Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sanna2
Skrevet

Hva skal man gjøre hvis man møter en man liker og han desverre er kamerat/bekjent av en eks....

I dette tilfelle er de ikke bestiser, men har felles venner, er på de samme festene osv.

Det var et helt ukomplisert brudd med eksen for 2 mnd siden, vi har liten kontakt men det er no hard feelings....

Sanna 30

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Liker han deg også.. ? ;)

Tror ikke du skal la det stoppe deg.. for livet går videre og vi må få leve videre.. Ta alt som det kommer.. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Om du liker et menneske, så synes jeg ikke at du skal la det at han er en bekjent av eksen din hindre deg fra å bli bedre kjent med ham. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger ikke å bli et problem. Både du og din eks skal gå videre i livet og noen ganger krysser stiene deres hverandre.

Hadde du syntes det var et problem hvis din eks falt for ei i din venninnegjeng?

Skrevet

Synes ikke at det er noe problem jeg. Go for it!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei men hvis vi snur på flisa og tenker at en venninne av oss var blitt sammen med eksen vår, ville vi ikke likt det, så om det er greit for trådstarter, så er det ikke sikkert eksen hennes liker det. Har selv opplevd at en mann sa til meg en gang at han likte meg veldig godt men vannskapet til eksen min var viktigere.

Gjest the imp
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe problem om eksen min ble sammen med en venninne av meg, så jeg ville absolutt satset. Spesielt siden bruddet var ukomplisert i tillegg. Hvis han liker deg så ser jeg ikke hvorfor dere skal la muligheten for å få et fantastisk forhold gå fra dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...