AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Hei, rett og slett lyst til å rydde opp økonomisk og ønsker da å bytte bank. Spørsmålet mitt er om ny bank kan se hva jeg har brukt penger på og sparetendens? F.eks vært flink til å spare i perioder, tatt ut penger og gått flere mnd uten før jeg har skjerpet meg og betalt inn mer på året. Tenker da på fremtidig låneevne Anonymkode: dc3ee...d2c
ajarRun Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Hvis de har øyne og du sender dem en kontoutskrift kan de selvsagt det.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Men altså hvis jeg da har skjerpet meg i si 6 mnd, og de kun ber om 3 mnd kontoutskrift. Eller de ser på kontoutskriften de har hos seg selv etter at jeg endret vanene mine vil de ikke kunne få innsyn idet? Anonymkode: dc3ee...d2c
ErGlad Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 Ny bank bryr seg ikke hva tidligere bank gjorde. De spør bare etter kontoutskrift og siste års skattemelding.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 Trenger banker kontoutskrift for å tilby lån? Holder det ikke med å vise BSU/sparekonto, lønnsslipper og selvangivelse? Har aldri blitt bedt om kontoutskrift. Anonymkode: 2e5ac...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 Noen som vet om hvor mange mnd de ser på? : ) Anonymkode: dc3ee...d2c
ErGlad Skrevet 26. mai 2019 #7 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som vet om hvor mange mnd de ser på? : ) Anonymkode: dc3ee...d2c 1 - 3 måneder avhengig av bank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå