Gå til innhold

Favoriserer man et barn uten å mene det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann og jeg har to barn sammen, en datter og sønn. 

Mannen min er en fantastisk pappa og kjæreste. Han stiller opp og er der for oss hele tiden. Han er selvfølgelig like glad i begge barna, men nå som sønnen vår begynner å bli større og hans personlighet kommer mer og mer frem, så er det ganske tydelig at han er fars lille hjerteknuser. Mannen min er så svak for den lille gutten vår, det er veldig koselig å se fra sidelinjen 😊 han er også veldig glad i vår datter, men for meg som kjenner han så syns jeg ikke det er vanskelig å se på mannen min at han ikke har den samme, nære kjemien som han har med vår sønn. 

Jeg vil være tydelig på at han ikke gjør noen forskjeller mellom dem. De stiller helt likt, han behandler dem likt og han er like god mot dem begge. Om jeg hadde sagt til han at jeg merker en forskjell på han ovenfor ungene så hadde han blitt trist. Mannen min er opptatt av at det skal være likt mellom dem og ønsker ikke å favorisere noen. 

Jeg skriver ikke dette innlegget for å klage eller lufte et problem. Jeg tror ingen ser det samme som jeg ser, jeg kjenner tross alt mannen min veldig godt. Jeg syns bare det er interessant å se hvordan enkelte personligheter "klikker" mer naturlig enn andre. Er det noen her som kjenner seg igjen? :) 

Anonymkode: 5e48b...daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...