Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Når den du liker ignorerer deg. Når du føler deg som luft
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Kommer litt an på hva du mener med "den du liker".. kjenner du personen fra før? Hvordan liker du personen? osv
Gjest SumoBryter Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Ja det spørs hva du mener med den du liker. Men om det er en person jeg har vært forelsket i som jeg ikke får noe oppmerksomhet fra, da er jeg først håpfull, så trist, og så sint og irritert og til slutt litt trist igjen. Men det kan man ikke gjøre så mye med, bare gå videre og finne noen som interesserer seg. min samboer ignorerer meg heldigvis ikke. Min ex pleide å gjøre det, og da ble jeg sint.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Bare gir du opp? Og hvordan gjør man det?
Gjest Madam Felle Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Om det ikke er kjæresten min, men bare en jeg liksom er forelsket i, så ville jeg bare gitt opp. Er grenser for lavt en skal synke, selv om en er forelsket. Når personen ignorer en, så er jo det virkelig et tegn på at h*n ikke er interessert. Selvfølgelig er det sårt, men det beste en gjør er å prøve å styre unna personen.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Farvel til deg Bryr meg ikkje om veret. Det er då så mykje ver rundt om kring likevel. Bryr meg ikkje at himmelen hev opna, så fjellet, det er stengt. Så eg kjem ikkje fram dit eg skulle vore i kveld. Men det eg skulle der, nei det bryr meg ikkje stort likevel. Bryr meg ikkje at katten er borte og bilen snødd ned. For det her er farvel til deg. Det her er eit sjumilssteg. Det jer, det er endeleg. Endelig takk til deg. Det her er min nye ved, Ein mann treng å lea seg, og det skal eg utan deg. Det her er farvel til deg. Det her er farvel til deg. Og eg er glad for det! Bryr meg ikkje at det ringer. Det er då så mykje ring rundt om kring likevel. Eg slår ring om alt som minner om deg og så hiv eg det ut og seier farvel til deg. Det her er eit sjumilssteg… Bryr meg ikkje om tida. Den greier å gå av seg sjølv utan meg for ei stund. Nei, eg brydde meg heller 'kje stort om det var så at, Om det var slik at månen var borte, stjernene borte, sola var borte, lufta var borte, og havet; det draupt til ein annan planet, og at det var eg som oppdaga den absurditet. For det her er farvel til deg. Det høres så lett ut men det er det ikke
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #11 Skrevet 27. april 2005 Jeg skjønner veldig godt at det ikke er lett, men har dessverre ingen gode råd å gi. :trøste:
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #12 Skrevet 27. april 2005 nei, ikke lett å gi gode råd. Tror det beste rådet mitt er å prøve å gå videre om han ignorerer deg. Tiden leger alle sår... :trøste:
Gjest SumoBryter Skrevet 27. april 2005 #14 Skrevet 27. april 2005 Lett er det ikke. Hvis du drikker alkohol, gå på byen og dans det bort, kanskje finner du en ny i samme slengen? :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #15 Skrevet 27. april 2005 Du trenger nok ikke drikke alkohol, men gå ut på byen, dans og ha det moro med venner.
Gjest Sukkerert Skrevet 27. april 2005 #16 Skrevet 27. april 2005 Farvel til deg Bryr meg ikkje om veret. Det er då så mykje ver rundt om kring likevel. Bryr meg ikkje at himmelen hev opna, så fjellet, det er stengt. Så eg kjem ikkje fram dit eg skulle vore i kveld. Men det eg skulle der, nei det bryr meg ikkje stort likevel. Bryr meg ikkje at katten er borte og bilen snødd ned. For det her er farvel til deg. Det her er eit sjumilssteg. Det jer, det er endeleg. Endelig takk til deg. Det her er min nye ved, Ein mann treng å lea seg, og det skal eg utan deg. Det her er farvel til deg. Det her er farvel til deg. Og eg er glad for det! Bryr meg ikkje at det ringer. Det er då så mykje ring rundt om kring likevel. Eg slår ring om alt som minner om deg og så hiv eg det ut og seier farvel til deg. Det her er eit sjumilssteg… Bryr meg ikkje om tida. Den greier å gå av seg sjølv utan meg for ei stund. Nei, eg brydde meg heller 'kje stort om det var så at, Om det var slik at månen var borte, stjernene borte, sola var borte, lufta var borte, og havet; det draupt til ein annan planet, og at det var eg som oppdaga den absurditet. For det her er farvel til deg. Det høres så lett ut men det er det ikke Rørende. :cry:
Gjest Trådstarteren Skrevet 27. april 2005 #17 Skrevet 27. april 2005 Jeg greier ikke bare drite i ham men takk alle sammen :-(
Gjest Sukkerert Skrevet 27. april 2005 #18 Skrevet 27. april 2005 Hva jeg ville gjort, kommer an på forhistorien. Kjenner du ham? Vet du hva som kan være grunnen til ignoreringen? :trøste:
smidja Skrevet 28. april 2005 #19 Skrevet 28. april 2005 For et nydelig og trist dikt. Uff, det høres ikke ut som om du har det enkelt nå trådstarter.
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #20 Skrevet 28. april 2005 Spør han om hvorfor han gjør det? er det en god grunn til det, så skulle jeg tigitt. Hvis ikek så hadde jeg ikek gitt ahn oppmerksomhet heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå