Gå til innhold

Velkomst/sommer drink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Jeg skal ha en stor sommerfest og det blir jo ikke skikkelig fest uten den perfekte drinken, helst en type som kan serveres i boller og gjestene bare kan forsyne seg selv. Er det noen som har noen gode oppskrifter på sommerdrinker? Helst oppskrifter med alkohol eller oppskrifter der det er mulig å blande inn vodka eller annen alkohol! Håper på mange gode oppskrifter og inspirasjon! På forhånd: tusen takk! Gjerne del erfaringer med oppskriftene også! ❤️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sangria - Rødvin med frukt, passer perfekt i en stor punchbolle

AnonymBruker
Skrevet

tusen takk! noen flere forslag? :) 

Anonymkode: b0db2...b25

Skrevet

Her finner du mange spennende velkomstdrinker som passer å servere i bolle/mugge 😊 Jeg syns spesielt den "Agurk og melon smash" er god. Den er både søt, sur og frisk.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Eun skrev:

Her finner du mange spennende velkomstdrinker som passer å servere i bolle/mugge 😊 Jeg syns spesielt den "Agurk og melon smash" er god. Den er både søt, sur og frisk.

Åh, tusentusen takk! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det enkleste man kan lage, er mimosa - 50/50 med musserende og fruktjuice. Ikke så dyrt som vodka, mindre alkohol så grådige gjester ikke blir så dritings, og veldig friskt og godt.

Anonymkode: 494b2...774

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det enkleste man kan lage, er mimosa - 50/50 med musserende og fruktjuice. Ikke så dyrt som vodka, mindre alkohol så grådige gjester ikke blir så dritings, og veldig friskt og godt.

Anonymkode: 494b2...774

Hurra, Tusentakk! 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hylleblomstsaft med farris og gin er godt. Dropp gin for en alkoholfri variant. Rema har hylleblomstsaft.

Det samme med rabarbrasaft er også godt, men da tror jeg du må lage saften selv i år.

Anonymkode: 1abdf...14f

AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2019 den 9.53, AnonymBruker skrev:

Hylleblomstsaft med farris og gin er godt. Dropp gin for en alkoholfri variant. Rema har hylleblomstsaft.

Det samme med rabarbrasaft er også godt, men da tror jeg du må lage saften selv i år.

Anonymkode: 1abdf...14f

Tuusen takk for godt tips!

AnonymBruker
Skrevet

Rosévin- sangria. Skjære opp bær og frukt, helle over vin og vodka/rom/cognac. Toppe med rosévin eller prosecco. Veldig godt og friskt, og trenger ikke være mye sprit i.

Anonymkode: 058ce...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...