Sommerfugl83 Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Noen som har tips om flinke og hyggelige tattooveringsteder i Oslo? Har bestemt meg for å ta en til, men den må tegnes først og jeg har ingen kjennskap til hvem som har "godt rykte" på seg... jeg vet ikke om alle steder tegner jeg? Får vel gå å spørre litt rundt, men hadde vært greit med noen tips! Noen som kan hjelpe? På forhånd takk!
CheapChampagne Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 House of pain nederst i storgata er bra!
Veronal Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Marianne og Eric Sundby på Kunst med puls er veldig flinke og anerkjente tatovører. De er spesielt kjent for sin prikketeknikk. www.kunstmedpuls.no
Smørblomsten Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Marianne og Eric Sundby på Kunst med puls er veldig flinke og anerkjente tatovører. De er spesielt kjent for sin prikketeknikk. www.kunstmedpuls.no ENIG, jeg har selv en tattoo som Eric på Kunst med Puls tatoverte i 2003. Veldig fornøyd. Og de er utrolig hyggelige mennesker, les: jeg fikk t.o.m en vaffel m syltetøy midt under tatoveringsprosessen, hehe! Hvis jeg skal ha en til, så går jeg til dem!
Pasha Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 dette er jo ikke i Oslo men i Lillestrøm (som tar 12 min med tog fra oslo) Odins Merke. Et kjempebra og proff sted. Vet at mange reiser langveisfra for å bli tatovert der. Han som driver stedet heter Glenn Jordheim (eller noe sånt) kjempeflink kar.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 dette er jo ikke i Oslo men i Lillestrøm (som tar 12 min med tog fra oslo) Odins Merke. Et kjempebra og proff sted. Vet at mange reiser langveisfra for å bli tatovert der. Han som driver stedet heter Glenn Jordheim (eller noe sånt) kjempeflink kar. Glenn var med i et innsalg på Migrapolis i går. Artig kar. I tillegg til å drive med pircing, tatovering og lignende, er han utdannet naturmedisiner. Han ble også intervjuet på God Morgen Norge(mener det var der) for en stund siden. Elise
Smørblomsten Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 dette er jo ikke i Oslo men i Lillestrøm (som tar 12 min med tog fra oslo) Odins Merke. Et kjempebra og proff sted. Vet at mange reiser langveisfra for å bli tatovert der. Han som driver stedet heter Glenn Jordheim (eller noe sånt) kjempeflink kar. Helt ærlig: min samboer angrer bittert på at han valgte Odins Merke (Glenn), hans tattoo er slett ikke god nok, og det har den heller ikke vært fra dag 1. Hastverksjobb vs høy inntjening! Kunst med Puls derimot tar seg TID til hver enkelt kunde og du føler ikke at du er på samlebånd...
flowerpower Skrevet 28. april 2005 #8 Skrevet 28. april 2005 Jeg har tatt begge mine på Startlight tattoo i Drammen, som jo ikke ligger lange turen fra Oslo. Er kjempefornøyd! Den første er "vanlig" avtrykk før tatoveringen, men den andre ble tegnet på frihånd
lillesky Skrevet 29. april 2005 #9 Skrevet 29. april 2005 Den som ligger i Strøget i Oslo (du vet der som det ligger en Adam & Eva frisør og en Ecco-butikk). Der er det hyggelig, de som driver det er flike og bruker gode farger.
aline Skrevet 29. april 2005 #10 Skrevet 29. april 2005 Jeg har tatt begge mine på Startlight tattoo i Drammen, som jo ikke ligger lange turen fra Oslo. Er kjempefornøyd! Den første er "vanlig" avtrykk før tatoveringen, men den andre ble tegnet på frihånd jeg har også tatt begge mine her, første laget Tony (som eier stedet) selv, og den er utrolig bra laget! den andre er laget av en av jentene som jobber der, den er også veldig bra, men jeg synes tonys er ørlite bedre i skyggelegging og det å virkelig få liv i figuren. (begge er dyr i farger) skal jeg ha fler, drar jeg helt klart tilbake til Starlight.
Superlammet Skrevet 29. april 2005 #11 Skrevet 29. april 2005 Dessverre bor ikke Tony i Norge mer, men han er på besøk her titt og ofte.. Jeg kan anbefale Leading Light i Sandvika.. Lite sted, men veldig proft. Han har forresten jobbet med Tony fra Starlight, som nærmest er blitt en legende i tattoomiljøet i Norge..
aline Skrevet 29. april 2005 #12 Skrevet 29. april 2005 gjør han ikke? :o :-( han er fantastisk flink, den første jeg tok er såå pen med farger og skygger som flyter i hverandre. han bodde her når jeg tok sist, men jeg fikk dessverre ikke ham, selv om jeg ba om det spesiellt. :-( men han har gode folk som har gått i lære hos ham da.
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2005 #13 Skrevet 29. april 2005 Marianne og Eric Sundby på Kunst med puls er veldig flinke og anerkjente tatovører. De er spesielt kjent for sin prikketeknikk. www.kunstmedpuls.no Eksen min var også veldig fornøyd med dette stedet. Jeg fikk faktisk et gavekort på tatovering, men har ikke funnet motiv enda (4 år siden nå...hm!)
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #14 Skrevet 29. april 2005 House of pain nederst i storgata er bra! Jeg ville ikke tatovert meg på et sted som er kjent for å være Bandidos "sitt". Brukes det til hvitvasking av penger? Eller bare sponsor? Ikke vet jeg. House of pain støttes ikke av meg!!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #15 Skrevet 29. april 2005 Jeg ville ikke tatovert meg på et sted som er kjent for å være Bandidos "sitt". Brukes det til hvitvasking av penger? Eller bare sponsor? Ikke vet jeg. House of pain støttes ikke av meg!!! Og hvorfor ikke det da? Husker TattooWorld i Trondheim hadde samme ryktet da jeg bodde der nede, men flinkere og hyggeligere folk enn det skulle du lete lenge etter. 1
Pasha Skrevet 30. april 2005 #17 Skrevet 30. april 2005 Helt ærlig: min samboer angrer bittert på at han valgte Odins Merke (Glenn), hans tattoo er slett ikke god nok, og det har den heller ikke vært fra dag 1. Hastverksjobb vs høy inntjening! Kunst med Puls derimot tar seg TID til hver enkelt kunde og du føler ikke at du er på samlebånd... Min er abselut god nok den. De tok seg god tid, og jeg var nødt til å bestille time på forhånd. Alle vennene mine som har tatto har gjort det der,, og de er alle sammen meget fornøyd. ikke noe hast-arbeid her nei
Laina Skrevet 13. mai 2005 #18 Skrevet 13. mai 2005 Helt ærlig: min samboer angrer bittert på at han valgte Odins Merke (Glenn), hans tattoo er slett ikke god nok, og det har den heller ikke vært fra dag 1. Hastverksjobb vs høy inntjening! Kunst med Puls derimot tar seg TID til hver enkelt kunde og du føler ikke at du er på samlebånd... Glenn tatoverte meg for 11 år siden. I hodet. Og jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har vært ute for en tatovør som har tatt seg så god tid, og vært så omtenksom og snill!!! Jeg er kjempefornøyd med tatoveringen, og følte meg virkelig ivaretatt. All ros til Glenn! Men det het ikke Odins merke den gangen. Dessuten hadde han andre lokaler. 11 år er jo lang tid, og det kan hende at stedet har blitt mer kommersielt enn det var? Ikke vet jeg. Men MIN erfaring er ihvertfall veldig god!!!
Gjest Peddi Skrevet 11. oktober 2007 #19 Skrevet 11. oktober 2007 må være noe dere har gjort da siden dere fikk en slik behandling. Glenn er en likanes kar, som gjør bra tatoveringer. Spurte du forresten om din mann var fornøyd før du påpekte at du ikke var det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå