Gjest nordlendingen Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Før jeg ble kjent med min nåværende samboere ble jeg kjent med en god kamerat av han. Vi hadde kontakt av og til (men kysset en gang) Jeg brøt kontakten med kameraten da jeg ble kjent med min nåværende samboere. Vi har nå vært sammen i ett år og omgås tidvis denne kameraten. Jeg blir så sinnsykt flau når jeg tenker på det som har skjedd og angrer noe sinnsykt. Men jeg kunne jo ikke vite at jeg skulle bli sammen med kameraten hans? Hva mener dere?
Mrs. K Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor er du flau og angrer over et kyss? Hilsen Trille
smidja Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 :o Dette var jo fortid og før du ble sammen med kjæresten din. Ikke tenk på det en gang.
Gjest Sesselja Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Hvis du er flau fordi samboeren din ikke vet noe, så fortell ham det og få hull på byllen. Hvis han vet det, og kameraten hans vet at han vet det, så skjønner jeg ikke hva du er flau over. Aksepter for deg selv at det har skjedd, og bruk energien din på noe mer konstruktivt.
Trampe Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Vet samboeren din det? Hvis ikke, fortell han det. Det var ikke mer enn et kyss, ikke gjør det til mer. Han vil nok ikke reagere noe særlig på det. Men, har kameraten hans gjort noe i ettertid (etter du og kjæresten din ble sammen) som gjør deg flau? Da tenker jeg på om han har hintet til det som skjedde eller noe slikt. Det er ikke så bra da.... :-?
Gjest nordlendingen Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Samboeren min vet selvfølgelig om dette (det fortalte jeg i begynnelsen) Kameraten vet og at samboeren min vet det. Samboeren min har ingen problemer med det, hva kameraten har vet jeg ikke. Det er bare jeg som blir flau over min egen oppførsel når jeg tenker tilbake på det :oops: Føler meg så dum og lurer på hva han kameraten må tro om meg. Han har sikkert ikke så høye tanker om meg.
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 syns du dømmer deg selv litt hardt nå, det var jo bare et kyss! og han er gutt, han tenker sikkert ikke over det lenger (Gutter er ikke kjent for å dvele veldig lenge over ting og tang ) nei, nytt våren og tiden med kjæresten din du, og ikke tenk mer på det som hører fortiden til. Det er ingenting du kan gjøre med det uansett:)
Gjest Sesselja Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor skulle kameraten tenke stygt om deg? Er det mer til denne historien enn du har fortalt? For utifra det du har skrevet kan jeg ikke for mitt bare liv fatte hva du er så flau over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå