Augustbrud02 Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 11. juli 2003 Her var det mange fine tips her. Setter stor pris på at du legger ut alt.. (må kopiere sanglista di også, godt å ha noe å gå etter når vi skal brenne selv. Noe blir nok byttet ut men.. ) Ja, jeg tror både sanger og annen informasjon her inne har vært til nytte for flere, og det er jo hyggelig. Spesielt har den humoristiske sangen blitt populær. :blunke: Sanglista vår er vel litt avleggs nå vil jeg tro, men det er jo naturlig også... Tror vi hadde valgt litt andre sanger om vi skulle ha giftet oss i år ja. Vil anbefale deg å også ha med noen litt typiske dansesanger for de godt voksne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 22. juli 2003 Her er kjøreplanen vi hadde på dagen vår: 08.15 - Bruden til frisør 10.30 - Brudebuketten leveres 11.00 - Brudens mor kommer til frisøren 11.30 - Vielse 12.00 - Vielsen over 12.30/13.00 - Fotograf 14.30 - Gjestene kommer, velkomstdrink 15.00 - Middag 19.00 - Middag over 19.15 - Kaffe, likør og Bailey’s serveres 19.30 - Kaffegjestene kommer, velkomstdrink 20.00 - Kaffe og kaker + Baren åpner 21.30 - ”Bryllupsvals” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 22. juli 2003 Her er kjøreplanen vi hadde for middagen: - Brudeparet ønsker velkommen - Gjestepresentasjon ved brudeparet - Velkommen-sang - Forrett serveres og spises - Brudgommen holder tale - Det ryddes vekk etter forretten - Bruden holder tale og sang - brudens kusine holder tale - Hovedretten serveres og spises - Brudgommens far holder tale - Brudens mor holder tale og sang - 2.servering av hovedretten - Pause på 15 minutter, folk går fra bordet og servitørene rydder vekk etter hovedretten og setter på desserten på plassene. - Dessert spises - Brudens forlover holder tale - Brudgommens forlover holder tale - Takk for maten sang - Gå fra bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 30. juli 2003 Forrige uke var jeg å bestilte en bukett som mannen min skal få til uka når vi har 1-års bryllupsdag! Utrolig at tiden har gått så fort, men det tyder på at vi har det bra. Gleder meg til å gi ham en bukett med de samme blomstene som i brudebuketten og spise 1 år gammel bryllupskake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. august 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 8. august 2003 Forrige uke var jeg å bestilte en bukett som mannen min skal få til uka når vi har 1-års bryllupsdag! Gleder meg til å gi ham en bukett med de samme blomstene som i . Da har jeg akkurat vært og hentet buketten og den ble virkelig flott! En nydelig liten rundt bukett med akkurat de samme blomstene i. Gleder meg til å overraske ham etterpå (selvom det blir litt på forskudd)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 8. august 2003 #26 Del Skrevet 8. august 2003 GRATULERER MED 1 ÅRS BRYLLUPSDAG !!! om et par dager da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. august 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 8. august 2003 GRATULERER MED 1 ÅRS BRYLLUPSDAG !!! om et par dager da Tusen takk! :D Litt rart at det allerede er 1 år siden, men koselig også! Vi får dra frem bilder og video og mimre litt tror jeg! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 3. februar 2004 Siden det nå er fullt lovlig legger jeg ut en link til min Tiara-side her: http://www.home.no/brudetiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 25. februar 2004 Dette hadde vi konkret av antall flasker i vårt bryllup: 3 1/2 flasker Smirnof 1 flaske Polsk vodka 1/2 flaske Brandy 3 flasker Whiskey 1 1/2 flaske Contreau 2 flasker Gin 2 flasker Bacardi 1 flaske Kaffelikør 1 flaske Backe Gabrielsen 1 flaske Koskenkorva Pink Cat 1 flaske Koskenkorva Vargtass 1 flaske Red Passion 1/2 flaske Bristol Cream 2 flasker Bailey's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 17. juni 2004 #30 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei! Så flott at du deler dine erfaringer! Jeg har hentet litt inspirasjon fra deg, da du skrev at det ikke var så vanskelig å dikte sang selv fikk jeg lyst til å lage en sang til min kjære. Og den ble veldig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei! Så flott at du deler dine erfaringer! Jeg har hentet litt inspirasjon fra deg, da du skrev at det ikke var så vanskelig å dikte sang selv fikk jeg lyst til å lage en sang til min kjære. Og den ble veldig flott! Det var hyggelig å høre! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #32 Del Skrevet 14. juli 2005 Bare sjekker om denne fortsatt er aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå