Gå til innhold

God restaurant i Roma

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei, vi er en gjeng som skal til Roma om noen uker, og en i gjengen fyller rundt tall. Derfor ønsker vi å finne en litt fin restaurant der vi kan feire litt, men økonomien er litt varierende blant enkelte, så vi ønsker at det skal være noe alle har råd til. Helst ikke så voldsomt turistete. Jeg ønsker meg en knallgod tiramisù. 

Noen som har forslag å komme med? Og gjerne link til tripadvisor eller noe sånt. 

Anonymkode: d5e6f...b78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heihei, vi er en gjeng som skal til Roma om noen uker, og en i gjengen fyller rundt tall. Derfor ønsker vi å finne en litt fin restaurant der vi kan feire litt, men økonomien er litt varierende blant enkelte, så vi ønsker at det skal være noe alle har råd til. Helst ikke så voldsomt turistete. Jeg ønsker meg en knallgod tiramisù. 

Noen som har forslag å komme med? Og gjerne link til tripadvisor eller noe sånt. 

Anonymkode: d5e6f...b78

I Roma er det tusener på tusener på tusener av restauranter. Du nevner selv Tripadvisor. Anbefaler deg å lete der. Søk på budsjettvennlige. Dersom dere ikke ønsker så veldig "turistete" er det bare å oppsøke restaurantene som ligger langt fra severdighetene, og inne i bakgatene. Som oftest finner du den beste maten til den beste priser på disse stedene. 

Anonymkode: b94b3...be2

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å anskaffe "Roma" av Anders Hornslien. Fantastisk reisebok som anbefaler mange steder litt utenfor den typiske turistløypa.

Anonymkode: 00d1c...8fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...