AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Eksen var røff i senga. Herlig, men savnet det mykt også. Nye mannen er myk, god og herlig. Men jeg savner det røffe. 🙄 Er det så vanskelig for menn å leke litt? Har de bare en «rolle» i sengen? Anonymkode: 520cb...816 1
Bubo Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Kommunikasjon er ofte løsningen. Jeg tenker at du har vist at du setter stor pris på den myke sexen. Han fortsetter i det samme sporet. Kan være at han nye har vært bort i den type damer som klikker helt hvis man prøver litt røffere. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Tror det er større sjense for at en fyr som liker røff sex også kan like å elske, enn det er at en fyr som foretrekker å elske også har et indre villdyr som kan komme fram i sengen. Det er min erfaring i hvert fall. Anonymkode: 84d41...64b 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 Jeg kan ha begge typer sex med kjæresten, men han "heller" vel litt mer mot det romantiske og kosete. Så skjer det noen ganger at han blir litt røffere, at noe "våkner" i ham. Men det er ikke hver gang. For meg er dette veldig fint - har vært sammen med en mann som var veldig dominant og røff HVER gang, og det var veldig sjelden det ble noe annet. Jeg får oftere orgasme med min nåværende enn jeg gjorde da. Min erfaring er derfor motsatt av AB over - de fleste menn har en røff side som kan komme frem, men en del av de som alltid er røffe har ikke nødendigvis den ømme, kosete og personfokuserte siden. Anonymkode: dcc30...6dd 1
heipådegsann Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 Jeg ble sammen med en som virkelig kan å ta det røft. Følte meg kjempeheldig på grunn av det i begynnelsen, men så begynte jeg å savne kosen. Jeg fortalte han hva jeg følte, og vi brukte mye tid for å få det til, men nå har vi en herlig blanding. Og jeg er ihvertfall veldig fornøyd, håper og tror han er det også. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 Prat med han. Her har vi myk sex noen ganger, røff sex andre ganger. Han er stort sett happy uansett, mens jeg varierer veldig i hva jeg ønsker så da er det også mitt ansvar å si ifra. Anonymkode: 93128...dd7 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 På 26.5.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev: Prat med han. Her har vi myk sex noen ganger, røff sex andre ganger. Han er stort sett happy uansett, mens jeg varierer veldig i hva jeg ønsker så da er det også mitt ansvar å si ifra. Anonymkode: 93128...dd7 Lurt med kommunikasjon. Vi menn er ikke tankelesere, selv om vi kan tolke noe av signalene dere damer gir. Anonymkode: f62ee...887 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 Det er veldig enkelt. Den røffe mannen vil kjenne en enorm trang til å eskalere når han har rolig sex. Det faller han helt naturlig og er veldig vanskelig å stritte imot. Den myke mannen kjenner en trang til nærhet og intimitet og hvis han utfordres på å være røffere trekkes han hele tiden tilbake til den myke, nære sexen. Noen kan selvfølgelig forene det, men jeg tror ikke det er spesielt vanlig. Anonymkode: 48c8f...6df
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #9 Skrevet 28. mai 2019 Damer må selv skaffe seg den sexen de ønsker. Sex er ikke noe du "får" av mannen. Se på mannen som en mobiltelefon, du må trykke på de riktige knappene for å få fram det du vil ha. Vil du ha røff sex så er ikke det vanskelig for en sexy kvinne å formidle, ei heller det motsatte. Anonymkode: 87ac6...29d 2
Cronosgjesten Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 Fordi man har sex til dels som en forlengelse av ens personlighet? Men erfaringsmessig slutter man ikke å tenke på det som har begynt å gnage, så det beste er å droppe ham, og finne en som du vil ha, TS. For han her er det ganske åpenbart at du kommer til å gå lei av før 2020 er over. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mai 2019 #11 Skrevet 28. mai 2019 Når jeg begynte å eksperimenter med hard sex, kom det samtidig fram en mye mykere og mer kjærlig variant. Spennet ble mye større i begge ender. (Må kreditere Partner som fikk dette fram i meg.❤️)
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #12 Skrevet 28. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurt med kommunikasjon. Vi menn er ikke tankelesere, selv om vi kan tolke noe av signalene dere damer gir. Anonymkode: f62ee...887 Dette + at det har litt med din (kvinnens) utstråling å gjøre. Noen av dere trigger oss, og får fram "villdyret" i oss. Anonymkode: 838ab...424
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #13 Skrevet 28. mai 2019 Tror det har mye med oss kvinner å gjøre. Jeg er både røff og myk selv, etter humør, og da har jeg alltid fått menn som har samme spennet, bortsett fra en myk pudding, som ikke var mulig å røffe opp. Han var også ukomfortabel når jeg ble røff. Funket ikke! Man er med på å legge listen og leken selv, stor sett. Terge og trigge, eller myk og kosete, så får man respons deretter. Anonymkode: 7f835...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå