AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Vet det varierer fra sted til sted, men jeg tenker at man kan jo ikke tvinge folk? Der jeg jobber har vi 1 time trening 1 gang i uka. Jeg får absolutt ingenting ut av det, har kneskade som han instruktøren ikke tar hensyn til, og hvis jeg gjør andre øvelser som passer bedre sier han bare "det var ikke den øvelsen du skulle gjøre." Dessuten er de jeg jobber med utrolig flinke og sporty og det er ikke jeg. Får ikke til styrke uansett hvor mye jeg prøver. Gidder derfor ikke bli med, men nå er sjefen sur fordi han sa han betaler mye for dette her.. Er også utrolig stress hver gang med dusjing og rekke kantina før jeg stenger, blir utrolig sliten av det. I tillegg til at jeg er veldig lite effektiv etter trening fordi jeg blir så trøtt. Foretrekker å trene sent på kveld for da kan jeg legge meg etterpå. Har snakket med sjef og HR om dette, men de prøver jo å tvinge meg til denne hersens treninga Litt usikker på hvordan jeg skal svare, jeg har forklart mange ganger hvorfor jeg ikke liker å bli med.. men er et hersens mas og sure miner hver uke! Anonymkode: c8a9e...587
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Oi. Skulle ønske jeg fikk den luksusen. Be om tilrettelegging, hvis du ikke får det til. Anonymkode: b5a90...e72
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Kan du få legeattest på kneskaden og bruke det som grunn? Anonymkode: 78613...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå