Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 9 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

180,-  men så kommer tillegg, røde dager og lønn for møter utenfor arbeidstid 

Anonymkode: c4d42...280

Hvor mye ligger du på ca i måneden? Og jobber du på hotell? Jobber du mye helg og natt? Vært ansatt lenge, og har du relatert utdanning? Takk for svar! (Ikke ts) 

Anonymkode: 76446...761

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

hvorfor det? er individuelt hva bedriftene betaler uansett 

Og du forventer at folk her skal legge ut om hvordan bedrifter de jobber for og lønna der? Drøm videre

Anonymkode: db4f6...415

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du forventer at folk her skal legge ut om hvordan bedrifter de jobber for og lønna der? Drøm videre

Anonymkode: db4f6...415

har da aldri forventet det?  men å google lønn er helt meningsløst ettersom det varierer fra bedrift til bedrift.

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye ligger du på ca i måneden? Og jobber du på hotell? Jobber du mye helg og natt? Vært ansatt lenge, og har du relatert utdanning? Takk for svar! (Ikke ts) 

Anonymkode: 76446...761

jeg jobber hver 3 helg. de kan ikke sette meg opp mer enn det ettersom regelen er hver 3 helg. da får jeg fri tilsvarende dager midt i uka.  vi har ikke nattarbeid men morgen,ettermiddag og kveld. nei jeg jobber ikke på hotell. nei jeg har ikke relevant utdanning. jeg har jobbet her i 5 år. fastlønna mi er på 28000 ca før skatt men dette er uten tillegg som vi får i helger, kveld og selvsagt på røde dager da det er dobbelt betalt. så får jeg også betalt for møter som er utenfor min faste arbeidstid.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har da aldri forventet det?  men å google lønn er helt meningsløst ettersom det varierer fra bedrift til bedrift.

Men det er altså mindre meningsløst å spørre i forum av samme grunn..? 

• Liker 1
AnonymBruker
10 minutter siden, addict skrev:

Men det er altså mindre meningsløst å spørre i forum av samme grunn..? 

både ja og nei. her kan ulike resepsjonister fortelle om sin lønn og ansennitet. gjennomsnittslønna er 410000 ca men dette forteller svært lite om hva folk faktisk har som resepsjonister ettersom lønna varierer fra sted til sted

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...