Gå til innhold

Kjøpt sexleketøy/tilbehør på ebay/wish?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har kjøpt sexleketøy/tilbehør på Ebay eller Wish? Hva kjøpte du? Var du fornøyd? Kom pakningen "anonymt"? Legg gjerne ved link til ulike selgere som er å anbefale. 

Anonymkode: 879ac...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pakken kommer som alle andre kinapakker fra eBay. Kjøpt sexføyse, analplugg og vibratoregg med fjernkontroll! Vert fornøyd med alt. 

Anonymkode: f25ba...ea0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville ikke ha gjort det om jeg var deg. 
Elektronikk fra kina kan være direkte farlig. Eksplosjoner og branner kan oppstå.
Kjemikaliene i de som ikke går på batteri(og de som har batteri) kan være helseskadelig. 

Så jeg hadde aldri risikert det. 

Anonymkode: 17e92...242

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elektronikk ville jeg vært forsiktig med, men sexleketøy laget av metall eller plast bør være helt greit. Kommer i en nøytral pakke med påskriften "Toys", i alle fall de jeg har kjøpt.

Anonymkode: 64648...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har kjøpt masse leketøy fra Kina til en tidel av prisen for det samme i Norge. De er lagd av de samme materialer og er CE-merkede. Leketøy kjøpt over disk i Norge er også produsert i Kina, ofte av samme produsenter. Alltid pakket inn på en anonymiserende måte. 

Jeg er kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har kjøpt masse leketøy fra Kina til en tidel av prisen for det samme i Norge. De er lagd av de samme materialer og er CE-merkede. Leketøy kjøpt over disk i Norge er også produsert i Kina, ofte av samme produsenter. Alltid pakket inn på en anonymiserende måte. 

Jeg er kjempefornøyd!

Sikker på at det har vært CE merket? Kina merker sitt med CE for Chinese Export 😝

Anonymkode: de010...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det har vært CE merket? Kina merker sitt med CE for Chinese Export 😝

Anonymkode: de010...229

image.png.91fc49527a3f1250daa2a3e786f25109.png

Merket til venstre er korrekt, mens det til høyre er Chinese Export uten at det korrekte er noen kvalitetsgaranti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
57 minutter siden, 911 skrev:

image.png.91fc49527a3f1250daa2a3e786f25109.png

Merket til venstre er korrekt, mens det til høyre er Chinese Export uten at det korrekte er noen kvalitetsgaranti.

Serr? Men hva ser du som risk ved at det ikke er CE-merket? Seriøst spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enda billigere å handle fra aliexpress.com

som denne "womanizer" til bare ca 100 kroner, men funker som bare det :hoppendeglad:

https://www.aliexpress.com/item/Sucking-Vibrator-Nipple-Sucker-Clitoris-Masturbator-Dildo-G-spot-Stimulator-Licking-Tongue-Oral-Sex-Adult-Sex/32970235713.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5a664c4dYaqlxk

Anonymkode: fdbb3...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Alterego666 skrev:

Absolutt ingenting :). Om du kjøper elektronikk med China Export risikerer du at det blir stoppet i tollen. Det er ikke lov å omsette hvis det ikke har riktig merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 911 skrev:
11 timer siden, Alterego666 skrev:

Absolutt ingenting :). Om du kjøper elektronikk med China Export risikerer du at det blir stoppet i tollen. Det er ikke lov å omsette hvis det ikke har riktig merke.

Når det gjelder sex leketøy så er det alltid en risiko for at deg er falske produkter, og at de ef laget av råvarer som er usunne å ha feks i kroppens hulrom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
25 minutter siden, petterm skrev:

Når det gjelder sex leketøy så er det alltid en risiko for at deg er falske produkter, og at de ef laget av råvarer som er usunne å ha feks i kroppens hulrom..

Hvilke råvarer? Silikon er silikom, stål er stål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Hvilke råvarer? Silikon er silikom, stål er stål.

Det kan virke som om noen tror at Norge produserer sin egen silikon til våre sarte, rike kropper. Eventuelt at vi har svært spesielle kontrollinstanser. Eksempelvis hvis et produkt er merket «barnevennlig» så er det også et giftfritt, fair trade produkt...

Kinaleker funker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
4 timer siden, Rotemor skrev:

Det kan virke som om noen tror at Norge produserer sin egen silikon til våre sarte, rike kropper. Eventuelt at vi har svært spesielle kontrollinstanser. Eksempelvis hvis et produkt er merket «barnevennlig» så er det også et giftfritt, fair trade produkt...

Kinaleker funker fint.

Men altså: Hvilke råvarer (eller tilsetningsstoffer, som nok er det som menes.)

Jeg kan se at det kanskje kan være fargetilsetningsstoffer i f.eks plast- og/eller silikonleketøy, men rustfritt stål er grovt sett ristfritt stål. Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig.

Selv har jeg fått de barna jeg skal ha, så eventuell påvirkning av arvestoff slutter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Men altså: Hvilke råvarer (eller tilsetningsstoffer, som nok er det som menes.)

Jeg kan se at det kanskje kan være fargetilsetningsstoffer i f.eks plast- og/eller silikonleketøy, men rustfritt stål er grovt sett ristfritt stål. Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig.

Selv har jeg fått de barna jeg skal ha, så eventuell påvirkning av arvestoff slutter her.

Enig i at rustfritt stål og glass nok er trygt. Jeg hørte et innslag på radioen for en stund siden som advarte mot sexleketøy av ukjent opprinnelse, og ebay varer har i prinsippet ukjent opprinnelse. 

Jeg googlet litt og da ser man at noe av problemet er tilsetningsstoffer for å gjøre leketøyet mykt. Når det er et problem med leketøy kjøpt i Skandinavia så antar jeg at problemet ikke blir mindre når man kjøper fra Kina. 

Eks på artikkel om problemer med skandinavisk kjøpt leketøy:

https://www.tv2.no/a/3788636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omtrent alt "leketøy" blir produsert i Kina. Uansett hvor du kjøper dette. Om du betaler en masse penger for at det skal gå gjennom norske mellommenn, forandrer ikke noe. Har opplevd at pakken kommer direkte fra utlandet selv om jeg har bestilt på norsk nettbutikk. Hva er da vitsen? De norske nettbutikkene kjøper så billig de kan i Kina, og selger så dyrt de kan her. Det hadde jeg også gjort, hadde jeg drevet i bransjen. Tror dere virkelig de har interesse av å bruke masse penger og ressurser på å gjennom-analysere hver bidige lille/store dildo de selger? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alterego666
3 timer siden, petterm skrev:

Enig i at rustfritt stål og glass nok er trygt. Jeg hørte et innslag på radioen for en stund siden som advarte mot sexleketøy av ukjent opprinnelse, og ebay varer har i prinsippet ukjent opprinnelse. 

Jeg googlet litt og da ser man at noe av problemet er tilsetningsstoffer for å gjøre leketøyet mykt. Når det er et problem med leketøy kjøpt i Skandinavia så antar jeg at problemet ikke blir mindre når man kjøper fra Kina. 

Eks på artikkel om problemer med skandinavisk kjøpt leketøy:

https://www.tv2.no/a/3788636

Det er kjent at myke plaster ofte har tilsetningsstoffer som er hormonhermende. Disse materialene er lovlige og vanlige også i produkter kjøpt i Norge, typisk drikkeflasker i myk plast. Men f.eks silikon er silikon og mykt i seg selv. Og som skrevet over: Produkter kjøpt i Morgener (som hovedregel) også produsert i Kina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent alt "leketøy" blir produsert i Kina. Uansett hvor du kjøper dette. Om du betaler en masse penger for at det skal gå gjennom norske mellommenn, forandrer ikke noe. Har opplevd at pakken kommer direkte fra utlandet selv om jeg har bestilt på norsk nettbutikk. Hva er da vitsen? De norske nettbutikkene kjøper så billig de kan i Kina, og selger så dyrt de kan her. Det hadde jeg også gjort, hadde jeg drevet i bransjen. Tror dere virkelig de har interesse av å bruke masse penger og ressurser på å gjennom-analysere hver bidige lille/store dildo de selger? 

Hvordan vet du at det som selges på ebay er samme varer som det du kjøper i Norge. Det at begge varene er produsert i Kina betyr ikke at de er produsert på samme fabrikk, og at de har samme kvalitet. Hvis en merkevare kan produseres med billigere, mindre sunne råvarer så er det sjans for at noen gjør det. Jeg har sjøl kjøpt ting på ebay (ikke sexleker) som viste seg å være fake. Jeg oppdaget det fordi jeg hadde en ekte vare å sammenligne med. 

Seriøse nettbutikker sørger for å kjøpe trygge varer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, petterm skrev:

Hvordan vet du at det som selges på ebay er samme varer som det du kjøper i Norge. Det at begge varene er produsert i Kina betyr ikke at de er produsert på samme fabrikk, og at de har samme kvalitet. Hvis en merkevare kan produseres med billigere, mindre sunne råvarer så er det sjans for at noen gjør det. Jeg har sjøl kjøpt ting på ebay (ikke sexleker) som viste seg å være fake. Jeg oppdaget det fordi jeg hadde en ekte vare å sammenligne med. 

Seriøse nettbutikker sørger for å kjøpe trygge varer. 

Ebay kan være begge deler, men Aliexpress har forandret seg totalt de siste årene. For 5-10 år siden var det bare fakevarer der, nå garanterer de for at dette ikke finnes. Du får pengene tilbake om dette skjer, og det funker, har klaget og fått pengene tilbake uten problemer. De satser i stedet på egne kinesiske merkevarer. Ofte av forbløffende kvalitet i forhold til pris. Gjelder snart alle typer varer. Bare se på mobiltelefoner. Fra å kopiere andre, er de nå blitt verdensledende (selv om Trump ikke liker det) Snakket med en fotograf som hadde begynt å kjøpe kinesiske merker i stedet for Nikon, like god kvalitet, bare mye billigere. Hvorfor skulle sexleketøy være noe unntak? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda billigere å handle fra aliexpress.com

som denne "womanizer" til bare ca 100 kroner, men funker som bare det :hoppendeglad:

https://www.aliexpress.com/item/Sucking-Vibrator-Nipple-Sucker-Clitoris-Masturbator-Dildo-G-spot-Stimulator-Licking-Tongue-Oral-Sex-Adult-Sex/32970235713.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5a664c4dYaqlxk

Hva er dette? hilsen en som aldri har sett sexleketøy 

Anonymkode: e41a1...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...