Cas Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Som overskriften sier har jeg plutselig fått ømme bryst syklusdag 6. Er nettopp ferdig med mensen (kom 2 dager før forventet ikm) Har som regel jevne sykluser på 29 dager, og ømme bryst mellom EL og IKM. Noen som har opplevd det samme? Har vært uten p-piller og prøvd å bli gravid siden september 2018. Negativ graviditetstest 12 dpo forrige syklus.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Var mensen helt som vanlig utover at den kom litt tidligere enn du forventet? Jeg ville tatt en graviditetstest til for sikkerhets skyld. Jeg har hatt blødning da mensen skulle ha kommet i to svangerskap nå. Sist var det bare spotting, og første gang var det også mindre enn min vanlige mens, men så mye at jeg måtte bruke bind. Anonymkode: 31820...533
Cas Skrevet 26. mai 2019 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2019 Den varte 1-2 dager kortere enn vanlig, ellers som normalt. Hatt mye mer menssmerter enn jeg pleier også. Får ta en test i morgen tidlig, men har ikke troen😂 takk for svar☺️ -Cas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå