AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Noen som vil vise hvilken weekendbag de har? Jeg trenger en til en helgetur - eller har lyst på en, rettere sagt. Blir deres mye brukt? Er ellers ikke så mye ute og reiser 🙈 Anonymkode: 0eb60...119
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Jeg vil si det er idioti å bruke så mye penger på noe som stort sett bare fyller opp i skapet eller boden. En liten reisetrille får du for noen få hundre kroner, og den er uendelig mye mer praktisk i de aller fleste tilfeller. Anonymkode: 78a30...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si det er idioti å bruke så mye penger på noe som stort sett bare fyller opp i skapet eller boden. En liten reisetrille får du for noen få hundre kroner, og den er uendelig mye mer praktisk i de aller fleste tilfeller. Anonymkode: 78a30...ec1 Det er jo individiuelt hva folk foretrekker. For de som ikke har reisetrille og foretrekker bag, er det ikke idiotisk. En reisetrille som du kaller det tar også plass, og det som er praktisk for deg er vel ikke nødvendigvis praktisk for alle andre. Anonymkode: 85be5...c1f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo individiuelt hva folk foretrekker. For de som ikke har reisetrille og foretrekker bag, er det ikke idiotisk. En reisetrille som du kaller det tar også plass, og det som er praktisk for deg er vel ikke nødvendigvis praktisk for alle andre. Anonymkode: 85be5...c1f Hovedpoenget mitt er at det, fra et økonomisk ståsted, er dumt å bruke mye penger på noe som blir sjelden brukt. TS skriver at det er sjelden det er behov for denne bagen. Anonymkode: 78a30...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Skal det være bag, er det vel så lurt med en som er sammenleggbar: https://www.tonerweb.no/pv.php?pid=18590&c=6079&gclid=EAIaIQobChMI04u_6YG74gIVSIGyCh0o7QY0EAQYASABEgJ7m_D_BwE&tax=1 Anonymkode: 78a30...ec1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Jeg har hatt en Moo weekendbag i åtte år, og skinnet blir bare finere og finere ved bruk. Er veldig glad i den. Anonymkode: d1462...dcd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå