Gjest Seleena Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Hadde sikkert vore betre å ha denne på "klær" men eg postar den her, så får eg kanskje rask respons. For det er det eg må ha! Skal på utkledningsparty og har fått i oppdrag å vere politimann. Har til no lyseblå kortermet skjorte, svarte politistøvler/militærstøvler, marineblått slips, svart bukse + gammal skinnjakke som eg har skrive "politi" bakpå. Altså med andre ord - veldig lik en politi Men det er noko som manglar!! Kva ? HURRY!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Sånt hvit og svartrutete bånd nederst på ermer og jakkekant? (Sjakkbrettruter). Eller er det grå refleks og svart-mønstret? Husker ikke. Caps/hatt er kanskje litt vanskelig? Syns å huske at de har litt kule capser, også de med det rutemønsteret på.
Gjest Seleena Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Sånt hvit og svartrutete bånd nederst på ermer og jakkekant? (Sjakkbrettruter). JA, det har eg! :D Veldig stilig. Limte på kvite stoffruter. Kva er batong? Kølle?
Gjest Seleena Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Kanskje eg skal kjøpe lekesett med handjern og sheriffstjerne? Blir litt blanding av amerikansk og norsk politi, men kan jo finne en caps- trur eg har det - og lime på ei sheriffstjerne. Litt dumt om ingen andre tek rolla si alvorleg, så møter eg opp som skikkeleg politi med sheriffstjerne :oops:
Laina Skrevet 27. april 2005 #10 Skrevet 27. april 2005 En stor maglite-lommelykt. Den skal brukes slik: Hold armen din opp med albuen bøyet, slik at hånden ligger ca 5 cm over skulderen. Magliten skal peke med lyssiden samme vei som albuen. Comprende??? Og så skal du se med et strengt blikk på den eller de du lyser på!!! I verste fall bruker du den som batong. Alle politimenn med respekt for seg selv går med maglite!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #11 Skrevet 27. april 2005 Husk barten! Venninna mi er politi, og hun har ikke bart... Men skal du ha bart bør du kanskje ha trønderdialekt også?
sixx Skrevet 27. april 2005 #12 Skrevet 27. april 2005 Venninna mi er politi' date=' og hun har ikke bart... [/quote']
Gjest Seleena Skrevet 27. april 2005 #13 Skrevet 27. april 2005 Venninna mi er politi, og hun har ikke bart... Men skal du ha bart bør du kanskje ha trønderdialekt også? Eg skal vere politimann. Korleis er trønderbart? Liten?
sixx Skrevet 27. april 2005 #14 Skrevet 27. april 2005 Eg skal vere politimann. Korleis er trønderbart? Liten? Neiiii de er stoooore. Du blir nok mest lik en trønder hvis du limer en piasavakost under nesa.
Gjest Seleena Skrevet 28. april 2005 #15 Skrevet 28. april 2005 Fann ingen lausbart i butikken i dag. Eg får vere unggutt-politi på berre 30 med barnerumpehake
Gjest Cerise Skrevet 28. april 2005 #16 Skrevet 28. april 2005 Håndjern! min første tanke også, hehe...
jolie Skrevet 29. april 2005 #17 Skrevet 29. april 2005 En stor maglite-lommelykt. Den skal brukes slik: Hold armen din opp med albuen bøyet, slik at hånden ligger ca 5 cm over skulderen. Magliten skal peke med lyssiden samme vei som albuen. Comprende??? Og så skal du se med et strengt blikk på den eller de du lyser på!!! I verste fall bruker du den som batong. Alle politimenn med respekt for seg selv går med maglite! Og er du skikkelig kul, så lærer du deg å snurre den med én hånd på en finurlig måte, slik at du slipper å skifte grep for å ta den fra 'skulderstilling' og til 'hoftestilling (noen ganger trenger man å lyse under ting, da er skuldergrep en ulempe). Og vice versa selvfølgelig. Jeg kan IKKE beskrive prosedyren i ord Bør de første hundre gangene utføres på mykt underlag, fx gress, da det er stor fare for å miste taket på lykta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå