Unicorn1337 Skrevet 26. mai 2019 #1 Del Skrevet 26. mai 2019 Sofaen er to år gammel, og det sier seg selv at tekstil blir skittent. renser dere deres? Hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Del Skrevet 26. mai 2019 Hva slags trekk har du? Sånn som kan dras av og puttes i vaskemaskin? Viss ikke ville jeg tatt en runde med støvsuger, fuktig klut med såpe beregnet på tekstiler slik som sofa og diverse stoff møbler. Anonymkode: 30de5...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Del Skrevet 27. mai 2019 Har trekk som kan vaskes i maskin, så jeg pleier å gjøre det ved behov. Anonymkode: aad11...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 27. mai 2019 #4 Del Skrevet 27. mai 2019 13 timer siden, Unicorn1337 skrev: Sofaen er to år gammel, og det sier seg selv at tekstil blir skittent. renser dere deres? Hvordan? Leier en tepperensmaskin ca. hvert 2. år. Får da også med en stuss til bruk på møbler, og renser sofaer samtidig. Kan ta av trekket på den ene, men det er et helvete å få på igjen, så jeg renser heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Del Skrevet 27. mai 2019 Ja. Har rensemaskin jeg bruker fra jobb. Men behovet er merkbart mindre uten barn og kjæledyr. Anonymkode: d85b9...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Del Skrevet 28. mai 2019 Jeg har en tepperensmaskin fra Kärcher. Den har og vanlig støvsuger-funksjon så det er jo dobbel glede for penga😂 Har både barn og katt så sofaen renser jeg etter behov, men det er ofte 1 gång i måneden. (Er jo litt gøy og da, med en ordentlig storvask) Anonymkode: abbe5...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 28. mai 2019 #7 Del Skrevet 28. mai 2019 Her er grunnen til at jeg, som har hund, har valgt en skinnsofa av det robuste slaget som tåler en omgang med salsåpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunflower1979 Skrevet 28. mai 2019 #8 Del Skrevet 28. mai 2019 Jeg brukte sånn rensemaskin. Effektivt som fy Men hørt man kan kjøpe sånn skum som man bare støvsuger av etterpå? Vet møbleringen har det, men ikke prøvd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #9 Del Skrevet 28. mai 2019 17 minutter siden, Leo skrev: Her er grunnen til at jeg, som har hund, har valgt en skinnsofa av det robuste slaget som tåler en omgang med salsåpe! Jeg har ikke hund, men likevel er jeg utrolig glad for å ha skinnsofa! Både jeg og sønnen min er litt uvørne av oss, og tenker med gru på hvordan en stoffsofa ville ha blitt seende ut her etterhvert.. Æsj. Anonymkode: 0f0a1...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 28. mai 2019 #10 Del Skrevet 28. mai 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en tepperensmaskin fra Kärcher. Den har og vanlig støvsuger-funksjon så det er jo dobbel glede for penga😂 Har både barn og katt så sofaen renser jeg etter behov, men det er ofte 1 gång i måneden. (Er jo litt gøy og da, med en ordentlig storvask) Anonymkode: abbe5...83e Tar det flekker? Jeg prøvde en slags dampvasker (husker ikke hva slags), men det hjalp ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #11 Del Skrevet 28. mai 2019 Vi bruker sånn sofarens som man støvsuger av etterpå. Trekket kan tas av og vaskes men jeg ser for meg at det ikke er så lett å få putene inn i trekket etterpå. Anonymkode: 23ac6...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #12 Del Skrevet 28. mai 2019 Vasker trekkene på putene etter behov. Tips til å få på igjen trekkene enkelt etterpå: Tre en søppelsekk over innerputen, pass på at bunnen på søppelsekken er på samme siden som glidelåsen (altså åpningen på trekket), nå glir innerputen lett på plass i trekket. Dra av søppelsekken og lukk glidelåsen. Har du brede puter som jeg har, så vil et stort stykke plast fungere like bra. Byggplast er solid og fungerer som bare det. Brett plasten rundt innerputen og pass på at du bretter slik at det er enkelt å dra av plasten når puten er på plass i trekket. Anonymkode: 60874...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå