Gå til innhold

Tenning i hverdagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke detaljer ved det motsatte kjønn kan gjøre deg ekstra tent i hverdagen (klær, hår, kropp eller noe annet). Tenker da på noen du ser tilfeldig i butikken eller på gata. En person som gjør inntrykk på deg, får deg til å tenke wow!, får deg til å drømme litt. Hva kjennetegner en/ei som gir deg et inntrykk som varer en stund..

Anonymkode: e1c19...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del handler det mer om sjarm, smil og flørting. Sjeldent utseende alene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Sphere skrev:

For min del handler det mer om sjarm, smil og flørting. Sjeldent utseende alene.

Ok, men er ikke det litt utypisk menn? (ts her, er mann selv). Men jeg tenkte mer på noen du ser i butikken, noen du aldri har sett før, som du ikke kjenner. Er det noe spesielt som kan gi deg et kick?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men er ikke det litt utypisk menn? (ts her, er mann selv). Men jeg tenkte mer på noen du ser i butikken, noen du aldri har sett før, som du ikke kjenner. Er det noe spesielt som kan gi deg et kick?

Aner ikke om det er atypisk for menn. Det er iallefall slik det fungerer for meg. Ei pen dame er mer som en pen bil/pen kunst. Man dras mot det. Men selve kicket kommer ikke før hun smiler, flørter eller viser seg å være sjarmerende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det varer sjelden lenge, men muskuløse og senete underarmer kan gi meg et lite kick der og da. Det er vilt sexy.

Kvinne.

Anonymkode: 78ea7...d04

AnonymBruker
Skrevet

Hud gjør det for meg. En dyp utringning, kort skjørt, bar rygg får meg til å fyre nesten uansett humør og situasjone, så lenge dama ser noenlunde bra ut. Hvis hun i tillegg har en holdning som tilsier at hun vet hvilken effekt hun har, har jeg fått påfyll til fantasien for en uke...

Det var kanskje mer typisk mann? 😁

Anonymkode: 99f15...2d4

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Sphere skrev:

Aner ikke om det er atypisk for menn. Det er iallefall slik det fungerer for meg. Ei pen dame er mer som en pen bil/pen kunst. Man dras mot det. Men selve kicket kommer ikke før hun smiler, flørter eller viser seg å være sjarmerende. 

Mann her og helt enig, så du er nok ikke så atypisk. Vi har alle (heldigvis) ulike ting vi tenner på. Et fint smil, flørt og sjarme tenner meg mer enn et pent og sexy utseende.

Anonymkode: 078ed...464

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...