Gå til innhold

..nå har vi bestemt oss...

Angel

Anbefalte innlegg

Heisann og hoppsan så glad jeg er idag!

Jeg og min kjære mann bestemte oss igår, vi vil prøve å få barn...Jeg har ringt rundt og snakket både med lånekassen og trygdekontoret idag og fått svar på de spørsmåla som jeg ønsket. Vil også takke alle dere som har hjulpet meg med spørsmåla mine, DERE ER GODE Å HA!!

Så nå er det bare å sette igang. Vet at det sikkert vil ta tid, har gårr på p-piller i en god del år nå, skal bli merkelig å ikke ta dem lengre....

Så dere vil nok se mer til meg på disse sidene fremover ja.... icon_smile.gif

klemz...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Angel !!

Velkommen som aktiv prøver.....du har en spennende tid i møte. Får håpe dere lykkes raskt som enkelte gjør - for det kan bli mye frustrasjon og prøvelser hvis det ikke går...

Tvi-tvi for deg og mannen....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Angel icon_smile.gif

Så kjekt dere har bestemt dere, da!

Dere går en spennende tid i møte...

Selv sluttet jeg med pillene i oktober, hadde brukt dem i 7 år da, ble gravid nå. Har hørt om en del som blir gravid i første syklus etter pilleslutt; er visst ekstra fruktbar da.

Hva er det du studerer forresten?

Lykke til med prøvingen icon_smile.gif

klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Fletta: jeg studerer til å bli sykepleier, har litt over 1 år igjen.

PS, jeg er god i matte og medisinregning altså!!!..(dere har vel fulgt med på nyhetene!!?) icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!

Bare gled deg -det er fantastisk å være gravid!!!

Men forbered deg på at det kan bli noen tøffe "prøve-måneder". Mye skuffelse og frustrasjon, men bare vent, det betaler seg den dagen du får to blå....

Lykke til!

Fra Hvafruen og lille T (11+4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Angel.

Vi har også nesten akkurat begynt å prøve..

Det er kjempespennende, var skikkelig gira etter å ha tatt den beslutningen. Det er jo et stort steg og ta, men når vi først hadde bestemt oss ville vi helst bli gravide med EN gang! Klarer nesten ike å tenke på noe annet..

Dette er første prøverunde, og jeg er 6 dager forsinket med mensen (negativ CB), så kanskje vi fikk fullklaff.. Får se.

Lykke til i allefall!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...