AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Må fjerne den gamle og sette i ny P-stav, men ikke fått time før midt i juni. Hvor lenge er det godt synlig merke? Ikke lyst for mange spørsmål på stranden... (ferie i juli). Kanskje jeg burde utsette det til høsten? Anonymkode: f796c...c39
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Enn noen som har hatt vanlig kutt som er sydd/dype sår som er stripet? Hvor lang tid har det tatt før det er grodd og nesten ikke vises? Ts Anonymkode: f796c...c39
Krakilsk Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Jeg har aldri fått noen spm ang evt synlige merker etter bytte av pstav, og tror ikke du trenger å bekymre deg for det altså. På meg ble det bare et bittelite sår og en lite blåmerke, ingenting å bry seg om. Om du husker hvordan det så ut når du satte inn, så bør det gi deg en god pekepinn på hvordan det blir
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Første gang ble den satt feil, og altfor dypt, så har et greit arr på utsiden av armen. Andre gang hadde den grodd seg til i vevet, så fikk strips og et arr på innsiden og, da han måtte skjære noe. Fem år siden siste, og synes litt, det på utsiden er verst. Anonymkode: 8cea1...36a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Første gang ble den satt feil, og altfor dypt, så har et greit arr på utsiden av armen. Andre gang hadde den grodd seg til i vevet, så fikk strips og et arr på innsiden og, da han måtte skjære noe. Fem år siden siste, og synes litt, det på utsiden er verst. Anonymkode: 8cea1...36a Men husker du ca hvor lang tid det tok før såret etter fjerning grodde, slik at du kunne gå uten strips/plaster/kompress? Ts Anonymkode: f796c...c39
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 Vet ikke med bytte, men når jeg satte i min hadde jeg blåmerke i rundt en uke, og stripsene gikk av etter noen dager, så man kunne såvidt se såret etter en uke, utenom blåmerket. Kan være det er annerledes med bytte da Anonymkode: 53014...063
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke med bytte, men når jeg satte i min hadde jeg blåmerke i rundt en uke, og stripsene gikk av etter noen dager, så man kunne såvidt se såret etter en uke, utenom blåmerket. Kan være det er annerledes med bytte da Anonymkode: 53014...063 Tusen takk for svar! Ts Anonymkode: f796c...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå