Gå til innhold

Føler meg så tykk i forhold til han....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Jeg dater en mann fortiden og de er fint å alt men jeg har ett lite problem haha. Han er ganske tynn, ikke spinkel liksom men ja. Selv er jeg 163 cm høy, veier 55 kg, har store pupper og en grei størrelse på rumpe og lår og ganske så flat mage. Har endel former og liksom ja ikke sånn sykt stram kropp. Har alltid følt meg ganske liten i mine andre forhold der han alltid har vært over 180cm og stor kroppsbygning. Men hver gang jeg er med han så føler jeg meg som en kjempe, han har liksom mindre lår enn meg og nesten ingen fett noen plass. Han er 177 cm, noe som er helt perfekt høyde siden jeg er såpass lav. Vet jeg ikke er tykk men er lett og kjenne på følelsen og derfor "gruer" jeg meg litt til vi skal være intime, hvem vet kanskje han blir skuffet. Så hva tenker dere? Noen som kan kjenne seg igjen ahah? vet egentlig ikke hva jeg spør om men ja tenkte bare at det hadde vært fint å snakke eller diskutere temaet med noen. Trenger ikke å være i samme situasjon helt nøyaktig.

18 år btw:)

Anonymkode: 712ae...87c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er dame, du har rumpe og lår, generelt tynne menn har sjelden noe særlig lår å snakke om... Mer som stilker...

Du sammenligner seriøst lårene dine, som kvinne, med lårene til en tynn mann?

Anonymkode: bb5ce...76e

AnonymBruker
Skrevet

Håpløse nek.

Skjerp deg.

Anonymkode: 6aef9...817

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har han stor kølle? Hvis det er tilfelle så digger han DDAMER. Sånn er naturen. Han skvulper over av testosteron. Bare å slappe av.

Anonymkode: 5c616...f59

Skrevet

Kan ikke tenke meg at han blir skuffet, når jeg har lest din beskrivelse 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...