Gå til innhold

Ble jeg utsatt for #MeToo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder siden var jeg på en swingersklubb. Og ganske tidlig på kvelden ble jeg sittende i en stor seng og se en kvinne bli knullet av en fremmed mann. Jeg runket og koste meg og satt veldig nærme ansiktet hennes. Da jeg nærmet meg klimaks tror jeg mannen hennes oppdaget det, for han spurte om jeg ville sprute i munnen på kona si. Det var som sagt en fremmed mann som knullet henne, så mannen hennes satt også ved ansiktet hennes.

Jeg takket selvsagt ja, og posisjonerte meg slik at pikken min pekte mot munnen hennes. I dét jeg sprutet tok plutselig mannen hennes tak i pikken min og nappet den. Jeg ble litt overrasket men kunne ikke trekke meg umiddelbart unna siden pikken var i munnen hennes, og jeg kunne jo ikke trekke den ut slik at hun risikerte å få sæd i håret eller øynene. Så han rakk å pumpe ut et par støt før jeg tok bort hånden hans. Jeg sa ikke så mye da jeg var opptatt av å sprute, og når jeg var ferdig trakk jeg meg litt unna og det ble ikke noe mer snakk om det.

Men ble jeg utsatt for #MeToo? Jeg er 23 år, og denne mannen var nok rundt 50, så det er vel et av kriteriene? Jeg ville jo ikke bli runket av han, og jeg sa heller ikke direkte nei, men det var jo fordi jeg stønnet sånn meg jeg sprutet i kona hans. Og han var jo snill som lot meg få gjøre det, så ville ikke akkurat krangle med han etterpå heller. Jeg vil ikke at menn tar på pikken min, men det varte bare 2 sekunder kanskje, så det teller kanskje ikke som voldtekt?

Men jeg synes man skal spørre om å ta på andre, spesielt når det er en mann.

Anonymkode: d0043...58b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spurte du denne dama om hun ville du skulle sprute i munnen hennes? 

Anonymkode: c7655...1a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utsatt av #MeToo faktisk.. Jaja. Hva tenker du selv da? Er ikke det viktigst enn hva andre tenker? 

Anonymkode: d5339...f99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spurte du denne dama om hun ville du skulle sprute i munnen hennes? 

Mannen spurte om jeg ville. Men kona han så på meg og smilte, så det var ingen tvil om hun ønsket det. Og hun sugde meg skikkelig mens jeg sprutet.

TS

AnonymBruker
Skrevet

#Metoo er bare hvis kvinner blir utsatt for seksuell trakassering. Du er ikke utsatt for det, siden du er mann.

Anonymkode: de453...76e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utsatt av #MeToo faktisk.. Jaja. Hva tenker du selv da? Er ikke det viktigst enn hva andre tenker? 

Vel, jeg er ikke helt sikker for å være ærlig. Men dersom noen begynner å runke deg uten ditt samtykke, er det definitivt drøyt nok til å være #MeToo. Hadde han bare gjort det mens jeg satt der ville jeg blitt kjempesint, men siden han lot meg få sprute i kona hans var jeg allerede så overlykkelig at de to sekundene han holdt på druknet litt bort.

Det var først noen timer etterpå jeg begynte å skjønne at jeg var utsatt for #MeToo.

TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

#Metoo er bare hvis kvinner blir utsatt for seksuell trakassering. Du er ikke utsatt for det, siden du er mann.

Det er dessverre slik mange oppfatter det, og da spesielt kvinner. Hadde en 50 år gammel mann tatt på fitta til en 23 år gammel jente uten å spørre, ville det kokt over her på Kvinneguiden. Noe det selvsagt bør, men seksuell trakassering bør også gjelde gutter. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men å kalle dette en Metoo-sak blir for drøyt. 

Det høres mer ut som en orgie, og da er vel de bremsene av for lengst.

Anonymkode: 77da8...1da

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du ble ikke utsatt for me too. Metoo blir brukt hovedsaklig om trakassering, spesielt i forbindelse med utdanning eller karriere. 

Her hadde du tilsynelatende sex i en stor orgie, og med mindre du sa nei til denne mannen, så var det en misforståelse mer enn et overgrep, men om du føler det som et overgrep, så kall det overgrep. Ikke Metoo. 

Anonymkode: 00889...8bf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre slik mange oppfatter det, og da spesielt kvinner. Hadde en 50 år gammel mann tatt på fitta til en 23 år gammel jente uten å spørre, ville det kokt over her på Kvinneguiden. Noe det selvsagt bør, men seksuell trakassering bør også gjelde gutter. 

TS

Nei det hadde det ikke. Ikke i en slik setting som du beskriver.

Anonymkode: 77da8...1da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle norske swingersklubber jeg har vært på har "Husregler" man er forpliktet til å kjenne til ved deltakelse, og der står det at han ikke skal gjøre noe seksuelt mot andre med mindre man får tillatelse. Da enten ved å spørre eller å f.eks. beføle vedkommende forsiktig på foten eller et ikke-seksuelt sted.

Som sagt vet jeg ikke om dette kvalifiserer som #MeToo. Men dersom dette ikke er #MeToo, er det hundrevis av andre langt mildere tilfeller av trakassering som heller ikke bør være det.

Og homoaktiviteter er ikke ønsket på slike klubber, fordi det er så mange andre steder man kan utføre det. Her er én av reglene:

15. Vi ønsker å være et inkluderende miljø.
Uavhengig av alder, rase, kropp og seksuell legning. Det eneste unntaket er homofil aktivitet blant menn, som har mange muligheter for dette andre steder i byen.

TS

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen måneder siden var jeg på en swingersklubb. Og ganske tidlig på kvelden ble jeg sittende i en stor seng og se en kvinne bli knullet av en fremmed mann. Jeg runket og koste meg og satt veldig nærme ansiktet hennes. Da jeg nærmet meg klimaks tror jeg mannen hennes oppdaget det, for han spurte om jeg ville sprute i munnen på kona si. Det var som sagt en fremmed mann som knullet henne, så mannen hennes satt også ved ansiktet hennes.

Jeg takket selvsagt ja, og posisjonerte meg slik at pikken min pekte mot munnen hennes. I dét jeg sprutet tok plutselig mannen hennes tak i pikken min og nappet den. Jeg ble litt overrasket men kunne ikke trekke meg umiddelbart unna siden pikken var i munnen hennes, og jeg kunne jo ikke trekke den ut slik at hun risikerte å få sæd i håret eller øynene. Så han rakk å pumpe ut et par støt før jeg tok bort hånden hans. Jeg sa ikke så mye da jeg var opptatt av å sprute, og når jeg var ferdig trakk jeg meg litt unna og det ble ikke noe mer snakk om det.

Men ble jeg utsatt for #MeToo? Jeg er 23 år, og denne mannen var nok rundt 50, så det er vel et av kriteriene? Jeg ville jo ikke bli runket av han, og jeg sa heller ikke direkte nei, men det var jo fordi jeg stønnet sånn meg jeg sprutet i kona hans. Og han var jo snill som lot meg få gjøre det, så ville ikke akkurat krangle med han etterpå heller. Jeg vil ikke at menn tar på pikken min, men det varte bare 2 sekunder kanskje, så det teller kanskje ikke som voldtekt?

Men jeg synes man skal spørre om å ta på andre, spesielt når det er en mann.

du er homo

Anonymkode: ef4b3...2dd

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du er homo

Fordi en mann tok på pikken min uten samtykke? Hadde en kvinne runket meg ville jeg ikke stoppet henne, men jeg stoppet mannen.

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann må du lære deg at du aldri kan bli krenket. Det er noe som er forbeholdt kvinnen. 

Anonymkode: 34710...dc1

Skrevet

#Metoo er en betegnelse som kvinner bruker for å støtte andre kvinner som har blitt sexuelt trakasert av menn ved å fortelle at de har opplevd det samme. Dermed klinger det litt rart når en mann bruker uttrykket. Men selvsagt kan menn også bli sexuelt trakasert - både av menn og kvinner.

Skrevet

#meetoo er en bevegelse som oppsto for å belyse ett samfunnsproblem. Da særlig menn i makt som misbruker makten sin for å få trakassert kvinner seksuelt. Kvinnelige sekretærer for eksempel som har måttet tåle at sjefen klasker de på rompa, fordi hvis de sier ifra blir de bare sparket og de finner en annen kvinne. Eller skuespillere og dansere som har følt seg tvunget til å la en regissør si ting eller gjøre ting de aldri ville ha akseptert, fordi denne personen kan ødelegge hele karrieren til danseren eller skuespilleren med ett par telefoner. Listen er kvalmende lang for hva menn har trodd er grei oppførsel, og kvinner har akseptert det alt for lenge. Redsel for å miste jobben sin eller fremtidig jobb og forfremmelser har gjort at kvinner har akseptert trakassering i lang lang tid. Makt har og er fortsatt meget skjevt fordelt for menn og derfor gjelder dette mest for kvinner. At det finnes unntak, selvfølgelig, men her har man ønsket å belyse ett bredt tema og si «nok er nok». Derfor er det feil på mange plan og si at «har jeg vært utsatt for meetoo» i denne sammenhengen. At det var seksuell trakassering, ja det var det, men det hadde ikke noe med #metoo å gjøre.

• Liker 4
Skrevet

:sprettoy:

Skrevet

Man blir ikke utsatt for #metoo. Man blir utsatt for trakasering eller overgrep. Så kan du jo selvsagt stå fram offentlig med historien din om du vil belyse en problematikk du tror gjelder for flere enn deg. Da kan det hende at flere menn veldig å stå fram med sine grenseovergripende historier fra swingersmiljøet, og kanskje finner man ut at det er et systematisk samfunnproblem.

At denne mannen gikk over dine grenser, og at du dermed var utsatt for en ubehagelig episode kan vi alle enes om. Men å bli utsatt for #metoo er en setning som ikke gir mening. #metoo er som en bevegelse å regne, ikke som en hendelse.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...