daffe91 Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Hei Jeg traff ei bare for sex, første gangen spurte hun om jeg holdt på sånn med andre så sa jeg ikke akkurat nå pga de andre fikk følelser og det funker dårlig så jeg kuttet det.. Da lo hun og sa ok, jeg dro litt humor inn og sa at hvis det ble følelser så var det slutt.. Taff ho noen ganger og etter det ramlet snapper av ungene og familien inn. Jeg sa at ho burde være forsiktig med hvem ho eksponerte ungene osv til hvis det bare var en potensielt fuck boy. Da klikket det for dama.. Ble bra igjen og ja jeg har trøkket i salaten å ble sjarmert av ungene og div, nå vil jeg noe mer.. Spurte om hvis jeg la ann på ho, om vi kuttet.. Da fikk jeg beskjed om at hvis det ble følelser så var det slutt, samme som jeg hadde sagt.. Hvordan si det på en grei måte at jeg faktisk vil noe? redd for å bli skuffet vell
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Hun bare tester deg for å se hvor hun har deg. Du avviste henne. Hun ble såra, derfor "klikka" hun. Du må etterhvert åpne deg og si at du vil mer. Dessverre innebærer det en sjanse for å bli skuffet. Legg opp til fine stunder sammen. Vis henne gradvis at du bryr deg, ved å ville tilbringe (mer) tid sammen, ta kontakt og være oppmerksom. Ikke hiv deg på en sjarmøretappe og bombarder henne med meldinger, forslag om ditt og datt. Ta det litt gradvis. Vær ekte... så kanskje hun viser andre takter. Lykke til Anonymkode: eca54...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå