Gå til innhold

Sex når barna er våkne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om å ha sex når barn(a) er våkne? Stille sex selvfølgelig, med døren låst og barn(a) er opptatt med noe annet? 

Min mann synes det er helt greit, og synes jeg er litt «prippen» som ikke liker det, men han respekterer det.  Jeg klarer ikke slappe helt av, så derfor klarer jeg heller ikke nyte det, så da vil jeg helst vente til barn(a) har sovnet slik at jeg nyter det til det fulle og slapper av... Jeg føler det er moralsk feil og får dårlig samvittighet hvis ungen(e) skal sitte med en PAD eller se på TV fordi vi skal kose oss. Om de leker fint og ikke har enset oss på lenge føles det litt mere greit fordi de er i sin egen verden, men uansett føles det bare feil å gjøre det. 

Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 33340...eb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde det noen ganger på morgenen da barna var mindre etter de hadde våknet og gått i stua for å se tv. Da var de opptatt med tv og vi fikk fred og ro til å kose. Null stress. 

Anonymkode: 525a5...ab8

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er eneste måten det blir sex på oss. Her er unger våkne fra halv syv om morgenen til 23 om kvelden. 

Anonymkode: ca3e1...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er riktig for deg vet bare du, men jeg kan si deg én ting: nemlig at du blander "moralsk feil" med noe helt annet. Kanskje du synes det er pinlig, skamfullt eller bare feil, men moralsk feil, det skal du være kreativ for å argumentere godt nok. Så lenge dere tar forholdsregler, låser døra og er stille.

Anonymkode: 6fadd...ba6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sex når barna er våkne stadig vekk. Etter hvert som man får større unger må man nesten bare lære seg det, ellers blir det lite sex, som en annen bruker påpeker.

Husk at du som forelder ikke er barnas tjener så lenge de er våkne. De har ikke vondt av at foreldrene gjør litt egne ting også, enten det er å sove middag, lese en bok eller å ha sex.

Anonymkode: 464d2...fc8

AnonymBruker
Skrevet
På 26.5.2019 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om å ha sex når barn(a) er våkne? Stille sex selvfølgelig, med døren låst og barn(a) er opptatt med noe annet? 

Min mann synes det er helt greit, og synes jeg er litt «prippen» som ikke liker det, men han respekterer det.  Jeg klarer ikke slappe helt av, så derfor klarer jeg heller ikke nyte det, så da vil jeg helst vente til barn(a) har sovnet slik at jeg nyter det til det fulle og slapper av... Jeg føler det er moralsk feil og får dårlig samvittighet hvis ungen(e) skal sitte med en PAD eller se på TV fordi vi skal kose oss. Om de leker fint og ikke har enset oss på lenge føles det litt mere greit fordi de er i sin egen verden, men uansett føles det bare feil å gjøre det. 

Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 33340...eb3

Klarer dere virkelig ikke å vente med sex til barna er i seng?

Anonymkode: def5e...0a7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klarer dere virkelig ikke å vente med sex til barna er i seng?

Anonymkode: def5e...0a7

Når barna er i seng kan bli veldig sent når man har store barn. Da har man ofte mest lyst til å legge seg selv. Ikke rart europeere har mindre og mindre sex hvis det ikke skal være "lov" å ha sex mens barna er våkne!

Anonymkode: 464d2...fc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...