Gå til innhold

Hår mellom voksing, hva gjør man i fast forhold..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har utrolig tykt hår, og tendens til både, nupper, sår og kviser etter ingrodde hår dersom jeg barberer. Det er så usexy og vondt og gir meg arr at det kan jeg bare glemme. Jeg vokser altså nedentil, men allerede etter 7-9 dager er det litt hår som begynner å vokse. Da skal jeg optimalt sett vente yttligere10-14 dager til før jeg kan vokse igjen for å få et glatt og optimalt resultat.

Problemet er jo at jeg ikke skjønner helt hva man gjør i forhold..? Altså det er jo ikke mye hår. Kanskje 0,5-1 cm på det aller verste, men føler meg jo ikke særlig sexy. Samme gjelder jo leggene😓

Hvor ille er det? og noen som løser dette på en fin måte? Tips til ingrodde hår hadde også vært ålreit.

Jeg bruker allerede Basiron vask i dusjen. Smører med alovera 98% eller basiron daglig. Jeg bruker også diamantsliping av venusberget hver 2-3 uke fordi jeg har noen arr og pigmentflekker på venusberget, men dette har også hjulpet mot de inngrodde hårene fordi de hårene som har krøllet seg stort sett følger med + at død hud fjernes mye mer effektivt. Prøver også å peele i dusjen 2 ganger per uke, men ikke funnet en peeling jeg liker, får bare sår hud av sånn saltskrubb.

og til dere gutter, bedre med et glatt og perfekt resultat 8 dager per mnd, eller halvveis med noen hår, men da glatt hud hele mnd? 

Anonymkode: 7fcd9...15a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolka får jo tåle noe da, seriøst. Hvorfor bryr du deg hva de tenker. Finn deg en mann som forstår at kvinner er ikke glattbarbert 24/7 med mindre de tar laser behandling og whatnot. Min liker meg uansett, med hår, uten hår, litt hår, nupper. Han vet jo det er slik det er. De er jo hårete f\de fleste mennene, så skulle bare mangle at de ikke tåler se litt hår av og til på kvinnfolket sitt de skulle velge. Da får de faen meg shave seg glattbarberte hele tiden selv da. 

Ikke stress med det du, og ikke plag huden din for mye. 

Anonymkode: d6ce7...ac4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri orket å være sammen med en man som bryr seg om hvor mye hår jeg har, så nei....jeg stresser ikke med sånt i det hele tatt. 

Jeg barberer og spesielt om vinteren kan det gå ukesvis mellom hver gang jeg gidder. Mannen min elsker meg, tenner på meg og legger knapt merke til hvor mye hår jeg har eller ikke har

Anonymkode: c41e5...0dd

• Liker 3
Skrevet

Vokser 1 gang i måneden og lar det være utover det. Jeg er ikke en person som lever av utseendet mitt,  så da holder med helt vanlige rutiner. Trenger ikke se ut topp hele tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Syntes det er sexy når kona har litt hår, og enda mer pirrende de gangene hun fjerner det. 

Anonymkode: 7e975...ce4

• Liker 2
Skrevet

Som en representant for patriarkatet ville jeg sagt, jeg vet ikke hva du skal gjøre, de fleste ville vel bare latt det gå, kjæresten din vil nok fortsatt ha sex med deg med litt hår, men jeg vet i alle fall selv at jeg synes det ser mye diggere ut når håret er enten nesten helt borte eller helt borte, MEN du skal jo ikke ødelegge huden din for hans preferanse heller. Utgangspunktet for min del i alle fall er at på kjønnshårfronten så kan en høre etter hva partneren foretrekker, er jo tross alt vedkommende som skal være nedi der ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokser, og lar det gro i mellom. Hårene blir så tynne og det minsker i mengde, så det går fint. Sommerstid når jeg går mye i bikini vokser jeg litt oftere enn på vinteren. 

Anonymkode: 4eec7...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...