Gå til innhold

Kjæresten sitter hjemme hos eksen med deres barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som reagerer på noe her eller er alt helt normalt?  

Kjæresten min sin eks skulle egentlig ha datteren deres fra i kveld (vanligvis deler de onsdag til onsdag) men hadde glemt det fordi hun skulle på kino med kjæresten sin. Kjæresten min sa at de kunne dra så kunne han ordne henne der.  Så nå sitter typen min hjemme hos henne og skal vente der til kinoen er ferdig. Han sa at han måtte være der for å legge henne. 

Anonymkode: 01f32...8b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er barnet hans. Det skulle bare mangle.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Så fint at de har et godt samarbeid, tenker jeg. Hva er problemet?

Anonymkode: fe20a...21c

• Liker 23
Skrevet

Jeg synes dette høres helt normalt ut. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Så flott da :) kunne lett gjort det samme. 

Min samboers eks som er mor til min stedatter var den første til å rope ut at hun ville være barnevakt når babyen ble stor nok (jeg er gravid nå)

Skjønner ikke helt hva du reagerer på. Han sitter alene i eksens hus å passer på sin datter pga en misforståelse? Og da blir du sur?

Anonymkode: 73515...844

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt 👍

Anonymkode: 47d72...b53

• Liker 6
Skrevet

Hva i alle dager er problemet med det?

• Liker 10
Skrevet

Litt usikker på hva som du mener er problemet?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt? Nei. Men greit? Ja.

Anonymkode: 7351b...c3e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slikt gjør jeg og far til mitt barn også. Ikke bare for hverandre, men ikke minst for barnet vårt. Glipper skjer og da er det bra far kan hive seg rundt slik at barnet får sove der det var avtalt.

Anonymkode: 3ef16...b42

• Liker 7
Skrevet

Veldig hjelpsom kjæreste du har. Det er ikke alle som har så godt samarbeid eller er så raus med moren til barna sine. Heldig du

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt! Både jeg og samboer har vært "barnevakt" for eksen hans. Kjekt for barnet å være med noen man kjenner godt og kjekt for foreldre som ellers bare har 50% samvær å få ekstra tid med barnet. 

Det virker som om noen tenker at det naturlige er å kutte ut all kontakt med den man har barn med og å oppføre seg som om barnet ikke finnes utenom fast samvær, men den tankegangen klarer jeg bare ikke å forstå. Hva skjedde med å være raus? :) 

Anonymkode: 84840...339

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hun har en kjæreste som hun er på kino med, du trenger ikke å være redd for at mannen din og eksen driver å lager nye barn, han tar vare på datteren sin mens eksen og hennes nye kjæreste har litt kvalitetstid. Helt normalt, jeg synes du overreagerer.

Anonymkode: 90f56...14c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Er dette virkelig et problem? Om noe så lite og uproblematisk som dette plager deg bør du kanskje revurdere forholdet, av hensyn til fyren og barnet.

Anonymkode: 34697...b4f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har man barn, så har man barn! Selv om man er skilt, må/bør man stille opp ved behov. Hadde vært glad jeg fikk være mest mulig med barnet mitt. Det er viktigere enn en kjæreste eller andre familiemedlemmer. 

Anonymkode: f5da2...99f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg prøver å se det fra kjæresten din sin side så ville alternativet vært å ha barnet hos seg en dag og natt ekstra, siden mor glemte at de hadde avtalt at barnet skulle komme til henne i dag.

Hadde jeg vært kjæresten din så hadde jeg også gjort det samme, vært med barnet og lagt det hos mor som avtalt, og reist hjem når de kom fra kino.

Ellers måtte barnet vært hos dere i kveld og natt også, og blitt levert en eller annen gang i løpet av mandagen, mellom barnehage, jobb og stress.

Er det kvelden med kjæresten din du savner? Hadde barnet vært hos dere så måtte han jo allikevel først og fremst vært pappa, så kjæreste?

I tillegg slipper du/dere å gjøre klart et barn i morgen tidlig i tillegg til dere selv, ved at far legger barnet hos mor.

Det eneste jeg syns er kritikkverdig er mor som "glemmer" avtalen de har gjort.

Anonymkode: 82b53...026

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dette må du bare godta, når du har valgt en mann med barn fra før.

Skrevet

Selvfølgelig er dette greit. Det var da bare fint.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne vel ha blitt med?

Anonymkode: 47dfa...f47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da bare helt flott!!!

Eksen min er ofte hos meg. Tror ikke nyekjæresten har noe i mot det, men ingenting stopper han fra å se barna sine litt ekstra utenom samvær😅 Spiser middag her ofte også. Barna syns det er helt supert. Inviterer nyedama med og.

Anonymkode: 4ade0...253

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...