Dolly de Lux Skrevet 2. september 2002 #41 Del Skrevet 2. september 2002 Ganske så typisk deg Waco. Hver gang du går tom for vettuge argumenter så rakker du ned på kvinner. Dette helt tydelig kun for å fremheve din såkalte fortreffelighet. Det er godt at vi bare er på nettet og slipper og slite med denne fortreffeligheten i dagliglivet. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. september 2002 #42 Del Skrevet 5. september 2002 Ingen av partiene såvidt jeg vet er for følgende : - Mer penger til sykehus - Vekk med korridorpasienter (ikke gjemt vekk altså! men at det blir slutt på det og at de får et visst privatliv) - Mer penger til forskning innen helse. - Mer penger til skolene i landet. - Mer penger til sykehjemmene i landet. - Mindre skatter og avgifter. (IKKE BARE TIL DE RIKE!!!) - Mer penger til minstepensjonister og barnefamilier i dårlig råd. - Mer penger til å opprette industrisamfunnene. - Mer penger til miljøforskning og miljø-saker generelt. - Økt skatt til de rike (Røkke og gjengen) - Tvanginnlegging av rusmisbrukere og godt oppfølgingsprogram. - Ikke ha så voldsomt karakterpress og inntakskrav til utdanninger. F.eks, det er vel ikke så sinnsykt viktig å ha 6`er i matte for å komme inn på sykepleie eller ha 7 i gjennomsnitt til legeutdanningen ? Kanskje heller sette pris på mer personlige, menneskelige, psykologiske og praktiske egenskaper ? Nå har jeg sikkert ikke fått med alt engang, men jeg stemmer,- ja. Hjelper det ? Nei. Liker jeg programmene til noen av partiene som er nå`? Nei! Har jeg noen makt til å forandre på dette ? Ser dessverre ikke sånn ut. Vi må ha masser av folk med disse meningene for at jeg skal få nytte av dette. Jeg fatter ikke at for eksempel Skien by bruker penger på å gjøre kosmetisk pynting på rundkjøringa foran rådhuset i stedet for å bruke penger på de mange skolene i området som virkelig forfaller og trenger en omgang. Høgskolen i Telemark,. Porsgrunn må kutte budsjettet med 20 mill. Sykehuset i Skien må også ha stooore nedskjæringer. Som disse eksemplene : hvem gidder å gjøre noe med dette på tinget / i regjeringen ? Tja. Spark alle dit peppern gror...... De er opptatt av "viktige" saker i to minutter så de kan bli valgt. Siden er det bare seg selv de bryr seg om. Det er virkelig ikke mange "ordentlige" arbeidere der lenger nei! :o Oppgitt Kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2002 #43 Del Skrevet 8. september 2002 Har du det ille??? Min kjære nylig avdøde mormor bodde på et flunkende nytt gamlehjem med topp standard. Enerom, eget flislagte bad etc. Avisene skrev ikke om henne... Mine foreldre er 62 og i toppform. Kunne bidratt med mye i arbeidslivet ennå. De har jobbet som lærere, middelklasse altså. De er AFP-pensjonister, har kjøpt seg ny Audi som de snart får levert med ALT ekstrautstyr. Lurer på om de skal bytte ut kjøkkenet fordi de er litt lei det gamle. De går ikke til avisene og får historien sin på forsiden... Foreldrene mine slapp å spare fra jeg ble født for å kunne betale universitetet. Jeg har fått en dyr utdannelse av staten. Ingen ting å skrive om i avisene det... Jeg er i morspermisjon med barn nummer to. Får 300.000 av staten + endel fra arbeidgiver for å passe den minste + delvis kontantstøtte for den eldste fordi jeg har valgt å ha bare deltid barnehageplass + barnetrygd. TV2 er ikke interessert i å fortelle det norske folk om hvor fornøyd jeg er med dette. Og hvor lykkelig jeg er over å bo i dette landet som er kåret til det beste i verden... Jeg er pokker så fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 9. september 2002 #44 Del Skrevet 9. september 2002 Jamen det er da hyggelig! Good for you! Ikke alle har det slik, de fleste har det IKKE slik. Det er derfor noen av oss er til de grader opprørt over politikken her i bakvendtland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå