Gå til innhold

Er denne kjolen innafor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er etter mitt syn innafor!

• Liker 3
Skrevet

Den var veldig fin, og den passer kleskoden 😊

• Liker 3
Skrevet

Den synes jeg er helt innafor :) Kjempefin!

Nesten alt er jo bedre enn kjolene det blir spurt om i lignende tråder for tiden :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Absolutt innafor 😄

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som gjest i sommerbryllup. Kan den være for hvit? Jeg er ikke så glad i farger annet enn hvitt, lyserosa og beige så det er vanskelig å finne noe passende. Kleskode er "pene sommerklær".

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/girl-in-mind/maxikjoler/evie-floral-midi-dress-white

Anonymkode: f7600...18f

Flott kjole, husk skal om dere skal i kirken 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Den syns jeg ble for lys.

For lys? Den er jo blå. Den første derimot var hvit, da er vel heller den for lys.

-ts

Skrevet

Den første var finest og passer fint til bryllup. Jeg ville også ha brukt den til flere mer avslappende anledninger senere, går fint an å ha den på seg både en sommerdag og en kveld på byen. Den andre synes jeg ikke var så passende til bryllup, men det går vel an å ha på en del tilbehør som kanskje endrer det. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For lys? Den er jo blå. Den første derimot var hvit, da er vel heller den for lys.

-ts

Helhetsinntrykket er at kjole nummer to er en veldig lys kjole, mens det store blomstermønsteret tar oppmerksomheten i den første. 

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Den var veldig lys blå, den andre var blomstrete, det blir annerledes.

• Liker 1
Skrevet

Uansett er ingen av de to for lyse😊 men kjole nr. 1 er definitivt gjenbruksmateriale den og! Men om du egentlig ikke har råd ville jeg heller gått for kjole nr. 2.. for den går også fint i sommerbryllup☺

• Liker 2
Skrevet

Synes kjolene er innafor, og veldig fin. Den første vil og kunne brukes til middager på byen. Tror ikke jeg ville dradd på jobb den😋

Skrevet

Den første er absolutt innafor. Det er ikke for lys, for med blomstermønsteret er det ingen som forveksler deg med bruden.

Den andre er ikke en selskapskjole. Den passer til pent hverdags, til sommerfest med jobben, picnic i parken, hagefest med grilling o.l, men selv om kleskoden er uformell bør man dra på litt mer når det er bryllup. 

• Liker 12
Skrevet

Kjole en er mye mer brukende til andre ting enn kjole to - den ble litt "kjedelig" mens den første kan du kle opp og ned med det meste egentlig da den er så rik i fargene selv om den er utrolig fin. Slenger du på en jeans jakke og sandaler har du en casual look, hiver du på en skinnjakke og noen lekre hæler kan du bruke den i omtrent alle festligheter, mens en rocka mc preget jakke og boots kræsjer stilen og gjør kjolen til noe helt annet igjen - jeg ville definitivt valgt nummer en.

• Liker 6
Skrevet

Veldig fin kjole, absolutt innenfor.

Skrevet

Syns den er innafor. Skal godt gjøres at den blir for "brudekjole"-liknende med blomsterprint egentlig, og særlig når den er i en rosanyanse. Fin kjole.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, den kan du ha. Veldig fin :) 

Anonymkode: a72ce...2ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...