Gå til innhold

Solgte sex som yngre, angrer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer fordi jeg kan ikke fatte og begripe at jeg var med på å hjelpe alle disse mannfolkene å være utro mot sine koner. Konene deres satt hjemme og ble sveket mens jeg bidro til det. 

Nå angrer jeg også fordi jeg har fått en kjæreste og jeg vet ikke om dette er en side av livet mitt som jeg bør fortelle om eller ikke? Bør jeg holde tyst for alltid? Eller skal jeg være ærlig?

Kan si så mye som at jeg er midt i 20-årene nå, solgte sex da jeg var tenåring så det er flere år siden og et tilbakelagt stadium. 

Anonymkode: 49ccd...b5b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde holdt stilt om det. Å si at du har vært hore kan gjøre at kjæresten din mister all respekt for deg. 

Greit at du angrer, men du får ikke gjort noe med fortiden din. 

Anonymkode: 4a68f...d77

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg angrer fordi jeg kan ikke fatte og begripe at jeg var med på å hjelpe alle disse mannfolkene å være utro mot sine koner. Konene deres satt hjemme og ble sveket mens jeg bidro til det. 

Nå angrer jeg også fordi jeg har fått en kjæreste og jeg vet ikke om dette er en side av livet mitt som jeg bør fortelle om eller ikke? Bør jeg holde tyst for alltid? Eller skal jeg være ærlig?

Kan si så mye som at jeg er midt i 20-årene nå, solgte sex da jeg var tenåring så det er flere år siden og et tilbakelagt stadium. 

Det er bra du reflekter over hva du har gjort, men fortiden får du ikke endret.

Derfor skal du se fremover, der kan du styre og bestemme hvordan livet skal bli. Hvordan du skal tenke, skal du klare å glemme dette så ikke bruk tid og tanker på det. Hold tyst ja, aldri fortell. Med tid så vil du nok glemme det.

Om du vil snakke om dette må du gjøre det med noen som forstår deg, helt anonymt kan du gjøre dette. På for eks: http://www.pion-norge.no

Anonymkode: d27c9...af8

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Fortid er fortid. Konene skal du gi faen i. Du var ung, og dessuten hadde de fått kjøpt sex et annet sted om du ikke solgte. La det ligge og fokuser på fremtiden.

Anonymkode: 4b7af...888

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fortell, vi har alle gjort ting i yngre dager vi angrer på, men kan ikke gjøre om på så må gå videre.

Anonymkode: 12d83...bcc

• Liker 8
Skrevet (endret)

La det gå. Vi har alle noe i fortiden vi ikke er stolte av. Dette var ikke alt du var, dette er ikke hele deg. 

Endret av Pysa
  • Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan veit du at de hadde koner? Uansett, du tilbød bare en tjeneste, om de bedro konene sine så er det deres feil.

Og ikke fortell det til typen din, da blir'n bare sjalu og sint.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde holdt stilt om det. Å si at du har vært hore kan gjøre at kjæresten din mister all respekt for deg. 

Tror det er best ja. Du har ingen garanti for at det blir dere to. Og blir det slutt eller stygt mellom dere, kan han jo fortelle hvem som helst.

Anonymkode: b71d4...4db

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle snille svar! Følte meg plutselig mye bedre nå. Dere har rett, jeg gjør best i å ikke fortelle (jeg vil bare at han skal elske og akseptere hele meg med min fortid, derfor tenker jeg på det).

Og nei, jeg har ingen behov for å kjøpe sex...

Takk for tips til lenke, kanskje jeg skal snakke med dem hvis tankene plager meg veldig mye.

Ts

• Liker 6
Skrevet

Forstår deg godt og har gjort det selv, jeg fortalte det derrimot til kjæresten, reaksjonen han kom med var positiv. Mamge var gift, men tenk heller på dem ensomme du hjalp, det hjelper meg når jeg detter inn på den tanken. Synd du er anonym, men send meg en melding om du trenger å prate.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å være ærlig med en gang og skrive det inn i tinder-profilen istedenfor å lure andre.

Anonymkode: 2cfc4...885

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Kjære deg! Så vondt det må være å ha vært med på noe slikt. Forståelig at du angrer. Håper du kan klare å tilgi deg selv. Jeg synes gjerne du kan dele dette med partneren din. Jeg tror ikke det er godt å holde et så vanskelig tema inni deg alene. 

En god klem ❤️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo være at kjæresten har vært horekunde. En ikke ubetydelig andel norske menn er jo det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt en kjæreste som var solgte sex så hadde jeg slått opp med en eneste gang. Derfor bør du ikke si det til kjæresten.

Anonymkode: 5b720...553

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier hun ikke skal fortelle det.. Hva er grunnen? Hvor flaut er det ikke om han finner ut fra noen andre? 

Jeg tror det er best at du forteller om fortiden din. Det er nåtiden og fremtiden som betyr noe, og elsker han deg vil han holde seg med deg og støtte deg. Blir han ubehagelig, er det ikke verdt det. 

Anonymkode: fcbef...98e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sier hun ikke skal fortelle det.. Hva er grunnen? Hvor flaut er det ikke om han finner ut fra noen andre? 

Jeg tror det er best at du forteller om fortiden din. Det er nåtiden og fremtiden som betyr noe, og elsker han deg vil han holde seg med deg og støtte deg. Blir han ubehagelig, er det ikke verdt det. 

Anonymkode: fcbef...98e

Det er faktisk vanlig at etnisk norske jenter selger sex tidlig i tenårene, selvom mange ikke vil innrømme det. Jeg jobber innenfor dette fagfeltet (mer kan jeg ikke si). Det er ikke sosialt akseptert at unge jenter selger sex, og blir stigmatisiert om de forteller det. Derfor må du aldri fortelle det, hvis du forteller det kan du møte alvorlige sosiale konsekvenser. Slik som at vennene dine kutter kontakten din.  

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ville anbefalt Ts å gå til en katolsk kirke i nærheten. Gjerne i Oslo. Der kan du gjennomføre skriftemål i skriftestolen hos presten. Du kommuniserer gjennom et avlukke med skjerm eller luke. Hvor du kan bekjenne dine synder. Presten har taushetsplikt og opptrer på vegne av kirken både når han ilegger bot og gir absolusjon (tilgivelse). 

Jeg garanterer at du vil føle deg mye bedre etter at du har gjennomført skriftemålet. Lykke til. 

Anonymkode: 9c79b...10d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Missk89 skrev:

Forstår deg godt og har gjort det selv, jeg fortalte det derrimot til kjæresten, reaksjonen han kom med var positiv. Mamge var gift, men tenk heller på dem ensomme du hjalp, det hjelper meg når jeg detter inn på den tanken. Synd du er anonym, men send meg en melding om du trenger å prate.

Jeg gjorde det i en periode jeg hadde det veldig vanskelig og han vet fra før om de tingene jeg har vært igjennom. 

Tusen takk, jeg skal prøve å huske på dette når tankene blir altoppslukende. 

Jeg har ikke fortalt verken venner eller familie om dette. Har du fortalt noen?

TS

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt en kjæreste som var solgte sex så hadde jeg slått opp med en eneste gang. Derfor bør du ikke si det til kjæresten.

Motsatt her. Alle har noe fra fortiden vi gjerne skulle hatt ugjort. Hvis hun hadde hatt motet til å fortelle meg det, og vist meg den tilliten, hadde jeg kjent på den gode følelsen av at jeg har en kjæreste som virkelig ønsker å dele sitt innerste med meg, og sånn sett til og med kanskje styrket forholdet. Hadde jeg tilfeldigvis funnet det ut på annet vis, ville det nok satt seg en stor, svart og vond klump i magen min. Folk er forskjellige. Dessverre er det bare TS som muligens kan ha en følelse av hvordan han det gjelder evnt. vil reagere. Krysser fingrene for henne uansett hva hun konmer frem til. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det samme som deg da jeg var tenåring. Solgte sex. Vet du hva? Jeg tenker kun på det i situasjoner som dette, at jeg f.eks. leser om noen som har gjort det. 

Her for en stund tilbake så tenkte jeg til og med at det egentlig  var bittelitt ekkelt når jeg leste om en sexarbeider som mente det skulle bli lovlig å kjøpe og selge 🤣 Så kom jeg på at jeg har gjort det selv. Og angrer ikke et sekund. 

Å selge sex reddet livet mitt. Jeg sto uten nok inntekt til å klare meg og jeg hadde det virkelig ikke bra. Men noen ville ha meg. De ville til og med betale for å få meg! 

I dag så er jeg et respektert medlem av samfunnet, som bidrar til skattekassa, bidrar på dugnad, er med i FAU i barnehagen og eier mitt eget hus (sammen med mannen).

"Bare" aksepter den delen av deg, tenk at det var en nødvendighet for å overleve og gå videre. Disse mennene utnyttet deg og sviktet sine koner. Men var det ikke deg så ble det noen andre. 

Ikke si noe. Hvis du skulle bli konfrontert med noe så le det vekk. Aldri om du kunne gjort noe sånn, du er jo så lovlydig og from atte.

Det er ihvertfall min anbefaling. 

Anonymkode: 859d2...99c

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...