Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Hvor mye tar banken betalt om jeg kommer med kontanter, og skal betale en faktura/sette inn penger på en annen person sin konto?
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Mye...alt for mye. 40-50 kroner tror jeg min bank tar. Sjekk priser på hjemmesidene til banken din, da vel!
Lia Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Det var en sak om dette på nyhetene i går. Banken tar visst rundt kr. 40,- for en giro. :o Helt horribelt, synes jeg!
nyibyen Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Gruer meg til Skandiabanken begynner å innføre gebyrer. De er vel ingen helgener de heller, så det kommer vel snikende en el. annen gang...
Lia Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Gruer meg til Skandiabanken begynner å innføre gebyrer. De er vel ingen helgener de heller' date=' så det kommer vel snikende en el. annen gang...[/quote'] You bet! Plutselig innser de at de kan tjene godt på det.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 Bankene vil visst ikke håndtere penger lengre Det blir billigere om du setter inn kontantene på din egen konto, og girerer dem til den andres konto (brevgiro eller nettbank). Men du hadde kanskje en overførsel det hastet litt med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå