AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Forstår ikke disse mennene leke-prinsipper? jeg ser ikke på det som å være ‘leken’ når man er kåt. Da er man kåt og ikke noe mer. Man har lyst til å leke... Hehe... men lek skal føre til utfoldelse, ikke innskrenkning. Jeg synes at menn innskrenker når de sier de er leken. De stjeler ord fra barn og gjør det om til sitt eget. Kan de ikke bare si at de er kåte ? Være litt voksen? «Hei, jeg er kåt. Jeg vil føle noe på pikken min fordi hormonene mine forteller meg det, ikke minst genetikken min som tvinger meg indirekte til å føre mine ubrukelige gener videre» hva med litt ærlighet? Å leke er uskyldig. Det skal ikke føre til sex. Hva feiler egentlig mennesker. Tar de seg for godt til rette? Gikk menneskerettighetene til hodet på dem? Og skriker rundt om menneskerettighetene sine... Fun fact: andre har menneskerettigheter på lik linje som deg. Ikke oppfør deg som om du liksom «fant opp» menneskerettigheter. Det er tillært og ikke noe å skryte av. Anonymkode: c3f7d...7f1 2
frukrines Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Jeg tenker at slike menn liker en litt leken form for sex, jeg da. Det er en litt penere måte å si at de er kinky 😊 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Leken mann = fetisjer Anonymkode: 3d70d...614 3
Gjest Paramount Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 9 minutter siden, frukrines skrev: Jeg tenker at slike menn liker en litt leken form for sex, jeg da. Det er en litt penere måte å si at de er kinky 😊 Slik tenker nok de fleste menn tror jeg. Ts er et eksempel på hvordan det går når en overtenker noe som er helt enkelt.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Helt enig med deg ts, jeg blir kjempekrenka av dette. Menn er ekle griser, glad jeg er singel og aldri skal ta i en mann. Anonymkode: db4a6...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, frukrines skrev: Jeg tenker at slike menn liker en litt leken form for sex, jeg da. Det er en litt penere måte å si at de er kinky 😊 En penere form for å fortelle omverdenen om det samme kan være sex med boble dvs, sex, men liksom litt bedre siden den har bobler. Hallaisen på daisen... skal vi ha BOBLEsex? Please?? Har bare såååååå lyst på BOBLEsex!!!!!! Ja nå selvfølgelig... hva feiler deg. Jeg SKAL ha boblesex!! *trampe med føttene på gulvet* NÅÅÅÅ!!! båååblesex. men hvis man skal si det på en åhhh, pen måte, sex + ingrediensene. Også kaller man det for noe vakkert. Men det er ikke mye ‘lekent’ bak ... menn gjemmer seg bak det for å uskyldiggjøre seg selv så de kan nærme seg targetet eller målet de har satt seg inn på. Alle spiller dataspill og tror de er den eneste i verden.... er de lekne når de spiller dataspill? Jeg vil tro mange av dem er ganske så seriøse når det kommer til spillinga si. Du hadde klikket om noen tok telefonen ut av hånden din, men du må jo få lov, fordi du er ... «leken» kanke vi heller bare kalle det for pedofile tendenser? Anonymkode: c3f7d...7f1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Problemet er at menn sier de vil leke, eller er lekne i senga. Så viser det seg at deres form for lek er at jeg skal gjøre alt for dem, mens de ligger på rygg. Så lekne menn er heller ikke min greie. Dei er alt for kjedelige for meg. Anonymkode: 7ef76...a7f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, Paramount skrev: Slik tenker nok de fleste menn tror jeg. Ts er et eksempel på hvordan det går når en overtenker noe som er helt enkelt. Blir bare irritert over at det er AKKURAT det ordet. Kan man ikke si ‘eksperimentell’ eller noe? Da høres man jo mer iq også ut. Høres jo ut som en lite unge som vil leke i sandkassen. De vil vel ha en ny mammas pupp å sutte på. Anonymkode: c3f7d...7f1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at menn sier de vil leke, eller er lekne i senga. Så viser det seg at deres form for lek er at jeg skal gjøre alt for dem, mens de ligger på rygg. Så lekne menn er heller ikke min greie. Dei er alt for kjedelige for meg. Anonymkode: 7ef76...a7f Ja, som små skolepiker med fletter på. Æææsj. Anonymkode: c3f7d...7f1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #10 Skrevet 27. mai 2019 1 time siden, frukrines skrev: Jeg tenker at slike menn liker en litt leken form for sex, jeg da. Det er en litt penere måte å si at de er kinky 😊 Også tar de / låner penheten til barna for å se litt bedre ut i andres øyne? La nå barna få ha språket sitt i fred, fritt for ‘referanser’ fra voksenverden er ikke det ganske falskt? Og frekt? Og ufattelig u-originalt. Man kan jo like gjerne si: jeg er dum som et brød kom og bruk meg fordi jeg har ingen tanker eller noen vilje. Ops, jeg prompa. Slik defineres det av meg i alle fall. Anonymkode: c3f7d...7f1
frukrines Skrevet 27. mai 2019 #11 Skrevet 27. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også tar de / låner penheten til barna for å se litt bedre ut i andres øyne? La nå barna få ha språket sitt i fred, fritt for ‘referanser’ fra voksenverden er ikke det ganske falskt? Og frekt? Og ufattelig u-originalt. Man kan jo like gjerne si: jeg er dum som et brød kom og bruk meg fordi jeg har ingen tanker eller noen vilje. Ops, jeg prompa. Slik defineres det av meg i alle fall. Anonymkode: c3f7d...7f1 Lek er ikke et ord som bare knyttes til såkalt «barnelek». Ordet har en mye bredere betydning enn det. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #12 Skrevet 27. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir bare irritert over at det er AKKURAT det ordet. Kan man ikke si ‘eksperimentell’ eller noe? Da høres man jo mer iq også ut. Høres jo ut som en lite unge som vil leke i sandkassen. De vil vel ha en ny mammas pupp å sutte på. Anonymkode: c3f7d...7f1 Jeg er en leken kvinne i min beste alder. Jeg liker et lekent sexliv, med mye humor og sprell. Jeg liker innslag av både B/D, D/S og S/M. Jeg ser på sex som de voksnes lek. Altså en aktivitet uten et forhåndsdefinert og fornuftig mål, men noe man gjør fordi aktiviteten i seg selv bringer glede. Jeg er dog ikke eksperimentell, og hadde rygget langt unna en nann som kalte seg det. Jeg liker seksuelle aktiviteter med kjent og forventet resultat, ikke eksperimenter man ikke kan forutse konsekvensene av. Anonymkode: 61ccd...944 2
Girlygirl9 Skrevet 27. mai 2019 #14 Skrevet 27. mai 2019 Jeg er enig oj. Lek fører ikke nødvendigvis til sex i det hele tatt!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #15 Skrevet 27. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en leken kvinne i min beste alder. Jeg liker et lekent sexliv, med mye humor og sprell. Jeg liker innslag av både B/D, D/S og S/M. Jeg ser på sex som de voksnes lek. Altså en aktivitet uten et forhåndsdefinert og fornuftig mål, men noe man gjør fordi aktiviteten i seg selv bringer glede. Jeg er dog ikke eksperimentell, og hadde rygget langt unna en nann som kalte seg det. Jeg liker seksuelle aktiviteter med kjent og forventet resultat, ikke eksperimenter man ikke kan forutse konsekvensene av. Anonymkode: 61ccd...944 Vel, jeg liker å leke med andres biler. Hihi. Trykke på knapper, løsne litt på rattet til sjåføren så han får litt spenning og ubalanse og må skarpe seg opp. Dette er lekent krydder i hverdagen. Slipper en gigantisk fis før en lang tunnel så vi kan nyte den sammen. ❤️ ellers på lekne bilturer liker jeg å lage lange køer bak meg, fordi da leker jeg og har det gøy og jeg har tydelig sagt i fra med kjørestilen min at: Her går grensa mi!!!!!! la oss si at min grense for lek i 60-sone er 40kmt. Fordi jeg er leken. hihihihi må være pirrende for den lange køen bak da, tenker vel vakre sexy tanker om meg. Men jeg vet grensa mi og den er 40 og det får de vær så god innstille seg på. Hilsen lekne meg Anonymkode: c3f7d...7f1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #16 Skrevet 27. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg liker å leke med andres biler. Hihi. Trykke på knapper, løsne litt på rattet til sjåføren så han får litt spenning og ubalanse og må skarpe seg opp. Dette er lekent krydder i hverdagen. Slipper en gigantisk fis før en lang tunnel så vi kan nyte den sammen. ❤️ ellers på lekne bilturer liker jeg å lage lange køer bak meg, fordi da leker jeg og har det gøy og jeg har tydelig sagt i fra med kjørestilen min at: Her går grensa mi!!!!!! la oss si at min grense for lek i 60-sone er 40kmt. Fordi jeg er leken. hihihihi må være pirrende for den lange køen bak da, tenker vel vakre sexy tanker om meg. Men jeg vet grensa mi og den er 40 og det får de vær så god innstille seg på. Hilsen lekne meg Anonymkode: c3f7d...7f1 Hvorfor er du anonym,og slurver med stilen for å ikke bli gjenkjent? Skammer du deg over deg selv? Anonymkode: 74ba3...6ba
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #17 Skrevet 27. mai 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg liker å leke med andres biler. Hihi. Trykke på knapper, løsne litt på rattet til sjåføren så han får litt spenning og ubalanse og må skarpe seg opp. Dette er lekent krydder i hverdagen. Slipper en gigantisk fis før en lang tunnel så vi kan nyte den sammen. ❤️ ellers på lekne bilturer liker jeg å lage lange køer bak meg, fordi da leker jeg og har det gøy og jeg har tydelig sagt i fra med kjørestilen min at: Her går grensa mi!!!!!! la oss si at min grense for lek i 60-sone er 40kmt. Fordi jeg er leken. hihihihi må være pirrende for den lange køen bak da, tenker vel vakre sexy tanker om meg. Men jeg vet grensa mi og den er 40 og det får de vær så god innstille seg på. Hilsen lekne meg Anonymkode: c3f7d...7f1 Det du beskriver der, er eksperimentell galskap. Med sterke innslag av antisosiale trekk, atferdsforstyrrelser og behandlingskrevende vrangforestillinger. God tur! Anonymkode: 61ccd...944
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #18 Skrevet 27. mai 2019 M50, på Tinder. Kan forsikre dere om at også kvinner bruker uttrykket. Og av og til er det faktisk noen som ønsker seg en leken mann, i bioen sin. Jeg har aldri brukt det om meg selv. Anonymkode: e3853...d14
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #19 Skrevet 27. mai 2019 Helt enig. Som fast gjest på chat.no i mine yngre dager styrte jeg bevisst unna folk som presenterte seg som lekne. Er man ute etter litt sexting skurrer det faktisk mye mindre med én som enkelt og greit bare skriver at han er kåt. Anonymkode: 6c704...7bf
Påkrevd Skrevet 27. mai 2019 #20 Skrevet 27. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir bare irritert over at det er AKKURAT det ordet. Kan man ikke si ‘eksperimentell’ eller noe? Da høres man jo mer iq også ut. Høres jo ut som en lite unge som vil leke i sandkassen. De vil vel ha en ny mammas pupp å sutte på. Anonymkode: c3f7d...7f1 Hva med sexleketøy? Hva kaller du det? (man har jo sexhjelpemidler, men da høres det ut som man har et handicap) Eller er det bare adjektivet 'leken' du er frustrert over? Et lite utsnitt fra Wikipedia: "En stor mengde fenomener og aktiviteter i samfunnet som ikke er direkte produktive eller matnyttige, men som utføres først og fremst for fornøyelsens skyld, kan i videste forstand kalles lek. Dette gjelder også voksne. De voksnes lek kan omfatte sport, spill og konkurranser, men også hobbyer, sosialt samvær og kulturelle uttrykk i alt fra rollespill og dans til drikkeleker der en skal drikke alkohol fortere eller mer enn andre (se også selskapslek). Erik Lerdahl, forfatter av boka Slagkraft. Håndbok i idéutvikling, fremhever at lek hos voksne også godt kan ha et bevisst formål med tanke på å skape ny forståelse og nye ideer. Man kan bevisst leke med en rolle for å få økt forståelse av den rollen eller man kan leke med et tema for å få økt forståelse for temaet og utvikle nye ideer. Leken krever samtidig at man hengir seg full og helt til aktiviteten, og for mye fokus underveis på at leken skal være produktiv eller matnyttig vil fort hemme leken i sin natur. Sexleker omfatter uhøytidelig eller utforskende seksuell aktivitet mellom mennesker, for eksempel sadomasochistisk lek og seksuelle rollespill." 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå