AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Spurte om dette under «seksualitet», men fikk bare ett svar så kanskje mere riktig å spørre her, for det er her foreldrene er.. Hva tenker dere om å ha sex når barnet/barna er våkne? Stille sex selvfølgelig, med døren låst og barnet/barna er opptatt med noe annet? Min mann synes det er helt greit, og synes jeg er litt «prippen» som ikke liker det, men han respekterer det. Jeg klarer ikke slappe helt av, så derfor klarer jeg heller ikke nyte det, så da vil jeg helst vente til barnet/barna har sovnet slik at jeg nyter det til det fulle og slapper av... Jeg føler det er moralsk feil og får dårlig samvittighet hvis ungen(e) skal sitte med en PAD eller se på TV fordi vi skal kose oss. Om de leker fint og ikke har enset oss på lenge føles det litt mere greit fordi de er i sin egen verden, men uansett føles det bare feil å gjøre det. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: ae12a...ece
visp Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Jeg tenker at det er helt naturlig med en kjapp en da. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Litt avhengig av alder på barna. Du setter ikke en på 2 foran TV for å ha sex. Men en syvårin som ser film i loftstua feks burde gå fint. Anonymkode: bc841...327 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 Vi har hatt sex mens toåringen og treåringen ser på TV i et annet rom. Låser ikke døren, men har en trappegrind mellom etasjene. Dørene åpne og stille. Vi vet hvor lang tid det tar før de ikke er konsentrert om TV mer, og det er ingenting farlig der de de. Anonymkode: 38d38...cea 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Jeg klarer det ikke. Ikke mannen min heller. Det å vite at de når som helst kan banke på døra, komme inn hvis den kun er lukket osv takler vi ikke. Her er det også sånn at om vi så bare går på rommet for å legge oss ned og slappe av litt, så kommer ungene rett etter. Sjeldent de holder seg unna lenger enn fem minutter. Anonymkode: c7e86...f39
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Ser ikke problemet med en kjapp en mens ungene er opptatte med lek eller ser Barne-TV. Det skjer ikke ofte, men er lysten der og man har ti minutter til rådighet, hvorfor ikke. Sunt for forholdet, og barna tar ikke skade av det. 😊 Anonymkode: 0ae2f...757 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå