Gå til innhold

Dama har mye hår rundt anus. Hvordan få henne til å shave uten å såre henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mister litt tenningen når jeg ser kjæresten bakfra. :( Hun liker en finger der bak og det er greit nok det... men jeg klarer ikke rimme henne og det er ikke noe fint å se på det når jeg tar henne i doggy style. Det er svarte hår og det er så mye hår der at hun ser litt maskulin ut der nede. Hun barberer seg foran, men hun ignorerer alt bak. Jeg har ikke lyst til å såre følelsene hennes, men jeg har veldig lyst til at hun skal fjerne det. Mister lysten på analsex med henne. Finnes det en "snill" måte å si det til henne?

Anonymkode: b7a26...416

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få en av venninne hennes til å si det for deg.

Og husk at du også må barbere deg bak om du forventer at hun skal gjøre det.

Anonymkode: 9bd22...00e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Herregud, det er noenting som er for menn og noen ting som er for kvinner. Hår i rævva og hår andre steder enn på hodet er ikke for kvinner. Du kan ikke endre biologi.

Anonymkode: 50108...483

:overrasket:

Anonymkode: 01e0e...bbb

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

og det er biologisk at vi menn blir frastøtt av dere hvis dere ikke fjerner det

:skratte:

Anonymkode: 427eb...fdd

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Shaver du deg selv? Eller forventer du at damen liker deg som du er? Jeg syns for eksempel ikke hårete rumpe og rygg er så fint, men det har aldri plaget meg på kjærester. Liker de som de er, det er jo tross alt summen av alt som har gjort at jeg har valgt vedkommende. Litt hår betyr så lite i det store bildet. 

Ikke sikkert damen din bryr seg om å barbere rumpehullet sitt. Om du syns det er ekkelt, så får du bare si det til henne. Det finnes ingen fin måte å si det på. Men om det plager deg så mye at du syns det er verdt å få henne enda mer bevisst egne skavanker så kjør på.

Men ha i minnet at ingen er perfekt, ikke du heller. 

Du fremstår ganske overflatisk..

Anonymkode: a4611...433

• Liker 15
Skrevet

Skal man først inn å leke i brunøyet er vel litt hår et mindre problem??

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sant, det handler om hva menn er vant til å se.

Anonymkode: 7139d...62a

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det er noenting som er for menn og noen ting som er for kvinner. Hår i rævva og hår andre steder enn på hodet er ikke for kvinner. Du kan ikke endre biologi.

Begge kjønn får hår i ræva med alderen, det er faktisk helt naturlig. Som du sier; du kan ikke endre biologi.

Dersom Ts ikke liker hår i ræva så kan han saktens spørre dama om hun vil barbere. Da sier hun enten ja og alt er greit, eller så sier hun nei. I så tilfelle må Ts avgjøre om dette er noe han kan leve med eller ikke. Kanskje blir det ikke finger i rumpa, rimming og doggystyle mer, men det kan fungere dersom begge er inneforstått med det.
At hår andre steder enn på hodet ikke er for kvinner er ikke biologi, det er kulturelt betinget og menneskeskapte normer og forventninger.

Anonymkode: 5c6cd...4af

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Vi menn" ja, for menn er jo ikke individer med egne meninger og preferanser :ler:
Det er slett ikke alle menn som er så fisefine som deg (pun very intended)!

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan tydeligvis ingenting om biologi😂 Håper du bare leker dum..

Noen menn liker ikke hår på damer og noen damer liker ikke hår på menn. Det handler om preferanser.

Anonymkode: a4611...433

• Liker 12
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, altså takk! Det var en god latter i heimen takket være deg 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet.... 🙄🙄🙄 

Du får snakke med henne da. Tror ikke du får formidlet det der uten at det sårer henne. 

Anonymkode: 377c5...325

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan gi henne gavekort med ansiktsbehandling og brasiliansk voks? 

Også hvis hun velger å gjøre det så kan du si at du elsker at hun er voksa dær bak og at du kan betale for at hun gjør det flere ganger? 

Jeg liker ikke å barbere meg nedentil sån at alt hår er borte. For det blir så stikkete når det vokser ut. Og jeg har sagt dette til mannen min, at hvis han vil at jeg skal være helt uten hår så må jeg vokse meg og det er dyrt 

Anonymkode: 546be...5a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tåler du ikke hår, så får du kjøpe deg ei dukke. 

Anonymkode: 7ac96...00e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for noe forbanna tull. hvorfor liker vi nakne kvinner da, når man er mer vant til å se dem påkledd?

Men liker du egentlig nakne kvinner da? Det høres jo ut som at du sliter med en slags form for fobi mot kroppshår. Kvinner har forskjellig grad av hårvekst og det varierer hvor mye de fjerner, så det må jo være en risikosport for deg å kle av damene og initiere sex.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mister litt tenningen når jeg ser kjæresten bakfra. :( Hun liker en finger der bak og det er greit nok det... men jeg klarer ikke rimme henne og det er ikke noe fint å se på det når jeg tar henne i doggy style. Det er svarte hår og det er så mye hår der at hun ser litt maskulin ut der nede. Hun barberer seg foran, men hun ignorerer alt bak. Jeg har ikke lyst til å såre følelsene hennes, men jeg har veldig lyst til at hun skal fjerne det. Mister lysten på analsex med henne. Finnes det en "snill" måte å si det til henne?

Anonymkode: b7a26...416

Tipper hun lar det gro med vilje så hun slipper maset om analsex :)

Anonymkode: f104f...9e0

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke kreve at hun skal BARBERE seg. Det har du ingen rett til

Anonymkode: bcc28...5fa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...