AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Vet noen hvorfor det er så mange indere i Norge og hva de gjør i Norge? De var ikke i Norge før. Det vet jeg. Hva skal dem her liksom? Anonymkode: 57b72...aae
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Hva skal du her liksom? Du var her heller ikke før. Anonymkode: 9b7b5...05a 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du her liksom? Du var her heller ikke før. Anonymkode: 9b7b5...05a Tulling. Anonymkode: 00d2d...8e2 3
Gjest Blondie65 Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 Veldig mange indere jobber i oljebransjen eller i leverandørindustrien til oljebransjen. Jeg foreslår at du ringer Equinor og skjeller dem ut for dette.
Bruuker Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 Er vel få som er så arbeidsomme og samfunnsnyttige som indere. Flere etniske norske kan lære mye. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tulling. Anonymkode: 00d2d...8e2 Nei, men herlighet, hva forventer ts med et så idiotisk spørsmål? De er her for å LEVE, og sannsynligvis er bedre liv enn de hadde i India. Anonymkode: 9b7b5...05a 3
Gjest Fjeud Skrevet 26. mai 2019 #7 Skrevet 26. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet noen hvorfor det er så mange indere i Norge og hva de gjør i Norge? De var ikke i Norge før. Det vet jeg. Hva skal dem her liksom? Anonymkode: 57b72...aae De har like mye rett til å være her som du har, og sannsynligvis bidrar de med mer til samfunnet også.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #8 Skrevet 26. mai 2019 Indere kom til Norge for å jobbe i IT-industrien. De tjener gjennomsnittlig mer enn den norske befolkningen. Norskfødte barn av Indere tjener i gjennomsnitt 21 % mer enn etniske norske på deres alder. Det samme gjelder gjelder tamilere fra Sri Lanka og Polakere fra Polen. Se samme lenke. Anonymkode: 396c4...ac2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #9 Skrevet 26. mai 2019 36 minutter siden, Blondie65 skrev: Veldig mange indere jobber i oljebransjen eller i leverandørindustrien til oljebransjen. Jeg foreslår at du ringer Equinor og skjeller dem ut for dette. Jaha? Saklig.... 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Indere kom til Norge for å jobbe i IT-industrien. De tjener gjennomsnittlig mer enn den norske befolkningen. Norskfødte barn av Indere tjener i gjennomsnitt 21 % mer enn etniske norske på deres alder. Det samme gjelder gjelder tamilere fra Sri Lanka og Polakere fra Polen. Se samme lenke. Anonymkode: 396c4...ac2 Vet det, men jeg lurte mer på hva de indiske som kom hit bare for få år siden gjør her. Så de jobber med det og i oljebransjen. Trodde det var folk fra Midtøsten og Norge som jobbet med det jeg. Da har man fått svar på det. 32 minutter siden, Fjeud skrev: De har like mye rett til å være her som du har, og sannsynligvis bidrar de med mer til samfunnet også. Ingen påstår noe annet. Anonymkode: 57b72...aae
Gjest Fjeud Skrevet 26. mai 2019 #10 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Saklig.... Vet det, men jeg lurte mer på hva de indiske som kom hit bare for få år siden gjør her. Så de jobber med det og i oljebransjen. Trodde det var folk fra Midtøsten og Norge som jobbet med det jeg. Da har man fått svar på det. Ingen påstår noe annet. Anonymkode: 57b72...aae Måten TS stiller spørsmålet på gjør det jo åpenbart at han/hun mener de ikke skal være her, ergo påstår TS noe annet.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #11 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, Fjeud skrev: Måten TS stiller spørsmålet på gjør det jo åpenbart at han/hun mener de ikke skal være her, ergo påstår TS noe annet. Eh nei. Skjønner ikke hvor du får det fra men nå fikk jeg svar på det jeg lurte på. Anonymkode: 57b72...aae
Gjest Fjeud Skrevet 26. mai 2019 #12 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh nei. Skjønner ikke hvor du får det fra men nå fikk jeg svar på det jeg lurte på. Anonymkode: 57b72...aae Det er jo åpenbart av de svarene du har fått at det ble tolket slik, og enhvert oppegående rasjonelt menneske ville tolket det på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #13 Skrevet 26. mai 2019 Mange?? Tallene viser hhv https://www.ssb.no/innvbef Anonymkode: 419ee...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #14 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, Fjeud skrev: Det er jo åpenbart av de svarene du har fått at det ble tolket slik, og enhvert oppegående rasjonelt menneske ville tolket det på samme måte. Nå har jeg svart TS med vise til SSB at de gjør mer nytte av oss enn det gjennomsnittlige etniske norske borgeren samt hvorfor de er her i Norge. Anonymkode: 396c4...ac2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #15 Skrevet 26. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange?? Tallene viser hhv https://www.ssb.no/innvbef Anonymkode: 419ee...3b8 Anonymkode: 419ee...3b8 1
Gjest Blondie65 Skrevet 26. mai 2019 #16 Skrevet 26. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaha? Saklig.... Anonymkode: 57b72...aae Hva er problemet med mitt svar.
Gjest Fjeud Skrevet 26. mai 2019 #17 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg svart TS med vise til SSB at de gjør mer nytte av oss enn det gjennomsnittlige etniske norske borgeren samt hvorfor de er her i Norge. Anonymkode: 396c4...ac2 Om noen spør «hva gjør alle inderne her?» er det ingen som ville tolket det som et faktisk spørsmål om hva de gjør, ettersom det sier seg selv. Hva ellers skal de gjøre enn å jobbe, spille ludo?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #18 Skrevet 26. mai 2019 4 minutter siden, Fjeud skrev: Om noen spør «hva gjør alle inderne her?» er det ingen som ville tolket det som et faktisk spørsmål om hva de gjør, ettersom det sier seg selv. Hva ellers skal de gjøre enn å jobbe, spille ludo? Du har vel kanskje ikke hørt studenter, flyktninger etc... Du bør du nok forstå med det første. Anonymkode: 396c4...ac2 1
Gjest Fjeud Skrevet 26. mai 2019 #19 Skrevet 26. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har vel kanskje ikke hørt studenter, flyktninger etc... Du bør du nok forstå med det første. Anonymkode: 396c4...ac2 Hva med at du lærer deg norsk? Studenter får ikke oppholdstillatelse men studentvisum og det er få flyktninger fra India i Norge.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #20 Skrevet 26. mai 2019 9 minutter siden, Fjeud skrev: Det er jo åpenbart av de svarene du har fått at det ble tolket slik, og enhvert oppegående rasjonelt menneske ville tolket det på samme måte. Du må lære deg å lese hva som faktisk står der. Hva du ønsker eller frykter eller dikter ihop, er helt uinteressant. Hold deg til fakta. Anonymkode: bc126...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå