, som har erfaring med dette, både som en del av par og som freelancer er slike kunstige tullegrenser som ingen kyssing veldig lite attraktivt. Ved å sette en slik regel forteller dere meg at dere er alt for usikre på dere selv, og at dere ikke er klar emosjonelt for dette, og jeg ville aldri gått inn i en trekant med en slik regel. Kyssing er en naturlig del av sexen, og når man lar partneren sin knulle andre blir det teit å skulle reservere en så selvsagt del av forspillet. Vet ikke hva du mener med komme inni, vil du at man skal bruke kondom er det selvsagt i orden, men hvis han ikke får lov til å avslutte sexen hadde det også blitt meningsløst for meg. Det høres mer ut som du ønsker en levende sexdukke, som ikke har egne behov, og som du bare kan slenge til side når dere har kåtet dere opp, og kan avslutte med hverandre. Da finner jeg heller ett av de tusen andre parene som har gjort det emosjonelle arbeidet som skal til for å behandle meg som et menneske som også skal få glede og nytelse ut av denne trekanten. De som går med på det du beskriver her er gjerne like uerfarne og usikre som dere, og risikoen for at det sklir ut emosjonelt under eller etter leken blir mye større. Ofte vil de ha skjulte motiver, som feks at de tenker at dere er et par i krise, og de ønsker å legge inn aksjer hos en av partene og bidra til å sabotere forholdet. Anonymkode: 12a47...d0c 5
Colourmaker Skrevet 29. mai 2019 #12 Skrevet 29. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du setter de grensene du vil, men det kan lønne seg å tenke gjennom hva som faktisk betyr noe, og hva slags folk man vil tiltrekke seg, med slike grenser. Det er utrolig mange flere par som ønsker en kvinne til trekant, enn det er kvinner som vil stille opp, så for å få til dette må man skille seg ut og være attraktiv. Og for meg, som har erfaring med dette, både som en del av par og som freelancer er slike kunstige tullegrenser som ingen kyssing veldig lite attraktivt. Ved å sette en slik regel forteller dere meg at dere er alt for usikre på dere selv, og at dere ikke er klar emosjonelt for dette, og jeg ville aldri gått inn i en trekant med en slik regel. Kyssing er en naturlig del av sexen, og når man lar partneren sin knulle andre blir det teit å skulle reservere en så selvsagt del av forspillet. Vet ikke hva du mener med komme inni, vil du at man skal bruke kondom er det selvsagt i orden, men hvis han ikke får lov til å avslutte sexen hadde det også blitt meningsløst for meg. Det høres mer ut som du ønsker en levende sexdukke, som ikke har egne behov, og som du bare kan slenge til side når dere har kåtet dere opp, og kan avslutte med hverandre. Da finner jeg heller ett av de tusen andre parene som har gjort det emosjonelle arbeidet som skal til for å behandle meg som et menneske som også skal få glede og nytelse ut av denne trekanten. De som går med på det du beskriver her er gjerne like uerfarne og usikre som dere, og risikoen for at det sklir ut emosjonelt under eller etter leken blir mye større. Ofte vil de ha skjulte motiver, som feks at de tenker at dere er et par i krise, og de ønsker å legge inn aksjer hos en av partene og bidra til å sabotere forholdet. Anonymkode: 12a47...d0c Jeg kjenner et par som har mange gjester i boblebadet. Og de leker ganske så vilt, men de har også regel om at de ikke godtar kyssing annet enn seg i mellom. Så jeg forstår TS sitt ønske om å sette regel rundt kyssing. 2
I Grosny Skrevet 29. mai 2019 #13 Skrevet 29. mai 2019 På 27.5.2019 den 10.10, AnonymBruker skrev: Hatt det før og synest dette var utrolig spennende å ta med en ekstra jente. Sist gang var i et annen forhold, vi var på vei til å gå fra hverandre så jeg gav litt f. Jeg er litt mer redd i dette forholdet, det er nok et mer seriøst forhold og jeg er mer redd for å miste han en han andre jeg var med. Noen som har gjort dette? Hva må man ta stilling til? Har snakket om dette sammen, har vel to kriterier jeg kjenner han må ta hensyn til. Ikke lov å kysse henne da jeg anser det som en utrolig intim ting å gjøre og ikke komme inni henne. Er det innafor å sette disse grensene? Anonymkode: f4a89...8bc Ikke komme inni henne er lett. Bruk kondom. Kyssing og sånn , kanskje det gir deg en ekstra men litt ubehagelig spenning?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #14 Skrevet 29. mai 2019 Jeg vil tro han kommer lettere inni henne enn deg, da det blir nytt å spennende og en ny vagina. Hadde ikke turt det. Anonymkode: 199cc...3bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå